#92. Podsumowanie i wyniki konkursu!


Witajcie kochani!

Jak widzicie coraz rzadziej udzielam się na moim blogu, co spowodowane jest studiami. No, ale nie jest tak źle :)

Zacznę najpierw od podsumowania miesiąca października. Napisałam tylko 10 postów i przeczytałam 8 książek – zdecydowanie jest widoczny spadek normy. Jeśli chodzi o dobre wiadomości, to odwiedziny bloga sięgnęły liczby 15,115 :) a w tym miesiącu wyświetleń było 2,624 czyli troszkę mniej niż we wrześniu, ale więcej niż w sierpniu! Chciałabym jeszcze wspomnieć, że tę internetową przestrzeń dzielę z Wami już PÓŁ ROKU… może z tej okazji jakiś kolejny konkurs…? Zobaczymy :)

A teraz wyczekiwane przez wszystkich: ogłoszenie wyników! Niektórzy się pozgłaszali dwa razy, co mogło powiedzieć IP, ale już nie miałam siły zwracać na to uwagi. Wspominam o tym, bo jest to trochę nie fair…
W każdym razie: do konkursu zgłosiło się 79 osób! Bardzo dużo. Żałuję, że nie mam 79 książek, żeby móc Was wszystkich obdarować. Mam tylko jeden egzemplarz „O dwóch różnych kobietach w życiu jednego mężczyzny” Zenona Jerzego Marona (RECENZJA TUTAJ) który powędruje do szczęśliwca spod numeru…


A szczęśliwcem spod 18 jest (liczyłam dwa razy) MIDVITH. Czekam teraz na maila zwrotnego z adresem :) Przypominam, że czekam tylko tydzień. W przeciwnym razie losuję zwycięzcę jeszcze raz.

Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w konkursie i obiecuję, że nie jest to ostatni konkurs :) W tej chwili zapraszam do aktywnego brania udziału w życiu mojego bloga ponieważ na szczęśliwca, który pozostawi 2,000 komentarz czeka niespodzianka!

18 thoughts on “#92. Podsumowanie i wyniki konkursu!

  1. Mery 1 Listopad, 2011 o 17:05 Reply

    Gratuluję i czekam na kolejne konkursy:)

  2. Gabrielle_ 1 Listopad, 2011 o 17:09 Reply

    Serdeczne gratulacje ;D

  3. cyrysia 1 Listopad, 2011 o 17:17 Reply

    Gratulacje dla szczęśliwca, a twoja statystyka także przedstawia się znakomicie.

  4. kasandra_85 1 Listopad, 2011 o 17:32 Reply

    Gratuluję!!

  5. miqaisonfire 1 Listopad, 2011 o 17:41 Reply

    @Mery: będą, będą kolejne :D
    @Cyrysia: dziękuję bardzo :*

  6. Renata 1 Listopad, 2011 o 18:10 Reply

    gratulacje dla zwyciężczyni :)

  7. ksiazkowka 1 Listopad, 2011 o 18:13 Reply

    Gratuluję wygranej. :)

  8. giffins 1 Listopad, 2011 o 18:14 Reply

    Pół roku to kawał czasu, życzę jeszcze wielu, wielu lat w świecie blogowym i wśród książek oczywiście ;) No cóż, ostatnio nie mam szczęścia w konkursach, ale otrzymuję do recenzji tak świetne książki, że nie mam co narzekać :D Pozdrawiam i życzę niezbyt drastycznego powrotu do szarej rzeczywistości po wolnym wtorku ;)

    • miqaisonfire 1 Listopad, 2011 o 20:06 Reply

      Haha dziękuję Ci bardzo, kochana:*
      A z jutrem mam nadzieję,że jakoś się uporam. Na 13 mam czyli pociągiem jadę o 11:53 (chyba,że spotkam się rano z bf). A zajęcia do 16:30, powrót do Gliwic i na 18:50-20:20 angielski dodatkowy… eh.

  9. Samash 1 Listopad, 2011 o 18:37 Reply

    Gratuluję zwycięscy !
    Tobie także liczby odwiedzin :)

  10. wiedzmblog 1 Listopad, 2011 o 19:07 Reply

    Gratuluje ;)

  11. Isadora 1 Listopad, 2011 o 19:10 Reply

    Wielkie gratulacje!

  12. Zaczytana 1 Listopad, 2011 o 20:02 Reply

    Gratuluję zwyciężczyni:) A Tobie życzę przede wszystkim długiego bytowania w blogowym światku:D Pozdrawiam ;)

  13. Bujaczek 1 Listopad, 2011 o 21:14 Reply

    Gratuluję ;D

  14. Natula 2 Listopad, 2011 o 14:16 Reply

    Gratuluję zwyciężczyni :)

    Niestety z czasem nie wygra, zauważyłam że i mi coraz gorzej zorganizować sobie czas na czytanie, praca daje mi w kość a tym samym czasu na czytanie i blogowanie niewiele zostaje, ale mam nadzieję że damy radę :).
    Trzymaj się ciepło :)

  15. Sol 2 Listopad, 2011 o 19:00 Reply

    Gratulacje! :)

  16. Beatrix 3 Listopad, 2011 o 19:33 Reply

    Ja też gratuluję.
    Wszystkiego dobrego.

Skomentuj

