#69. Stosik nr 5.


Zanim przejdę do przedstawienia tego pięknego stosu, to może najpierw parę zaległych informacji. Dopiero teraz znalazłam chwilkę czasu na podsumowanie miesiąca sierpnia. Wpisów dodałam 18, co daje identyczną sumę z sumą wpisów poprzedniego miesiąca. Także ani gorzej, ani lepiej. Jeśli chodzi o odwiedziny mojego bloga to sięgnęły liczby 9,829 – czyli prawie 10,000! Według licznika wynika, że odwiedzin w tym miesiącu było 2,614. Co daje nam o 53 mniej wyświetleń niż w miesiącu poprzednim – jestem pewna, że było to spowodowane moim 5 dniowym wyjazdem. Ale i tak nie narzekam :) Cieszę się, że dobiliśmy 1000 komentarza!

  • „Ścięte głowy” – Reginald Hill : do recenzji od Wydawnictwa Nowa Proza. Recenzję można przeczytać klikając TUTAJ.
  • „Wyspa kanibali” – Nicolas Werth : efekt wymiany blogowej :)
  • „Trzecia strona medalu” – Dariusz Baliszewski : otrzymana do recenzji dzięki Panu Krzysztofowi. Recenzja ukazała się TUTAJ.
  • „Ja, którym chcę być.” – John Ortberg : otrzymana od Wydawnictwa Esprit do recenzji (którą można znaleźć pod TYM linkiem).
  • „Jedyne dziecko” – Jack Ketchum : naprawdę świetny horror otrzymany od Wydawnictwa Papierowy Księżyc. Recenzja znajduje się TUTAJ.
  • „Motyl” – Lisa Genova : kolejna pozycja od Wydawnictwa Papierowy Księżyc, która czeka jeszcze na przeczytanie.
  • „Las zębów i rąk” – Carrie Ryan: i to już ostatnia pozycja ze stosu. Również zawdzięczam ją Wydawnictwu Papierowy Księżyc. Czeka spokojnie na mojej półce na przeczytanie.

Na koniec: podziękowania za 666 plusów za recenzje na LubimyCzytac.pl :D
Przypominam również o w dalszym ciągu trwającym naborze na nowych Redaktorów portalu Sztukater! Ja sama współpracuję z nimi od maja (także niedługo) ale jestem zadowolona z tej współpracy. Na dodatek dzierżę już stanowisko Pomocnika Redaktorów Naczelnych, dzięki oddanym na mnie głosom współRedaktorów :)

Otagowane:

25 thoughts on “#69. Stosik nr 5.

  1. kasandra_85 5 Wrzesień, 2011 o 10:46 Reply

    Piękny stosik i świetne książki. Gratuluję i życzę przyjemnego czytania:))

  2. Aneta 5 Wrzesień, 2011 o 11:09 Reply

    IMponujący stosik, życzę udanych lektur, mam nadzieję, że wszystkie ksiązki okażą się świetne,pożyczyłabym chętnie kilka, więc czekam na recenzję. Gratuluję owocnej współpracy :)

  3. Książkówka 5 Wrzesień, 2011 o 11:19 Reply

    Same świetne kąski moja droga. Od siebie polecam „Wyspę kanibali” – świetny dokument.

  4. Soulmate 5 Wrzesień, 2011 o 11:22 Reply

    Piękny stos, przepraszam że byłam ostatnio nieobecna – rzeczywistość papierkowa mnie przytłacza. Już niedługo wszystko nadrobię, obiecuję! Gratulacje punktów punkcików i odwiedzin :)

  5. Natula 5 Wrzesień, 2011 o 11:23 Reply

    Twoje statystki są powalające :), mnie jakoś nigdy nie chce się z tym bawić, leniwa natura dzieciaka urodzonego w niedziele przeze mnie przemawia :).

    Ciekawią mnie mnie Twoje wrażenia po przeczytaniu „Wyspy kanibali”, zdania na jej temat są mocno podzielone, więc czekam czekam…

    Czy to 666 coś oznacza?, ja od razu widzę rogatego gościa :)))

    Na temat Sztukatera się nie wypowiadam, bo coś mi się wydaje, że To ja bardziej ich mecze niż oni mnie ;)

    Dextera dzisiaj do Ciebie wysyłam, dziękuje. Z „Dziewczyna…” czuj się komfortowo, mnie się nie śpieszy.

  6. cyrysia 5 Wrzesień, 2011 o 11:25 Reply

    Świetny stosik. Sama obecnie czytam ,,Ścięte głowy” i ciekawa jestem czy będziemy miały podobne odczucia. Przyjemnego czytania życzę.

  7. miqaisonfire 5 Wrzesień, 2011 o 11:27 Reply

    @Kasandra_85: dziękuję bardzo! :)@Aneta: współpraca już mi się rozszerzyła na parę wydawnictw, dlatego muszę się wziąć ostrzej za czytanie :D
    @Książkówka: książka jest niedługa, więc mam nadzieję, że w najbliższym czasie znajdę na nią czas :)
    @Soulmate: dzięki wielkie Marteczko :*
    @Natula: och, tam powalające od razu hehe :D Dzięki wielkie! Ja „Dziewczynę” na pewno wyślę w tym tygodniu.
    @Cyrysia: w takim razie będę wyczekiwała Twojej recenzji „Ściętych głów”.

  8. Sol 5 Wrzesień, 2011 o 11:48 Reply

    miqaisonfire: co do pilotów, to nie tyle niektórzy byli niemili, ile raczej… obojętni. Tzn. nie zadawali sobie trudu uśmiechnięcia się czy porozmawiania z kimkolwiek, a tylko stali lub siedzieli w miejscu, cały czas w tej samej ponurej pozie. Nawet gdy ktoś robił sobie z nimi zdjęcie, to nie zmieniali mimiki twarzy ani pozy. W sumie dość śmiesznie to wyglądało: żywe manekiny. Na szczęście to były tylko pojedyncze wyjątki, bo większość z nich zachowywała się wspaniale, najczęściej byli to naprawdę bardzo sympatyczni faceci… ;)

    Gratuluję tak genialnych wyników oglądalnościowo-komentarzowych na blogu! :)

  9. Gabrielle_ 5 Wrzesień, 2011 o 12:35 Reply

    Świetny stos! ;D Zazdroszczę większości książek. Pozdrawiam!

  10. Cinnamon 5 Wrzesień, 2011 o 12:43 Reply

    Chciałabym przeczytać „Las zębów i rąk”, „Motyl” i „Jedyne dziecko” – może kiedyś się uda! No i 18 wpisów w ciągu miesiąca – dla mnie to rewelacyjny wynik ;)
    Pozdrawiam!

    PS 666 to taka piękna liczba :D Ale widzę, że już dawno przeminęła…

  11. Isadora 5 Wrzesień, 2011 o 13:05 Reply

    Świetny stosik, książki naprawdę godne pozazdroszczenia!

    Pozdrawiam serdecznie:)

  12. miqaisonfire 5 Wrzesień, 2011 o 13:09 Reply

    @Sol: teraz rozumiem co miałaś na myśli :) Dzięki wielkie!
    @Gabrielle: „podziękował” :D
    @Cinnamon: ja również jestem bardzo ciekawa tych książek. Dziękuję :)
    @Isadora: hehe, dzięki wielkie Isadora :*

  13. Przepowiednia 5 Wrzesień, 2011 o 13:22 Reply

    Zazdroszczę Las Zębów i Rąk oraz Motyla :) Śliczny stos i miłej lektury!

  14. giffins 5 Wrzesień, 2011 o 14:07 Reply

    Szatańskie moce wystawiają plusy na lubimyczytać :) Zazdroszczę Motyla, mam na niego ochotę!

  15. Sol 5 Wrzesień, 2011 o 14:09 Reply

    Wiesz, to naprawdę zabawnie wyglądało, gdy ktoś się temu z boku przyglądał… ;) Dla przykładu taka scena: stoi samolot, obok stoją 3 krzesła. Na bocznych siedzą dwaj ponurzy piloci, cały czas w tej samej pozie. Na środkowym krześle co jakiś czas ktoś siada i robi sobie z nimi zdjęcie, a oni NIC – cały czas te same miny, zero uśmiechu. Nawet wtedy, gdy pomiędzy nimi sadzano jakieś rozentuzjazmowane dziecko… :D

    Rok temu byliśmy na podobnym pokazie w Góraszce (nawet pisałam o nim artykuł: http://www.wiadomosci24.pl/artykul/xv_miedzynarodowy_piknik_lotniczy_goraszka_2010_143249.html ) i w jakiś czas później okazało się, że to był ostatni taki pokaz w tym mieście (odwołali je, bo podobno koszty organizacji przewyższały to, co zarabiali na biletach, mimo że masa ludzi tam przyjeżdżała).

    Mam nadzieję, że pokazy w Radomiu będą się odbywały jeszcze przez wiele lat, bo to wydarzenie na skalę światową, a takich w Polsce wiele nie ma. Osobiście nie znam się na lotnictwie, ale pokazy tego rodzaju bardzo mi się podobają, mimo że za każdym razem serce we mnie zamiera z przerażenia, gdy piloci wykonują jakieś niebezpieczne ewolucje na niebie… ;)

    Pozdrawiam

    Sol

    PS. planuję artykuł… o blogerach. Tylko jeszcze nie wiem, gdzie go opublikuję, myślałam albo o wiadomosci24.pl, albo o swoim starym blogu, bo tam rzadko piszę (http://sol-monique.blog.onet.pl/), więc wreszcie miałabym o czym. Chcę napisać o ludziach, którzy piszą blogi o różnej tematyce i na tym korzystają w różny sposób (znajdują pracę, dostają książki za recenzje, kosmetyki itp.). Postanowiłam zapytać kilka osób czy by mi nie napisały krótkich wypowiedzi o tym, jak zaczęła się ich przygoda z blogowaniem, jak wpadli na pomysł współpracowania z innymi firmami i wydawnictwami, czy pisanie zabiera im dużo czasu, czy polecają innym taką formę wykorzystywania wolnego czasu, czy uważają, że to ich rozwija, czy mają w związku z tym jakieś plany na dalszą przyszłość, czy też to tylko sposób nudę itp. Jeżeli byś chciała mi coś takiego napisać (wystarczy kilka-kilkanaście zdań o Twoim blogu), to byłabym wdzięczna. Wplotłabym to potem w tekst jako cytat i wyszłoby coś w rodzaju artykułu-reportażu. Dodam tam informacje wstępne ogólnie o czym piszesz bloga i zamieszczę tam również link, więc będzie to przy okazji jakaś reklama. W razie jakbyś chciała, to pisz na maila: sol4me@o2.pl (tylko napisz w tytule maila ARTYKUŁ O BLOGACH).

  16. niedopisanie 5 Wrzesień, 2011 o 14:27 Reply

    Lubię te Twoje stosy, są całkowicie w moim typie :)) Bardzo zazdroszczę „Motyla”! :)

  17. Natula 5 Wrzesień, 2011 o 15:47 Reply

    Tak na chwilkę, nie wiem czy wiesz, ale w Angorze pojawił się fragment Twojej recenzji książki „Jedyne dziecko”, gratuluję :)

  18. Natula 5 Wrzesień, 2011 o 16:13 Reply

    Domyślam się, ze to miła niespodzianka :). Angora jest tygodnikiem, gdybyś nie upolowała egzemplarza to odstąpię Ci swój :D

  19. LadyBoleyn 5 Wrzesień, 2011 o 17:59 Reply

    Bardzo, bardzo zazdroszczę wszystkich książek od Papierowego Ksieżyca, a w szczególności „Jedynego dziecka”. Uwielbiam tego typu książki i coś czuję, że przełamię się i kupię tę pozycję. ;)

  20. miqaisonfire 6 Wrzesień, 2011 o 05:39 Reply

    @Przepowiednia: dziękuję! A za te dwie książki wkrótce się zabiorę :)@Giffins: haha :D Zdecydowanie na to wygląda. Pozdrawiam!
    @Niedopisanie: dzięki :)
    @Natula: pojęcia nie miałam! Jaka dobra nowina :D W takim razie jeśli jutro nie uda mi się zdobyć Angory to chyba ją sobie od Ciebie odkupię :)
    @LadyBoleyn: hehe :D No, przyznam, że Papierowy Księżyc wydaje same świetne lektury, całkowicie w moim typie :) Teraz czytam już jedną, ale wygraną na LC :) Także recenzja niedługo…

  21. Bujaczek 6 Wrzesień, 2011 o 08:07 Reply

    Polecam Las Zębów i Rąk, ale to już wiesz ;) Motyl przede mną jeszcze, a Jedyne dziecko zaraz Ci podkradnę! ;D

    Miłego czytania ;*

  22. Aleksandra Świerczek (Lena173) 6 Wrzesień, 2011 o 18:18 Reply

    Kochana! Serdecznie gratuluję umieszczenie fragmentów Twojej recenzji w Angorze. Jak widzę i Ciebie Natula o wszystkim poinformowała. Należy jej się duży szampan :)

    A jeśli chodzi o stosik, to pozycje PK mam już za sobą. Za to zainteresowała mnie książka „JA którym chciałbym być”

  23. Ala 6 Wrzesień, 2011 o 19:28 Reply

    Piękny stosik i piękne wyniki :) A tyle wejść i komentarzy zawdzięczasz tylko i wyłącznie swoim ciekawym recenzjom, tak więc gratuluję serdecznie! No i tych iście diabelskich plusów na lubimy czytać też.
    Pozdrawiam ciepło!

  24. miqaisonfire 7 Wrzesień, 2011 o 06:47 Reply

    @Bujaczek: tak wiem, polecałaś Las Zębów i Rąk i nie mogę się już doczekać ! :)@Aleksandra: właśnie zastanawiałam się kim jest druga Polka, której recenzję również umieszczono! Także gratulacje wielkie!! :*
    @Ala: wielkie dzięki kochana, buziaki!

  25. Beatrix 7 Wrzesień, 2011 o 15:21 Reply

    Gratuluję stosiku. „Motyl” bardzo mnie ciekawi – też kupiłam, jak wiesz. Jeszcze chodzi za mną „Las zębów i rąk”.

Skomentuj

