#96. Stosik nr 8.


Właśnie się obudziłam (idealna pora na odsypianie wczesnych pobudek) i pomyślałam, że już najwyższa pora, żeby zaprezentować kolejny stosik książkowy! :) Przez dłuższy czas niczym się nie „chwaliłam” także oto i pokaźny stosik, który dziś Wam przedstawię.

Także zaczynając od góry:

  • „Kalendarzy Easy Ridera” – Konrad Jaskólski : nagroda za wygraną w konkursie na najlepszą recenzję miesiąca („Potsdamer Platz” – Buddy Giovinazzo) na portalu Irka.com.pl.
  • „Ostatni dobry człowiek” – A. J. Kazinski : otrzymani do recenzji od Wydawnictwa Amber. Książka wyszła tydzień temu, a recenzję można przeczytać TUTAJ.
  • „Nagie myśli” – Iwona J. Walczak : recenzowana w poprzednim poście. Otrzymana do recenzji od Wydawnictwa Replika.
  • „15 blizn” – Hill, Ketchum i inni : również od Wydawnictwa Replika jeszcze czeka na zrecenzowanie!
  • „Szantopierz i Archanioł” – Anna Borkowska : pierwsza z książek do recenzji od Sztukatera. Recenzję można przeczytać TUTAJ.
  • „Niewidzialne Kolegium” – Fabrizio Battistelli : kolejna z książek od Sztukatera, której recenzja ukaże się prawdopodobnie już jutro :)
  • „Uprowadzony” – Mark Billingham : trzecia książka od Sztukatera, jeszcze czeka na swoją kolej.
  • „Arystokraci” – Nora Roberts : zrecenzowana pod tym linkiem, czwarta książka od Sztukatera.
  • „Czerwone gardło” – Jo Nesbo : zachęcona przez Beatrix kupiłam na urodziny chłopakowi tę książki i jednocześnie dostałam ją do recenzji od Sztukatera.
  • „Sukkub” – Edward Lee : pożyczona od kochanej Natuli. Mam nadzieję, że pozwoli mi ją jeszcze troszkę przetrzymać… ;))
  • „Św. Hildegarda z Bingen. Medycyna dla kobiet” – Dr Med. Claus Schulte-Ubbing : otrzymana do recenzji od Wydawnictwa Esprit. Przeczytać ją można TUTAJ.

Jakie macie plany na jutrzejszy dzień i cały długi weekend? Wyjeżdżacie gdzieś, czy może siedzicie w domku lub wychodzicie do znajomych/na imprezę? :)

Otagowane:

30 thoughts on “#96. Stosik nr 8.

  1. Natula 10 Listopad, 2011 o 20:18 Reply

    Książek wielki stos, ale jak widzę z niektórymi już sobie poradziłaś :). Sukuba trzymaj sobie ile chcesz, mnie się nie śpieszy, mam taką rotację w książkach, że ciągle w nich coś kipi ;)

    Na weekend zostaje w domu, planów większych nie mam, być może wpadną znajomi na degustację mojej pierwsza w życiu samodzielnie wykonanej nalewki malinowej, a później poleniuchuję z lekturą, czyli jak zwykle :D

  2. Alicja 10 Listopad, 2011 o 20:20 Reply

    świetny!

  3. Gabrielle_ 10 Listopad, 2011 o 20:21 Reply

    Świetny stos! A plany? Zostać w domu, odespać wczesne wstawanie i nadrobić zaległości w czytaniu książek :D Jak dla mnie plan idealny ^^

  4. dm1994 10 Listopad, 2011 o 20:26 Reply

    stosisko imponujący ,a co do długiego weekendu to u mnie minie on niestety pod hasłem „nauka”…;/

  5. miqaisonfire 10 Listopad, 2011 o 20:26 Reply

    @Natula: dziękuję bardzo :* Nalewka malinowa :D? No,no z chęcią bym spróbowała! A weekend z książką to bardzo dobry weekend :) Ja planuję nadrobić uczelniane zaległości i jutro idę na przyjęcie do siostry mojego chłopaka :)
    @Alicja: dzięki wielkie :)
    @Gabrielle: podzielam entuzjazm odnośnie Twoich planów!
    @Dominika: współczuję Ci… *tuli* Trzymaj się!

  6. Isadora 10 Listopad, 2011 o 20:40 Reply

    Oj, pokaźny stos! Ale najbardziej jestem ciekawa Twojej opinii na temat „Sukkuba”. *zaciera ręce*
    Pozdrawiam serdecznie!:)

  7. hiliko 10 Listopad, 2011 o 20:45 Reply

    Podoba mi się ten blog! Dziwne, że dopiero teraz na niego trafiłam. No nic, śmigam nadrabiać zaległości ;)
    Stos bardzo smakowity, zazdroszczę Nesbo – poluję na niego od jakiegoś czasu i nie mogę upolować ;) I gratuluję wygrania konkursu na najlepszą recenzję miesiąca – w końcu takie wyróżnienie o czymś świadczy :)

    Pozdrawiam serdecznie!

  8. Mery 10 Listopad, 2011 o 21:01 Reply

    Piękny stosik, kilka pozycji zabrałabym CI.
    Plany na weekend? Zacząć naukę hiszpańskiego, nadrobić zaległości na Waszych blogach, spacer z koleżanką, nauka, książki, masa rzeczy, czasu mało…

  9. giffins 10 Listopad, 2011 o 21:07 Reply

    Duuużo tego… jeszcze trochę i możesz spokojnie otwierać księgarnię :) A tak poważnie to życzę przyjemnych lektur :D

  10. cyrysia 10 Listopad, 2011 o 21:34 Reply

    Aż się chora zrobiłam, gdyż zobaczyłam twe cudeńka ;-) Pozostaje mi jedynie życzyć ci mega wrażeń podczas czytania.

  11. miqaisonfire 10 Listopad, 2011 o 21:35 Reply

    @Isadora: w takim razie miejmy nadzieję, że ukaże się ona już niedługo…
    @Hiliko: miło, że wpadłaś :) Wielkie dzięki za przesympatyczne, miłe słowa!
    @Mery: to podobnie jak u mnie :) z tym, że ja muszę pouczyć się francuskiego :)
    @Giffins: haha :) No tak troszkę tego jest :) Dzięki wielkie, mam nadzieję, że miło spędzę przy tych książkach, których jeszcze nie przeczytałam.
    @Cyrysia: hihi, dziękuję kochana, buziaczki :*

  12. finkaa 10 Listopad, 2011 o 21:36 Reply

    No, no, no. Piękny, pokaźny stos. Gratuluję książek i ciekawej współpracy z wydawnictwami.

    Co do weekendu to jutro chyba szykuje się jakiś spacer, a w sobotę zakupy. W niedzielę pewnie będę się już szykować na cały pracowity tydzień. Takie weekendy powinny być częściej! :)

  13. Aneta 10 Listopad, 2011 o 21:54 Reply

    Imponująca ilość książek, tylko pozazdrościć :) Gratuluję :) Weekend zapowiada się rodzinnie i spokojnie, pozdrawiam ciepło

  14. kasandra_85 10 Listopad, 2011 o 22:05 Reply

    No wiesz co?? Ładnie to tak, taki cudny stos pod oczy mi podstawiać?? Zielenieję z zazdrości i z chęcią połowę książek przygarnęłabym do siebie:D
    Gratuluję nabytków i pozdrawiam!!

  15. Beatrix 10 Listopad, 2011 o 23:03 Reply

    Gratuluję stosiku. Polecam oczywiście nadal „Czerwone gardło” – wspaniały kryminał. Ciesze się, że zachęciłam – oby się spodobał.
    Pozdrawiam serdecznie.

  16. Dusia 10 Listopad, 2011 o 23:54 Reply

    Nie znam chyba żadnej z tych książek, ale pewnie po Twoich recenzjach z kilkoma będę miała ochotę zapoznać się bliżej :)

  17. LadyBoleyn 11 Listopad, 2011 o 06:38 Reply

    Piękny stos. Najbardziej intryguje mnie książka „15 blizn”. ;))

  18. niedoczytana 11 Listopad, 2011 o 08:06 Reply

    Spora dostawa z Repliki ;-))) A „Potsdamer Platz” właśnie czytam, tak a propos.

    Piękny ten stosik!

  19. miqaisonfire 11 Listopad, 2011 o 08:41 Reply

    @Finkaa: dzięki, dzięki! Mam nadzieję, że Twój weekend minie pozytywnie :)
    @Aneta: dziękuję :* i życzę faktycznie udanego, słonecznego weekendu.
    @Kasandra: haha :) Moje stosy i tak zapewne mają się nijak do Twoich!
    @Beatrix: w takim razie muszę się za niego jak najszybciej wziąć :D
    @Dusia: z pewnością ;)
    @Lady Boleyn: niedługo planuję zacząć jej czytanie, jednak słyszałam różne opinie.
    @Niedoczytana: dzięki wielkie i życzę przyjemnej lektury!

  20. Książkówka 11 Listopad, 2011 o 09:07 Reply

    Piękno stos a „Sukkuba” zazdroszczę Ci przebrzydle. :)
    Co do planów weekendowych to nigdzie nie wyjeżdżam, ale będę poznawać nowego człowieka. ;) Trzymaj za mnie kciuki. ;)

  21. kamykowa-czytelnia 11 Listopad, 2011 o 09:50 Reply

    Niezłe stosisko – ukradłabym „Sukkuba” i kilka innych pozycji ;) Życzę miłej lektury!

  22. pablo vel podsluch 11 Listopad, 2011 o 12:28 Reply

    Ależ urozmaicony stosik:)
    Niewidzialne kolegium… kuszą mnie książki tego autora, ale zdecydowac sie wciąż nie mogę:)

  23. Bujaczek 11 Listopad, 2011 o 12:28 Reply

    Nagie myśli i 15 blizn chętnie bym przeczytała ;)

  24. Ala 11 Listopad, 2011 o 17:07 Reply

    Jaki piękny i różnorodny stosik :) Nie mogę się doczekać kolejnych smakowitych tekstów, które stworzysz po zapoznaniu się z tymi lekturami, życzę mile spędzonego czasu z książką i jak zwykle weny!
    Ach, no i gratuluję wygranej w konkursie na recenzję miesiąca, zdradzisz za jaką konkretną recenzję dostałaś tę książkę?

    I bardzo, bardzo, bardzo się cieszę, że już niedługo będziesz miała okazję przeczytać W drodze, choć sama, jeśli miałabym wybierać, zaczęłabym od Włóczęgów Dharmy. W drodze to książka specyficzna, do której pod żadnym pozorem nie można się zmuszać. Trzeba ją wpasować w swój okres w życiu, inaczej zawiedzie…
    Już nie mogę się doczekać Twojej opinii, naprawdę :)

    Ściskam,
    Ala

  25. Leanne. 11 Listopad, 2011 o 17:31 Reply

    Piękny stosik, wiele pozycji podkradłabym Ci bez najmniejszych wyrzutów sumienia. *__* ;)

  26. Renata 11 Listopad, 2011 o 19:17 Reply

    zazdroszczę tego stosiku:) chociaż ja też swój mam spory, tylko że mniej nowości. Żadnej z tych niestety nie czytałam, ale na pewno kiedyś będzie okazja.
    Weekend w domu, ewentualnie będzie buszowanie po komisach w poszukiwaniu jakiegoś autka for me.
    Pozdrawiam

  27. bezgustu.com 11 Listopad, 2011 o 19:23 Reply

    Faktycznie pokaźny – daj znać co najciekawsze!

  28. miqaisonfire 12 Listopad, 2011 o 16:08 Reply

    @Książkówka: a dziękuję! A kciuki oczywiście będę trzymała!
    @Kamykowa_czytelnia: w takim razie mam nadzieję, że uda Ci się zdobyć te książki, które chcesz przeczytać.
    @Pablo: i tak mój stosik w porównaniu do Twojego STOSISKA ma się nijak…. :D
    @Bujaczek: to mam nadzieję, że uda Ci się zdobyć te książki!
    @Ala: dzięki kochana za rady odnośnie książek Keruaca, na pewno się dostosuję. A nagrodę dostałam za „Potsdamer Platz” :)
    @Leanne: to muszę je koniecznie chronić przed Tobą :D
    @Renata: to polecam, jeśli znajdziesz czas – nie wszystkie, ale niektóre na pewno przypadną Ci do gustu! I życzę powodzenia w poszukiwaniach auta!
    @bezgustu: dam ;)

  29. Elina 13 Listopad, 2011 o 18:12 Reply

    Bardzo ładny stosik! Życzę Ci samych miłych chwil spędzonych na czytaniu.

    Pozdrawiam serdecznie
    Elina

  30. Z książką w wannie 14 Listopad, 2011 o 11:58 Reply

    Przynajmniej 2-3 książki, które chętnie bym przeczytała – czekam na recenzje!:)))

Skomentuj

