#123. Stosik nr 9.


stosisko

Minęło już trochę czasu odkąd po raz ostatni dzieliłam się z Wami zdjęciami mojego stosu książkowego :) Zważywszy na dzisiejszy dzień oraz na to, że już nie mam kompletnie weny twórczej, postanowiłam dodać zdjęcia książek, które pojawiły się u mnie jakiś czas temu. Planowo ten post miał ukazać się dużo wcześniej… no, ale planowo to miałam się też cały tydzień uczyć… Rozumiecie :D Także zapraszam do oglądania moich nabytków!

Zaczynając od góry:

  • „Smutek” – C. S. Lewis : pierwsza książka Lewisa, którą miałam okazję czytać dzięki uprzejmości Wydawnictwa Esprit. Recenzję możecie przeczytać klikając TUTAJ
  • „O modlitwie. Listy do Malkolma” – C. S. Lewis : również od Wydawnictwa Esprit. Zrecenzowana w tym tygodniu, recenzja TUTAJ.
  • „Gorzej niż martwy” – Charlaine Harris : moja pierwsza książka z serii przygód Sookie Stackhouse, otrzymana do recenzji od Wydawnictwa MAG. A recenzja jest TU
  • „Obsesja” – Erica Spindler : otrzymana od Wydawnictwa Harlequin/Mira jeszcze czeka w kolejce do recenzji… :)
  • „Obudzić szczęście” – Susan Wiggs : również w kolejce do recenzji, i również od Wydawnictwa Harlequin/Mira
  • „Dogonić rozwiane marzenia” – Elizabeth Flock : zrecenzowana :) Link TUTAJ. Zawdzięczam ją także Wydawnictwu Harlequin/Mira
  • „Dziewczyna z sąsiedztwa” – Jack Ketchum : powieść wydana przez Wydawnictwo Papierowy Księżyc, której autor to mistrz książek grozy i horroru! Link TU
  • „Naga cytra” – Shan Sa : moja pierwsza książka otrzymana do recenzji od Wydawnictwa Muza. Recenzję można przeczytać TUTAJ
  • „Córka dymu i kości” – Laini Taylor : otrzymana przedpremierowo (PREMIERA JUŻ W STYCZNIU) od Wydawnictwa Amber. Recenzja TU
  • „W odbiciu” – Jakub Małecki : otrzymana dzięki uprzejmości portalu CzytaNIEszkodzi. Muszę jeszcze pomyśleć nad pytaniami do wywiadu z autorem… a recenzja TUTAJ
  • „Cygański chłopiec. Byłem obcy wśród swoich” – Mikey Walsh : rewelacyjna biograficzna powieść oparta na faktach, wydana nakładem Wydawnictwa PWN. Recenzja TUTAJ
  • „Smaki dwudziestolecia. Zwyczaje kulinarne, bale i bankiety” – Maja Łozińska : pięknie ilustrowana książka, której czytanie sprawiło mi samą przyjemność. Otrzymana do recenzji dzięki uprzejmości Wydawnictwa PWN, a link do recenzji TU
  • „O ziemiańskim świętowaniu. Tradycje świąt Bożego Narodzenia i Wielkiejnocy” – Tomasz A. Pruszak : pozycja bardzo na czasie, pełna ciekawych informacji i wspaniałych zdjęć. Otrzymana do recenzji, również od Wydawnictwa PWN, którą to recenzję możecie przeczytać TUTAJ

  • „1Q84 t.3” – Haruki Murakami : namówiłam rodziców na prezent Mikołajowy :) Jeszcze nie zaczęłam czytać, ale planuję w ferie :)
  • „Kawa, herbata, czekolada” : wynik wymiany książkowej.
  • „AL” – Wiliam Wharton : wynik wymiany książkowej.
  • „Wybór Anny” – Maria Nurowska : również wynik wymiany książkowej.
  • „Miłość zeszłej jesieni i inne opowiadania” – Oh Jeonghui : wygrana w konkursie organizowanym przez Wydawnictwo Kwiaty Orientu
  • „Serce smoka. Miłość w czasie wojny Korei z Japonią” – Javier Cortines : tak samo jak wyżej, kolejna książka wygrana w konkursie organizowanym przez Wydawnictwo Kwiaty Orientu
  • „Wampir i inne opowiadania” – Kim Youngha : również jako nagroda od Wydawnictwa Kwiaty Orientu. Z tym, że tę książkę już miałam okazję recenzować, link TUTAJ
  • „Zaproszenie na kimchi” – Lena Świadek : i to już ostatnia wygrana książka od Wydawnictwa Kwiaty Orientu

Chciałabym również życzyć Wam wszystkim udanego sylwestra! Oraz wszystkiego co najlepsze w tym nowym, 2012 roku! (Miejmy nadzieję, że nie roku końca świata hehe) Dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności, wszelakiej radości, ciepła, ogromu miłości i spełnienia Waszych najskrytszych marzeń oraz tego, by 2012 rok był jeszcze lepszy niż ten, dziś kończący się 2011!

Otagowane:

25 thoughts on “#123. Stosik nr 9.

  1. Kass 31 Grudzień, 2011 o 11:23 Reply

    Martuś wszystkiego co najlepsze dla ciebie! Spełnienia marzeń i ogrom wszystkiego czego sobie życzysz!
    A stosisko imponujące! Zazdroszczę!
    Pozdrawiam Cię serdecznie :*

  2. niedoczytana 31 Grudzień, 2011 o 11:34 Reply

    Piękne to stosisko, wiele z tych książek mnie kusi ;-)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, jeszcze większych stosików, mnóstwa dobrych książek i w ogóle!

    Przy okazji, jeżeli mogę spytać – w jaki sposób nawiązałaś współpracę z Muzą i Magiem?

  3. Gabrielle_ 31 Grudzień, 2011 o 11:37 Reply

    Eh… jakże ja ci zazdroszczę niektórych pozycji! A poza tym życzę ci aby przyszły rok był o niebo lepszy od tego, wielu wspaniałych książek i mnóstwa czasu by je móc przeczytać ;)

  4. Dwojra 31 Grudzień, 2011 o 11:38 Reply

    Również dla Ciebie moc życzeń!
    Stosiki piękne, chętnie podkradłabym Ci parę egzemplarzy :)

  5. miqaisonfire 31 Grudzień, 2011 o 11:42 Reply

    @Kass: dziękuję kochana i Tobie również życzę wszystkiego co najlepsze!
    @Niedoczytana: ach, dziękuję! :) A odnośnie współpracy to zaraz Ci napiszę komentarz.
    @Gabrielle: dziękuję kochana! :*
    @Dwojra: cieszę się, że się spodobały moje stosiki! :D

  6. z głową w ksiażce 31 Grudzień, 2011 o 11:51 Reply

    Jaj dawno mnie tutaj nie było…. Musze nadrobić zaległości:)

    Imponujące stosiki.wiele z tych pozycji chętnie bym przeczytała…Ach to uzależnienie:P

    Kochana ja Tobie tez życzę wszystkiego naj naj w Nowym Roku:)

  7. Isadora 31 Grudzień, 2011 o 11:52 Reply

    Piękny stos, gratuluję!
    No i ja również życzę Ci wszelkiej pomyślności i spełnienia marzeń w Nowym Roku! *

  8. kasandra_85 31 Grudzień, 2011 o 12:18 Reply

    Piękne stosiska!! Oj, podkradłoby się co nieco:D
    Ja także życzę wszystkiego co najlepsze w 2012 ROKU:)))

  9. Magda 31 Grudzień, 2011 o 12:24 Reply

    Ja niedawno skończyłam 1Q84 – moja rada brzmi – zacznij od przypomnienia sobie pozostałych części – lektura będzie jakby „pełniejsza”.

    Życzę Ci cudownego czytelniczego i prywatnego roku 2012!!

  10. Patrycja 31 Grudzień, 2011 o 12:27 Reply

    Podkradłabym kilka pozycji ;)
    No i oczywiście Tobie również życzę udanej zabawy sylwestrowej, abyś z radością w sercu weszła w ten nowy 2012 rok i oby owa radość była z Tobą przez wszystkie jego dni! :) Wszystkiego dobrego!

  11. magda 31 Grudzień, 2011 o 12:58 Reply

    stos przepiękny, chętnie bym Ci podkradła Dziewczynę z sąsiedztwa :) w Nowym Roku życzę spełnienia wszystkich (nie tylko tych książkowych) marzeń :)

  12. miqaisonfire 31 Grudzień, 2011 o 13:12 Reply

    @Z głową w książce: tak dawno nie było Cię w blogowym świecie, że widzisz teraz masz u mnie zaległości hehe :) Ale cieszę się, że wracasz. Serdecznie dziękuję za życzenia :*
    @Kasandra & Isadora: dziękuję Wam kochane!
    @Magda: tak właśnie planuję zrobić podczas ferii. Wtedy będę miała troszkę czasu :)
    @Patrycja: mam nadzieję, że moja impreza sylwestrowa taka właśnie będzie heh :) Dziękuję za życzenia!
    @Magda: dziękuję:) „Dziewczynę z sąsiedztwa” naprawdę polecam lekturze, świetny kawał horroru!

  13. Beatrix 31 Grudzień, 2011 o 14:41 Reply

    Gratuluję książek, a w Nowym Roku życzę wszystkiego co najlepsze.

  14. Natula 31 Grudzień, 2011 o 15:18 Reply

    Nie ma co, oszałamiający widok :)
    Dziękuję za życzenia i wzajemnie Słońce życzę Szczęśliwego Nowego Roku, spełnienia marzeń i samych pięknych dni :)

  15. Miravelle 1 Styczeń, 2012 o 03:10 Reply

    Jaki wielki „stosik”! Książki zapowiadają się bardzo ciekawie,czekam na recenzje;)
    Przyjemnej lektury;*

  16. Przepowiednia 1 Styczeń, 2012 o 13:31 Reply

    Śliczny stos!

    I wszystkiego dobrego w nowym roku!

  17. Bellatriks 1 Styczeń, 2012 o 13:56 Reply

    Z prezentowanego stosu od razu rzuciła mi się w oczy książka „Obsesja”, która cierpliwie czeka na półce, aż po nią sięgnę… Liczę, że w tym nowym roku znajdę czas na tę i inne nieprzeczytane, a zgromadzone w domu książki.

    Życzę Ci aby rok 2012 był jeszcze lepszy od tego minionego i oczywiście, aby obfitował w dobre lektury! Pozdrawiam serdecznie!

  18. Luna 1 Styczeń, 2012 o 15:54 Reply

    Świetny stos! Na mojej półce też niedawno zagościło dzieło Murakamiego, tyle że pierwszy tom :). Już się nie umiem doczekać skonfrontowania moich doświadczeń z wszystkimi entuzjastycznymi recenzjami ;).

    Pozdrawiam :)

  19. miqaisonfire 1 Styczeń, 2012 o 17:00 Reply

    @Beatrix & Natula: serdecznie dziękuję dziewczyny i życzę Wam tego samego ;*
    @Miravelle: niestety z recenzjami trochę będę w najbliższym czasie się opóźniała, bo zbliża się sesja, ale już jutro planuję dodać recenzję „Królestwa Spokoju” Ketchuma…
    @Przepowiednia: serdecznie dziękuję!
    @Bellatriks: mnie również ciekawi „Obsesja” i mam zamiar się za nią wkrótce zabrać. Mam nadzieję, że będziemy miały okazję porównać swoje opinie :)
    @Luna: to koniecznie się za niego bierz! Jest rewelacyjny, uwielbiam wszystkie dzieła, które wyszły spod jego pióra. Taak, dzieła!

  20. Sol i Alien 1 Styczeń, 2012 o 18:27 Reply

    Wzajemnie,
    WSZYSTKIEGO NAJNAJSZEGO
    I SZCZĘŚLIWEGO ROKU 2012! :)

  21. LadyBoleyn 1 Styczeń, 2012 o 18:44 Reply

    „Dogonić rozwiane marzenia” to rewelacyjna książka, prawie płakałam na końcu. :)
    Nurowska natomiast ma strasznie klimatyczne książki, uwielbiam ją. ;)

    Cudowny stos! ;))

  22. Mery 1 Styczeń, 2012 o 19:18 Reply

    Warto było czekać na taki stos! Większość książek wzięłabym w ciemno.
    Nurowska leży u mnie na półce jakiś czas, jednak za pierwszym razem nie przebrnęłam. Za ciężko. jednak w nadchodzącym roku spróbuję jeszcze raz.

  23. Dusia 1 Styczeń, 2012 o 21:29 Reply

    Stosu genialne, mogę tylko zazdrościć :D Szczęścia w 2012 roku!

  24. miqaisonfire 2 Styczeń, 2012 o 08:41 Reply

    @Sol & Alien: dzięki, buziaki!
    @LadyBoleyn: mnie również bardzo się podobała. A Nurowska jeszcze przede mną. Dziękuję !
    @Mery: no właśnie na mojej półce też Nurowska leży jakiś miesiąc już… ja jeszcze nie próbowałam, ale mam nadzieję, że w końcu znajdę czas by ją przeczytać :)
    @Dusia: serdecznie dziękuję :*

  25. Soulmate 6 Styczeń, 2012 o 14:14 Reply

    Cudowny stos!!! ;)

    Szczęśliwego Nowego Roku kochana! :*

Skomentuj

