#43. Dobre wieści !


Cześć, pragnę Wam ogłosić, że kiedy spałam przechodząc męczarnie związane z PMS, poczułam wibracje telefonu. Odebrałam go, ponieważ pojawił się numer, którego nie znam. I okazało się, że pani z Rekrutacyjnej Komisji, pyta czy chciałabym podjąć się studiowania, jako że aktualizują listę zakwalifikowanych, a ja byłam na 50 miejscu na liście rezerwowej. Oczywiście, ze łzami w oczach się zgodziłam – i do wtorku muszę donieść wszystkie niezbędne dokumenty.
Czyli, witaj Uniwersytecie Śląski: filologio, języki stosowane francuski z angielskim !

Zdałam również egzamin FCE, organizowany przez British Council na B (5 punktów do A!) najlepiej z mojej grupy, he he :D

Okay, koniec tych próżnych przechwałek. Teraz pora na delikatniejszą przechwałkę, a mianowicie na ukazanie Wam wyniku końcowego wymiany książkowej organizowanej przez Martę.

Chciałabym bardzo podziękować Lady Boleyn za wspaniałą paczuszkę, którą dostałam (aż się zastanawiam, czy ja nie wysłałam Renacie za mało słodkości, nie wspominając już o tym, że nie wysłałam pocztówki, której niestety nie mogłam kupić na mojej małej poczcie – przepraszam). Nie wiem, czy dobrze widać książkę, bo strasznie ją przysłoniłam :D ale pochwalę się, że dostałam „Koniec wszystkiego” – Megan Abbott. Jeszcze raz bardzo dziękuję :)

Słoneczna wymiana :)

23 thoughts on “#43. Dobre wieści !

  1. Kass 22 Lipiec, 2011 o 16:07 Reply

    Wow, świetnie! Gratuluje! Martuś tak bardzo się cieszę :)
    Życzę ci, aby każdy dzień był dla ciebie tak radosny i „spełniony” :)
    Pozdrawiam serdecznie i buziakuje :)

  2. kasandra_85 22 Lipiec, 2011 o 16:19 Reply

    Gratulacje potrójne!!!! Bardzo się cieszę, zwłaszcza ze studiów, choc paczuszka też wygląda apetycznie:))
    Pozdrawiam!!

  3. miqaisonfire 22 Lipiec, 2011 o 16:21 Reply

    Kass & Kasandra_85: dziękuję Wam dziewczyny z całego serca za gratulacje! Ja aż się popłakałam podczas rozmowy z tą panią :)
    Buziaki!

  4. Edith 22 Lipiec, 2011 o 16:35 Reply

    no to gratuluję :) i studiów i pięknej paczki :) powodzenia :)

  5. kometa088 22 Lipiec, 2011 o 16:43 Reply

    Również gratuluję:)

  6. Isadora 22 Lipiec, 2011 o 16:44 Reply

    Wielkie gratulacje! Tyle wspaniałych wiadomości, aż cieplej siE robi na sercu:)
    No i powodzenia na studiach!
    Pozdrawiam serdecznie:)))

  7. niedopisanie 22 Lipiec, 2011 o 16:45 Reply

    A mówiłam, że będzie dobrze w kwestii studiów? Moje kciuki nigdy nie zawodzą :)) Cieszę się szalenie! :)

  8. cyrysia 22 Lipiec, 2011 o 16:50 Reply

    Gratulacje wielkie i oby jak najwięcej takich sukcesów.

  9. Elina 22 Lipiec, 2011 o 16:50 Reply

    Gratuluję Marto serdecznie! Co za miłe wieści :) .

  10. Książkówka 22 Lipiec, 2011 o 16:53 Reply

    Mówiłam, że będzie dobrze? Mówiłam, a jak ja mówię, że tak będzie, to będzie. ;) Super! Gratuluję dostania się na wymarzony kierunek, pomyślnego zaliczenia egzaminu i wspaniałej wymiany – bardzo słodkiej. :D

  11. Aleksandra 22 Lipiec, 2011 o 17:00 Reply

    Gratuluję! ;) i powodzenia na studiach. :)

  12. Cinnamon 22 Lipiec, 2011 o 17:05 Reply

    A widzisz! Cieszę się razem z Tobą, same radosne nowiny ;)) No i ta wspaniała paczuszka :D
    To jak, od października już oficjalnie studentki? ;>
    Pozdrawiam!

  13. finkaa 22 Lipiec, 2011 o 17:40 Reply

    Miqa, serdecznie gratuluję dostania się na studia. Coś wiem o studiach językowych… Ja studiuję tylko angielski, ale zapewniam, że trzeba się przy tym nieźle napocić. Trzymam kciuki :)

  14. M. 22 Lipiec, 2011 o 19:01 Reply

    Gratuluję:) Też się cieszyłam jak dostałam się na Uniwersytet, więc wiem jaka to radość. Jeśli chodzi o angielski to niestety jakoś nie mam do niego zdolności, choć dalej wytrwale próbuję się go uczyć. Pozdrawiam

  15. Magda 22 Lipiec, 2011 o 20:25 Reply

    No, kochana, lingwistyka to jest to!

  16. niedoczytana 22 Lipiec, 2011 o 22:52 Reply

    a nie mówiłam, że będzie dobrze? ;-)
    gratulacje ogromne!

  17. Samash 23 Lipiec, 2011 o 08:35 Reply

    Gratuluję ;) Trzymam kciuki, aby wszystko poszło po Twojej myśli ;)
    A co do paczuszki to świetna!

  18. dm1994 23 Lipiec, 2011 o 10:33 Reply

    gratulacje :-) A paczuszka rzeczywiście świetna :-)

  19. bezgustu 23 Lipiec, 2011 o 10:46 Reply

    Gratuluje! Teraz nadhcodzi era sesji i egzaminow :D

  20. Odcień purpury 24 Lipiec, 2011 o 11:26 Reply

    Gratulacje, wiedziałam, że się dostaniesz :) Myślę, że około października będzie już można odwiązać biednych, niedoszłych studentów od drzewa i wywieźć z lasu z powrotem do domu ;)

  21. Bujaczek 24 Lipiec, 2011 o 15:59 Reply

    No to gratuluję dostania się na studia! ;)
    Paczuszka też śliczna ;)

  22. Marta 26 Lipiec, 2011 o 15:05 Reply

    Wyjeżdżam na chwilę do Krakowa a tu się tyle dzieje! Gratulacje Marta! Wspaniale, że z tymi studiami tak Ci się udało :) I żeś taka zdolna z angielskiego :) Słyszałam, że nie jest łatwo z tymi testami.
    Paczka wspaniała, pokradłabym Ci książkę i trochę słodyczy :) Mam nadzieję, że trafiłam z tym doborem i będziesz zadowolona z powieści.
    PS. Nie musisz dosyłać zdjęcia, jest dosyć duże, więc OK.
    Pozdrawiam! :*

  23. Ala 27 Lipiec, 2011 o 08:51 Reply

    Trochę spóźniona, ale z całego serca Ci gratuluję, Marto! :)
    I upragnionych studiów, i zdanego testu (do którego swoją drogą też się przymierzam) i smacznej przesyłki!
    Pozdrawiam ciepło

Skomentuj

