#82. Stosik nr 7.


Najwyższa pora podsumować miesiąc wrzesień. Także zanim przejdę do prezentacji stosu, który ostatnimi tygodniami mi się uzbierał, zapraszam do statystyk. W tym miesiącu odwiedziny bloga sięgnęły liczby 2,660, troszkę większej, ale porównywalnej do odwiedzin z miesiąca poprzedniego. Książek przeczytałam 12. Postów tym razem było 15, czyli norma spadkowa. I tak już pewnie teraz będzie szło, ponieważ od poniedziałku zaczynają się studia i dodatkowe zajęcia. Ale postaram się tu zaglądać jak najczęściej i przynajmniej raz na tydzień napisać jakąś recenzję :) Przechodzimy więc do książek.

  • „Mordercy” – Łukasz Śmigiel : otrzymani do recenzji od portalu Horror Online. Recenzja już napisana, czeka na akceptację i dodanie.
  • „Morderstwo niedoskonałe” – Agnieszka Krawczyk : wygrana w morderczym konkursie organizowanym przez Konkursy z polskimi autorami CPA.
  • „Potsdamer Platz” – Buddy Giovinazzo : otrzyma do recenzji od Wydawnictwa Replika. Recenzję można przeczytać TUTAJ.
  • „Dziewczyny, których pożądał” – Jonathan Nasaw : efekt wymiany na portalu LubimyCzytać.pl.
  • „Dom Derwiszy | Dni Cyberabadu” – Ian McDonald : otrzymana do recenzji od Wydawnictwa MAG. Jestem w trakcie czytania. Książka jest olbrzymia, z małą czcionką także troszkę mi zejdzie… :)

Stosik w całości zawdzięczam Instytutowi Wydawniczemu Erica. Czyż nie jest on piękny? W skład tego stosu wchodzą:

  • „Crimen” – Józef Hen : zaczęłam czytać, także recenzja pojawi się w ciągu tygodnia. Premiera książki miała miejsce wczoraj – 30.09.2011.
  • „Blitzkrieg. Marsz na Warszawę.” – Leo Kessler : bardzo wyczekiwałam jakiejś książki Kesslera, bo „Krew i Lód” bardzo mi się spodobała. Nareszcie mam okazję przeczytać coś nowego, nowego bo premiera książki również była przed paroma dniami – 28.09.2011.
  • „Wschodzący księżyc” – Keri Arthur : pierwsza część z serii o Riley Jenson. 3 tom przygód tej wampiro-wilkołaczki wychodzi już 20.10.2011!
  • „Triumf. Bitwa pod Assaye, 1803. Kampania Richarda Sharpe’a” – Bernard Cornwell : to, również jest nowość, data premiery to 28.09.2011. Spodziewajcie się recenzji jeszcze w tym miesiącu.
  • „Ostatnie królestwo” – Bernard Cornwell : to pierwszy tom z serii o Wikingach. Za jakiś czas się za nią zabiorę :)
  • „Zwiastun burzy” – Bernard Cornwell : to drugi tom z serii o Wikingach.

wygrana

I na koniec coś miłego. W środę przyszła do mnie paczuszka od Marty za 666 komentarz, który zostawiłam na jej blogu. Totalnie się nie spodziewałam, bo oczekiwałam tylko listu, ewentualnie zakładki – a tu i czekolada i książka! Super! :) Bardzo Ci Martuś jeszcze raz dziękuję :)
A na dodatek pochwalę się, że ZDAŁAM PRAWO JAZDY! :) Życzę Wam miłego weekendu, ja uciekam niedługo do koleżanki na świętowanie :)

PRZYPOMINAM RÓWNIEŻ O KONKURSIE : KLIKAJCIE TUTAJ !

Otagowane:

29 thoughts on “#82. Stosik nr 7.

  1. Izuś 1 Październik, 2011 o 08:07 Reply

    Gratuluję!:)
    Cudowny stosik:)

  2. Książkówka 1 Październik, 2011 o 08:14 Reply

    Gratuluję prawka! Super! :) No i nabytki piękne. :)

  3. miqaisonfire 1 Październik, 2011 o 08:27 Reply

    @Izuś: dziękuję :)
    @Książkówka: ja też się cieszę! Wielka ulga :)

  4. marta 1 Październik, 2011 o 08:28 Reply

    Cześć!
    Specjalnie wysłałam bez adresu zwrotnego – co by niespodzianka zrobić :) Co do zakładki to chyba więcej natrudziłam się z napisem z tyłu, bo nie miałam lakieru do wzorków – i tak, wszystko zamalowane lakierem. Wybacz, że tak nie bardzo, starałam się ale wiadomo, jak się człowiek stara to mu nie wychodzi.
    Gratuluję zdania prawa jazdy!!! Sama pamiętam jakie to było dla mnie przeżycie ;) Ciekawie się czytało o Twoim przypadku liczby 6 – to się nazywa szczęśliwa cyfra ^^ Ale wymianę osób w aucie to ładną zrobiłaś – wszystkich z rodziny zatrudniłaś :D Dobrze, że dziadek był już „szczęśliwym” kierowcą :D Tylko po co płakać, no po co? :)
    „Kuszące zło”? Tak, też dostaję powiadomienia od Erici – jednak raczej nie skorzystam z możliwości recenzowania, mam jeszcze 3 książki Erici na półce… :D Widzę, że dostałaś aż 6 książek i dużo Cornwella – to bardzo fajnie, lubię tego autora :) Czekam na recenzję „Triumfu” :)
    Mam nadzieję, że książki Keri Arthur Ci się spodobają – ja się teraz głupia wciągnęłam w serial Pretty Little Liars i wołami mnie nie zaciągnie do czytania :D Ale już wiem, że będę te swoje cegły nosiła na przerwy między wykładami :) Plan mam beznadziejny…
    No nic! Obczajaj swoje studia i też czekam na wrażenia :) Może wpadniesz na Targi Książki do Krakowa albo jakiś koncert? ;)

  5. kasandra_85 1 Październik, 2011 o 08:28 Reply

    O matkoo!!! Ależ cudne stosy:)). Pilnuj ich, bo ja gdzieś tam grasuję i z chęcią podkradłbym Ci kilka pozycji:D:D
    Pozdrawiam!!

  6. cyrysia 1 Październik, 2011 o 08:29 Reply

    Stosik boski, sama bym ci chętnie podkradła parę książek gdybym tylko jakoś mgła he he.
    Gratuluje zdanie prawka. Teraz cała droga należy do ciebie!!! :-)

  7. Isadora 1 Październik, 2011 o 10:04 Reply

    Stosik zacny, prawdziwa duchowa uczta się szykuje:) No i gratuluję zdania prawka!

    Pozdrawiam gorąco:)))

  8. miqaisonfire 1 Październik, 2011 o 10:16 Reply

    @Kasandra_85: Hihi :) Cieszę się, że Ci się podobają moje cenne stosiki i będę ich pilnowała!
    @Cyrysia & Isadora: dziękuję!! :*

  9. Odcień purpury 1 Październik, 2011 o 10:22 Reply

    „Ostatnie królestwo” bardzo mi się podobało :) Ja ten miesiąc miałam tragiczny jeśli chodzi o statystyki, ale potrzebowałam trochę przerwy z racji problemów zdrowotnych. Gratuluje wygranej, wiem, jak to jest miło zwłaszcza, gdy człowiek się nie spodziewa :)

  10. Agnesja 1 Październik, 2011 o 10:39 Reply

    Gratuluję prawa jazdy :)!
    Stosiki piękne. Zazdroszczę szczególnie Dni Cuberabadu i kryminałów :)

  11. Samash 1 Październik, 2011 o 11:00 Reply

    Aaaaa zazdroszczę zadania prawa jazdy :)
    Stosik piękny i ogromny :)
    Chciałabym czytać w ciągu miesiąca tyle co ty xD

    Miłego czytania xD

  12. giffins 1 Październik, 2011 o 12:10 Reply

    Stos prześwietny, gratuluję wygranej i zdania prawka – też mam, od miesiąca :D Fajnie jest chociaż czasem nie być uzależnionym od rozkładu jazdy autobusów ;)

  13. Sol 1 Październik, 2011 o 12:20 Reply

    Dzięki za komentarz. Tylko pamiętaj, że trzeba też polubić strony…
    Zaraz zajrzę do Twojego konkursu…
    Pozdrawiam

  14. Gabrielle_ 1 Październik, 2011 o 12:26 Reply

    Gratuluję prawka! A wielkość i jakość twoich stosików jest… eh. to aż boli ;P Przez ciebie będę musiała leczyć się z zazdrości ;D

  15. miqaisonfire 1 Październik, 2011 o 12:33 Reply

    @Odcień Purpury: skoro tak zachwalasz, to już nie mogę się doczekać aż zacznę czytać! Zdrówka życzę i wracaj do nas szybciutko :)
    @Agnesja: recenzja „Dni Cyberabadu” już… niedługo! Dzięki bardzo :*
    @Samash: moja droga, wszystko da się zrobić :D Dupkę trzeba spiąć i da radę czytać więcej. Tylko gorzej jak się pojawia uczelnia i nauka… no, ale zobaczymy jak to połączę.
    @Giffins: o, to ja Tobie również gratuluję zdania prawa jazdy :D Masz rację, fajnie jest nie być uzależnionym od rozkładu, czy też od rodziców, którym czasem nie chce się podwozić dzieci :(
    @Sol: polubione :)
    @Gabrielle: oj tam :D bez przesadyzmuuu :*

  16. Mery 1 Październik, 2011 o 14:33 Reply

    Gratuluje prawka!
    A stosy – CUDNE! Większość książek bezwstydnie bym Ci podebrała, więc się strzeż!

  17. Sol 1 Październik, 2011 o 16:11 Reply

    Zrobione, konkursik polecony na końcu naszego wpisu konkursowego :)
    Pozdrawiam :)

  18. dm1994 1 Październik, 2011 o 19:11 Reply

    zazdroszczę ci tych wszystkich ksiażeczek :D

  19. LadyBoleyn 1 Październik, 2011 o 19:29 Reply

    Uhuhu, cóż za piękne stosy! Podkradłabym kilka książek z Ericy i „Mordercę” Śmigiela. Bardzo chcę przeczytać tę książkę. ;)

    I gratuluję zdania prawo jazdy. Sama wyrabiam w przyszłym roku i przyznam, że strasznie się boję, że kogoś przez to zabiję. ;x

  20. Balbina64 1 Październik, 2011 o 20:58 Reply

    Przede wszystkim gratuluję zdania egzaminu. A stosik – niczego sobie. Najbardziej to chyba Ci zazdroszczę Crnwella.

  21. Z książką w wannie 1 Październik, 2011 o 21:13 Reply

    Niesamowicie zachęcający stosik książek! Życzę duuuużo czasu na czytanie :)

  22. Samash 2 Październik, 2011 o 02:54 Reply

    Ja mam nadzieję, że uda mi się dużo w szkole poczytać, bo w domu niestety mało czasu. Choć w szkole też :/ Czasami chciałabym dojeżdżać 1-2 h do szkoły. Ale jak sobie pomyślę, że zimą musiałabym czekać na pociąg np. godzinę to grrr ! Zimą jest zimno a na PKP jest pełno bezdomnych, którzy zajmują ławki i niezbyt ładnie pachną. Już wolę chodzić ok. 25 min. w jedną stronę i zmarznąć :)
    Nie mniej jednak postaram się poprawić xD

  23. Aleksandra Świerczek (Lena173) 2 Październik, 2011 o 07:37 Reply

    Cudne stosiki i gratuluję zdanego egzaminu. Osobiście nadal waham się, czy isć na kurs, czy tez nie ale pewnie przemogę się i zacznę go robić w przyszłym roku,

  24. miqaisonfire 2 Październik, 2011 o 10:42 Reply

    @Mery: dziękuję! Będę musiała pilnować moich książek… ;)
    @Sol: bardzo fajnie, dzięki :-)
    @Dm1994: thanks ^^
    @LadyBoleyn: dzięki ;* dla mnie była już najwyższa pora na zdawanie prawa jazdy, bo od lutego 2012 mają wejść bardzo nieprzyjemne przepisy :(
    @Balbina64: dziękuję serdecznie :)
    @Z książką w wannie: czas by się przydał, to prawda – bo coraz go mniej!
    @Samash: masz rację. Miejmy nadzieję, że w tym roku zima nie będzie sroga. A czytać na lekcjach też można… Ale tylko na tych, które nie przydadzą się do matury! :)
    @Lena173: dziękuję! A powiem Ci szczerze, że lepiej zacznij kurs teraz jeśli masz czas i pieniądze, bo od lutego wchodzą nowe ustawy… nieprzyjemne dla młodych kierowców.

  25. Z książką w wannie 2 Październik, 2011 o 12:47 Reply

    No ten pociąg mógłby być zdradliwy :) Ze swojej strony polecam czytanie w wannie, ale tylko jeśli reszta domowników jest cierpliwa!:>

  26. Aleksandra Świerczek (Lena173) 2 Październik, 2011 o 15:12 Reply

    Kochana! Zmartwiłaś się, że nie możesz wziąć udziału w Swatkowym konkursie. Oczywiście, że możesz… Kilka dni temu przedłużyłam go do niedzieli włącznie, więc masz jeszcze czas aby umieścić w odpowiednim miejscu swoją odpowiedź na pytanie.

  27. Natula 3 Październik, 2011 o 12:52 Reply

    Jak pokonasz wszystkie te książki to jesteś mistrzem :)

  28. Kinga 4 Październik, 2011 o 14:41 Reply

    Piękne stosy naprawdę. A ten od wydawnictwa Erica jest bardzo szlachetny :)
    Wygrana też fajna, zakładka urocza a czekolada… no cóż, musiałam pocieszyć się Marsem :)

  29. Tina 24 Listopad, 2011 o 18:44 Reply

    Gratuluję prawa jazdy :-)

Skomentuj

