#49. Stosik nr 3.


Stos książkowy nr 3

Zanim przejdę do stosów książkowych, zacznę od podliczenia miesiąca lipca. Prowadzę już mojego bloga 3 miesiąc. Przez te 3 miesiące mojego bloga wyświetlano razy 7,215, co daje liczbę 2,535 wyświetleń w tym miesiącu, która – niestety – była o 400 wyświetleń mniejsza od liczby wyświetleń w miesiącu poprzednim. Przeczytałam 13 książek, napisałam 12 recenzji i 6 postów własnych, co daje sumę 18 postów w tym miesiącu, czy jak na razie najwięcej odkąd prowadzę mojego bloga.

Dodatkowo przypominam również o konkursie na 1000 komentarz, który zbliża się wielkimi krokami :)
Przypominam też o konkursie, w którym do wygrania są książki pt. „Nieznane grzechy siostry Juany” Kyry Galvan. Więcej informacji znajdziecie klikając TUTAJ. Zapraszam wszystkich do udziału w konkursie!

I tak zaczynając od góry:

  • „Mechaniczna pomarańcza” – Anthony Burgess : kupiona za 9 zł na allegro.pl. Jeszcze czeka na przeczytanie i recenzję.
  • „Koniec wszystkiego” – Megan Abbott : wynik „Słonecznej Wymiany” u Marty. Za książkę dziękuję Lady Boleyn.
  • „Harjunpää i kapłan zła” – Matti Yrjänä Joensuu : egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Kojro. Recenzję można przeczytać TUTAJ.
  • „Lit-6” – Risto Isomäki : również egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Kojro, czeka na moją recenzję, która ukaże się w tym tygodniu.
  • „Piękna ZŁAlicja” – Rebecca James : efekt wymiany z Pauliną.
  • „Ostatni autobus do Woodstock” – Colin Dexter : egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Funky Books. To już druga książka o inspektorze Morsie, którą mogłam przeczytać, a Wam polecam moją recenzję TUTAJ.
  • „Zwycięzca bierze wszystko” – Nora Roberts : również efekt wymiany na portalu LubimyCzytać.
  • „Dotknąć prawdy” – Antoinette van Heugten : rewelacyjna książka, którą wygrałam w konkursie na portalu Zbrodnia w Bibliotece, którą każdemu serdecznie polecam. Recenzję można znaleźć pod tym linkiem.
  • „Modżiburki dwa” – Mirosław Sośnicki : książkę zawdzięczam autorowi. Recenzję można przeczytać TUTAJ. W tej chwili moja mama zabrała się za czytanie Modżiburków :)
  • „Bez skrupułów” – Harlan Coben : kupiłam ją w prezencie mojemu chłopakowi, a sama czytałam już dawno, dawno. Ale dobrze jest wrócić do dobrej książki :)
    • Wszystkie te 6 książek zawdzięczam Instytutowi Wydawniczemu Erica, dostałam je jako egzemplarze recenzenckie, za co serdecznie dziękuję.

      • „Monte Cassino” – Lisi Harrison : recenzję książki można przeczytać TUTAJ.
      • „Krew i Lód. Śmierć Waffen SS.” – Leo Kessler : bardzo przypadła mi do gustu ta książka. Mam nadzieję, że nie będzie to moje pierwsze i ostatnie spotkanie z autorem. Recenzja TUTAJ.
      • „Rodzina Wenclów. Wspólnik.” – Lena Najdecka : powoli zabieram się za jej czytanie, czyli czeka w kolejce do recenzji, która ukaże się w przeciągu 2 tygodni.
      • „Zimowy Monarcha” – Bernard Cornwell : 1 część trylogii, która jeszcze czeka na to bym wzięła ją w swoje ręce, co nastąpi już niedługo :)
      • „Nieprzyjaciel Boga” – Bernard Cornwell : 2 część trylogii.
      • „Excalibur” – Bernard Cornwell : 3 część trylogii, którą powinnam skończyć czytać jeszcze w tym miesiącu.
        • Reklamy

          Otagowane:

25 thoughts on “#49. Stosik nr 3.

  1. Aleksandra 1 Sierpień, 2011 o 15:43 Reply

    Uwielbiam oglądać stosiki! ;) Zazdroszczę trylogii arturiańskiej :)

  2. Książkówka 1 Sierpień, 2011 o 15:47 Reply

    Ja bardzo ciekawa jestem recenzji „Mechanicznej pomarańczy”. :) Sama mam w planach tę ksiązkę, film zrobił na mnie niemałe wrażenie. :)

  3. pablo vel podsluch 1 Sierpień, 2011 o 15:54 Reply

    Ohohoh tym razem bym poprzebierał w tym stosiku ostro!:) Na Piękną ZłąAlicję już się czaję dobre kilka miesięcy i jakoś nie może mi wpaść w łapy:) Strzez się! Mam do Gliwic zaledwie 15 minut jazdy:P

  4. Isadora 1 Sierpień, 2011 o 16:59 Reply

    Pablo, Ty też z okolic? Ja mam jakieś pół godziny, więc jak się zmówimy, to podzielimy się stosikiem Miqi xDDD
    A tak poważnie, to zazdroszczę Ci trylogii Cornwella:)))
    Pozdrawiam serdecznie:)

    • miqaisonfire 2 Sierpień, 2011 o 15:05 Reply

      @Pablo & Isadora: mój dom stoi dla Was otworem :D Zapraszam serdecznie :) Kawkę i herbatkę stawiam!

  5. Odcień purpury 1 Sierpień, 2011 o 17:00 Reply

    Planowałam kupić „Mechaniczną pomarańczę” ale mam tyle książek w kolejce, że nawet nie patrzę na oferty. Poczekam na recenzję i może jednak się skuszę na zakup ;)

  6. hiliko 1 Sierpień, 2011 o 17:40 Reply

    Trylogia arturiańska jest po prostu rewelacyjna! Strasznie Ci zazdroszczę, że masz lekturę dopiero przed sobą.
    Z tych stosów czytałam także „Koniec wszystkiego” (całkiem, całkiem) oraz „Bez skrupułów” – Coben jak zwykle zachwycił, zresztą nic dziwnego, bo ja go uwielbiam i nie potrafię być wobec niego obiektywna:))
    Miłego czytania!

  7. Samash 1 Sierpień, 2011 o 17:57 Reply

    Świetny stos!
    Tylko pozazdrościć ;)

  8. cyrysia 1 Sierpień, 2011 o 18:20 Reply

    Po prostu oniemiałam z zachwytu, gdy zobaczyłam jakie masz cudne nabytki, ech zazdroszczę.

  9. finkaa 1 Sierpień, 2011 o 19:43 Reply

    Cobena bardzo lubię, Roberts też nie wzgardzę. O „Mechanicznej pomarańczy” słyszałam, że rewelacja. Jednym słowem stosy do pozazdroszczenia.
    A na temat Twoich statystyk to się nawet nie wypowiem, bo one mnie po prostu wprowadzają w kompleksy. Ooo! :)

  10. Marta 1 Sierpień, 2011 o 19:44 Reply

    Wowww! Naprawdę piękne stosiska :) Zazdroszczę szczególnie wygranej na portalu Zbrodnia w bibliotece – w tamtym roku próbowałam tam coś wygrać chyba kilkadziesiąt razy i nie miałam szczęścia nawet jeden raz :D Trylogia Arturiańska prezentuje się pięknie, ach! Szczęściara z Ciebie :)

  11. Przepowiednia 1 Sierpień, 2011 o 19:57 Reply

    Hm… piękny stosik :) Jak ja uwielbiam na nie patrzeć :) Aż się uśmiecham do monitora xDD

  12. Aneta 1 Sierpień, 2011 o 20:21 Reply

    No no no imponująca ilość książek do przeczytania. Udanych lektur życzę i czasu na zabranie się za te stosy :) pozdrawiam

  13. kasandra_85 2 Sierpień, 2011 o 08:41 Reply

    No dobra, napad na księgarnię jak widzę udany:D:D:D. Gratuluję nabytków!!!

  14. Bujaczek 2 Sierpień, 2011 o 08:47 Reply

    Nooo imponujące stosy ;)

    Aaaa zapomniałabym! Pozdrawiam kota ;)

  15. Scathach 2 Sierpień, 2011 o 10:20 Reply

    Pokaźne stosy;) Życzę udanej lektury i czekam na recenzje;)

  16. Natula 2 Sierpień, 2011 o 13:13 Reply

    Podebrałabym Ci kilka tych interesujących okazów :-). Czekam na recenzje i wrażenia. Miłego czytania

  17. miqaisonfire 2 Sierpień, 2011 o 15:07 Reply

    Dziękuję wszystkim za komentarze :) Faktycznie mam co czytać i stosy są pokaźne. Już niedługo zabieram się za Trylogię Arturiańską, po takiej dużej ilości pozytywnych opinii muszę przekonać się na własnej skórze o talencie Cornwella :)

  18. Sol 3 Sierpień, 2011 o 20:11 Reply

    W odp. na Twój komentarz u nas: o to właśnie chodziło, chcieliśmy się zamienić rolami… ;) Pozowaliśmy w tym miejscu dwa razy – raz w normalnej konfiguracji na filmie, a drugi raz odwrotnie, co widać na fotce… ;)

  19. Maks 4 Sierpień, 2011 o 19:10 Reply

    Świetny stos!:) Gratuluję współpracy z Instytutem Wydawniczym Erica i z niecierpliwością czekam na recenzję „Trylogii Arturiańskiej”, jak również „Mechanicznej pomarańczy” – film obejrzany?:)

    • miqaisonfire 4 Sierpień, 2011 o 19:28 Reply

      Tak, tak film oczywiście obejrzany! Nie mogło być inaczej :)
      Dziękuję!

  20. z głową w ksiażce 7 Sierpień, 2011 o 15:37 Reply

    Pokazny stos-zazdroszcze kilku pozycji. Tak sie zastanawiam czy byłabyś chetna na wspólprace:) Chetnie bym od Ciebie pozyczyła -Dotknac prawdy i Modżiburki dwa.W zamian oferuje zasoby swojej domowej biblioteczki:)

  21. Agnesja 17 Sierpień, 2011 o 07:51 Reply

    Rewelacyjne stosy :) Chętnie bym Ci je zabrałam :D Miłego czytania ;)

  22. cebelez 21 Sierpień, 2011 o 19:14 Reply

    zazdroszcze ci tych wszystkich ksiazek za freeko : O

    • miqaisonfire 21 Sierpień, 2011 o 19:27 Reply

      Nie tak do końca za free… ;) Oprócz recenzji, która musi mieć odpowiednią ilość słów i być poprawna pod każdym względem (nie mówię, że zawsze mi się to udaje :D) to muszę trzymać się terminów, a z tym czasem bywa ciężko.

Skomentuj

