#41. ONE LOVELY BLOG award.


Dzisiaj pierwszym komentarzem, który przeczytałam na moim blogu, był komentarz Ewy Książkówki, która nominowała mnie do nagrody „One Lovely Blog” i tym samym zaprosiła do zabawy. Bardzo Ci dziękuję :*

Jeżeli Wasz blog został wytypowany do zabawy i podejmiecie się wzięcia w niej udziału, obowiązują Was pewne zasady:

  1. Na swoim blogu dodaj notkę dotyczącą nominacji, pamiętając o tym by zaznaczyć kto Cię wytypował (podając „namiar” na Blog danej osoby/osób);
  2. Napisz o sobie coś czego inni nie wiedzą w 7 (słownie: siedmiu) punktach;
  3. Tak jak ja, nominuj 16 osób, pomijając tę, która wytypowała Ciebie (czyli w tym wypadku mnie);
  4. Umieść na blogach wszystkich przez siebie nominowanych, komentarz dotyczący tego, że zostali szczęśliwymi wybrańcami.

  5. 7 szczegółów o mnie: (bardziej rozbudowane znajdziecie TUTAJ

    1. Nie jem sera. W ogóle. Ani żółtego, ani białego. Nawet pizzę zamawiam bez sera.
    2. Zdarza mi się czytać parę książek na raz i jestem w stanie zapamiętać, o czym każda opowiada.
    3. Płaczę na komediach romantycznych.
    4. Mieszkam na obrzeżach Gliwic – inni mówią, że na wsi, ja mówię, że w burżujskiej dzielnicy.
    5. Często nie można się ze mną umówić, żebym wyszła z domu… lubię spokój mojego pokoju.
    6. Lubię się kłócić.
    7. Nie zdałam prawa jazdy po raz 4. Mimo, że umiem jeździć autem. Jak widać, nie zawsze wszystko idzie po naszej myśli.



    Blogi są ustawione w kolejności alfabetycznej, starałam się zaprosić do zabawy więcej nowych osób, więc nie wymieniłam osób, które wymieniła Ewa u siebie – to wcale nie znaczy, że Wasze blogi mi się nie podobają :)

    A oto lista 16 blogów:

    1. Aneta – cynamonowe-dni
    2. Dominika – podwojne-zycie-z-ksiazka
    3. Finka – poduszkowietz
    4. Elina – szara-przystan
    5. Irena – zapatrzonawksiazki
    6. Iza – pomysolek
    7. Klaudia – poczytajmy-razem
    8. Krysia – cyrysia
    9. Maks – maestermaks
    10. Mandarynka – zglowawksiazce
    11. Marta – marta6792
    12. Natalia – szelestksiazek
    13. Olenna – mysli-wrazenia-interpretacje
    14. Paulina – odcienpurpury
    15. Scathach – shczooreczek
    16. Varia – od-deski-do-deski

    Osoby wymienione, jeżeli nie chcą, nie muszą oczywiście brać udziału w tej zabawie :) Nikt nie będzie zmuszany.
    Pozdrawiam serdecznie~!

18 thoughts on “#41. ONE LOVELY BLOG award.

  1. Natula 19 Lipiec, 2011 o 08:45 Reply

    Gratuluję nominacji, po raz kolejny bloggerzy wciągają się w zdradzanie swoich sekretów :-), a’ propos nie wiedziałam, że można nie jeść sera :-))

    Jeśli chodzi o Dekkera to polecam „Obsesję”, tym bardziej że lubisz książki oparte na faktach historycznych, to dobra lektura dostarczająca multum emocji.

  2. Bujaczek 19 Lipiec, 2011 o 08:46 Reply

    Dzięki za nominacje ;)
    Chętnie wezmę udział w tym ;)

  3. Natula 19 Lipiec, 2011 o 08:47 Reply

    No proszę, pisałyśmy w jednym czasie :-), nie zauważyłam swojej nominacji bo przechrzciłaś mnie na Natalię, dziękuję to imię bardzo mi się podoba.
    Jest mi bardzo przyjemnie, jak tylko znajdę odrobinę wolnego czasu, postaram się coś wyklikać.

  4. Elina 19 Lipiec, 2011 o 09:16 Reply

    Witaj Marto!

    Dziękuję bardzo za nominację. To bardzo miłe, czy jednak wezmę udział w zabawie – okaże się. Na razie zdradziłam i tak wiele tajemnic :).

    Przeczytałam, że bardzo się przejęłaś wynikiem negatywnym na egzaminie. Uszy do góry! Będzie dobrze, musisz uwierzyć, że zdasz , że jesteś świetnym kierowcą i wiele umiesz. Ja wiedziałam, że zdam i zdałam ;) .

    Pozdrawiam serdecznie!

  5. olenna 19 Lipiec, 2011 o 09:22 Reply

    Dziękuję za zaproszenie do zabawy, chyba jednak nie wezmę udziału – nie mam teraz do tego głowy ani czasu…

    Egzaminem na prawko się nie przejmuj – skoro umiesz jeździć. Ja zdałam za pierwszym razem, ale jeździć nie umiem (głupi ma szczęście). Jazda egzaminacyjna była chyba najlepszą jazdą w moim życiu. No i miałam świetnego egzaminatora. A dziś – dwa lata po egzaminie – zastanawiam się nad dokupieniem jazd doszkalających…. Ech…

    Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję. :)

  6. cyrysia 19 Lipiec, 2011 o 09:38 Reply

    bardzo dziękuje ci za wytypowanie mnie do zabawy, lecz nie mniej do mnie żalu, ale nie wezmę w nim udziału.Nie mam za wiele czasu (wyjazd na wczasy) więc teraz moje myśli zaprzątnięte czymś innym.
    Co do prawka, to głowa do góry, uda się się na pewno zdać.
    pozdrawiam.

  7. miqaisonfire 19 Lipiec, 2011 o 10:11 Reply

    Rozumiem dziewczyny, że nie macie czasu wziąć udziału w zabawie :) Tak jak pisałam – nikt nie jest do tego zmuszany.

    Dziękuję Wam bardzo za miłe słowa i wsparcie.
    Pozdrawiam!

  8. Varia 19 Lipiec, 2011 o 10:29 Reply

    Dziękuję za to przemiłe wyróżnienie i trzymam kciuki za prawo jazdy. Wiem po sobie, że umiejętność jazdy samochodem nijak się ma do zdania egzaminu…

  9. kasandra_85 19 Lipiec, 2011 o 10:35 Reply

    Nie lubisz sera?? Ja mogłabym się tylko nim żywić:D. Za to podobnie jak Ty, również wolę swój spokojny dom niż np. spotkanie na mieście:)
    Pozdrawiam!!

  10. Odcień purpury 19 Lipiec, 2011 o 10:59 Reply

    Również dziękuję za nominację, jutro uczynię wpis i u siebie :)
    Ja za serem białym nie przepadam, ale żółty jak najbardziej. Topiony zwłaszcza, najlepiej na pizzy ;) A domatorkami widzę, że jesteśmy takimi samymi :)

  11. Książkówka 19 Lipiec, 2011 o 15:16 Reply

    Nooo, to teraz każdemu kto się będzie śmiał ze mnie, że nie lubię ogórków będę mówić, że znam taką, która nie lubi żółtego sera i go zawstydzę. :D Co do prawka – przecież to w naszym kraju norma żeby je zdawać po kilka razy – egzaminatorzy już się o to skutecznie starają. :) Znam takiego chłopaka, który nie zdał dlatego, że ponoć czuł się zbyt pewnie za kierownicą – tak mu egzaminator powiedział. ;)

  12. Marta 19 Lipiec, 2011 o 16:45 Reply

    Marta, no! Mówiłam, że zdasz, jak możesz więc nie zdać? Pewna byłam, że już z głowy. Teraz nie rezygnuj tylko, bo już pewnie tyle w to kasy poszło, że nie warto teraz się poddać. Trzymam dalej kciuki i wierzę w Ciebie!

    Dziękuję za takie wyróżnienie, znaleźć się w takim gronie to nie byle co :) :* I info o konkursie też, ale pisałam już do nich mejla i mnie zlali, więc niech inni się martwią. Wystartuje u Ciebie :D
    Zaskoczyłaś mnie z serem – no weź! Ser jest suuuper :D Ale teraz wiadomo czemuś taka chuda :) Zdrowy nawyk (nie do końca – bo witaminy i białko), ale przynajmniej tłuszcz ograniczasz :D

    Pozdrawiam, jeszcze raz dziękuję i mam nadzieję, że książka która do Ciebie frunie Ci się spodoba :)

    • miqaisonfire 19 Lipiec, 2011 o 18:04 Reply

      Wiesz, bo musiałabyś napisać do Tomasza na gg, mi na maila też nie odpisali.
      Książkę dzisiaj wysłałam razem z zakładką, paroma dodatkami, ale bez pocztówki, bo nie było u mnie na poczcie! Listem poleconym nadałam.
      I jeszcze raz dziękuję za wsparcie ;*

      • Marta 19 Lipiec, 2011 o 20:02

        Spoko, spoko – na GG pisałam ale i tak nie odpisali. Więc pewnie kogoś znaleźli. Ja Ci tę pocztówkę wybaczę, ale adresatka… no nie wiem :D

  13. Aneta 19 Lipiec, 2011 o 20:21 Reply

    Widzę, że zostałaś już nominowana, ale w zasadach nie ma ani słowa o tym, że nei mozna nominować osoby już uhonorowanej nagrodą :) więc nominuję i ja Ciebie do nagrody One Lovely Blog Awards :)

  14. Aneta 19 Lipiec, 2011 o 20:21 Reply

    Nie przejmuj sie prawkiem, cięzko zdać za pierwszym razem, powoli się uda, trzymam kciuki i życzę powodzenia :)

  15. Cinnamon 20 Lipiec, 2011 o 12:45 Reply

    Serdecznie dziękuję za nominację, jestem zaskoczona ;) Ale chyba nie wezmę udziału w zabawie…
    Co do zadatków do kłótni – mogę podpisać się pod Twoim punktem 6. ;) I nie martw się prawem jazdy! W końcu trafisz na normalnego egzaminatora. Mój kolega natomiast nie zdał dziesięć razy i dał sobie spokój… Z serem mnie zaskoczyłaś, naprawdę ;)

    Pozdrawiam serdecznie!

  16. finkaa 22 Lipiec, 2011 o 17:53 Reply

    Bardzo dziękuję za nominację. Już ogarnęłam o co w tej zabawie chodzi. Spróbuję coś wydukać. :)

Skomentuj

