#133. Prezentuję moją biblioteczkę…


Postanowiłam wreszcie, po wielu Waszych prośbach, zaprezentować moją, codziennie się poszerzającą biblioteczkę. Jak będziecie mogli zobaczyć, miejsca mi już brakuje, ale nowa półka jest już w drodze do mnie :) Ta półka stoi u mnie w pokoju.




Natomiast ten „komin” stoi w pokoju gościnnym. Są to zbiory moje, rodziców i brata.



Ufam, że moja biblioteczka przypadła Wam do gustu :) Obecnie mam 317 książek.

Mam tyle wolnego miejsca w domu, że ciężko jest się zdecydować gdzie trzymać książki, tak by były dobrze wyeksponowane. Zaczynam się zastanawiać, czy nie zrobić z małej garderoby biblioteczki! I na koniec ostatnie zdjęcie, przedstawiający mały stosik książek, które są na moim parapecie :) Tych z Was, którzy jeszcze nie chwalili się swoimi biblioteczkami i zbiorami książkowymi zapraszam serdecznie do zabawy:) + TRZYMAJCIE ZA MNIE KCIUKI SESJA W TOKU !!!

35 thoughts on “#133. Prezentuję moją biblioteczkę…

  1. z głową w ksiażce 24 Styczeń, 2012 o 08:57 Reply

    Piękna biblioteczka!!! Tyle wspaniałych książek-ale zazdroszczę.
    Chyba i ja pokarzę swoją. przy Twojej i tak wypada blado-raptem 100 pozycji:P
    Powodzenia w sesji. Oczywiście trzymam kciuki-znam ten ból.

  2. Karolka 24 Styczeń, 2012 o 08:58 Reply

    Piękna! Bardzo, bardzo mi się podoba! Ach i zazdraszczam! Życie w otoczeniu tylu książek jest cudne!
    Trzymam kciuki za sesję:)

  3. Izuś 24 Styczeń, 2012 o 09:04 Reply

    Wygląda super:)
    Ja też mam sesję:D
    Ale już bliżej niż dalej, został mi tylko 1 egzamin, a 3 są za mną:D
    Życzę Ci powodzenia oczywiście:D

  4. miqaisonfire 24 Styczeń, 2012 o 09:08 Reply

    @Z głową w książce: dziękuję bardzo! Pokaż koniecznie swoją i nie ma, że masz „raptem 100 pozycji” ! :) Inni nie mają nawet 10 książek w domu…
    @Karolka: haha :) Dziękuję z całego serca! :*
    @Izuś: och to zazdroszczę :( Mi zostało 5 :( Tobie również życzę powodzenia!

  5. olenna 24 Styczeń, 2012 o 09:16 Reply

    Prześliczne zbiory! I jaki porządek! :-) Jak i mnie :o)
    Zazdroszczę, że masz w domu tyle wolnego miejsca na książki. Ja mam problem: bo zamieszkuję jeden pokój z mężem i papugami :-) I już naprawdę nie wiem, co z nimi robić. Oczywiście zawsze mogę wynieść co nieco do rodziców, ale fajnie jest mieć ukochane tytuły blisko… ;)
    Trzymam kciuki za sesję!
    Ściskam!! :)

  6. Varia 24 Styczeń, 2012 o 09:41 Reply

    ależ ten Dexter pięknie wygląda :)
    p.s. trzymam kciuki i życzę powodzenia na sesji.

  7. Isadora 24 Styczeń, 2012 o 09:46 Reply

    Jestem pod wrażeniem, piękna biblioteczka; brak miejsca to chyba jedyne Twoje ograniczenie xD
    Trzymam mocno kciuki i pozdrawiam serdecznie:)

  8. kasandra_85 24 Styczeń, 2012 o 09:46 Reply

    Piękności!!! Widok nieziemski. Oddawaj większość pozycji:D:D
    Pozdrawiam:))

  9. miqaisonfire 24 Styczeń, 2012 o 09:47 Reply

    @Olenna: ostatnio właśnie postanowiłam poukładać książki. Mogłabym je przestawiać co chwilę, naprawdę. To życzę Ci byś mogła w niedalekiej przyszłości, zamienić mieszkanie na większe, gdzie będzie maaaasa Twoich książek! :)
    @Varia: *nie dziękuję* :)
    @Isadora: haha dokładnie tak! Jeszcze „tylko” 5 egzaminów…
    @Kasandra: nie oddam za nic :D :))

    • olenna 24 Styczeń, 2012 o 15:59 Reply

      Dziękuję! :-)
      Też tak mam – lubię układać książki od nowa. Własne mieszkanie, dom, to chyba marzenie każdego. Moje spełnia się, ale małymi kroczkami. Muszę być cierpliwa.
      W każdym razie rodzice się śmieją, że biblioteczkę mam planować na parterze, bo strop tego ciężaru nie wytrzyma ;o)

  10. cyrysia 24 Styczeń, 2012 o 09:54 Reply

    Ale ci zazdroszczę, zwłaszcza Cobena ;-) Moja biblioteczka jest raczej mizerna, ale w panach jest już zakupienie kilku regałów, więc może na półce będzie to wszystko się ładniej prezentować ;-)
    Pozdrawiam.

  11. Książkówka 24 Styczeń, 2012 o 09:59 Reply

    Piękny zbiór. :) Powodzenia w sesji!

  12. Evita 24 Styczeń, 2012 o 10:05 Reply

    O jejciu, piękna biblioteczka!
    Wszystko masz poukładane starannie, książkom musi być u Ciebie super ;)
    Szkoda, że nie można powiększyć zdjęć, by jeszcze bardziej nacieszyć oko ;)
    Trzymam kciuki za sesję!

  13. pesymistka13 24 Styczeń, 2012 o 10:11 Reply

    To kiedy mogę wpaść?? i pożyczyć :) ale zazdroszczę :):) ja swoję dopiero powolutku zaczynam kompletować. A jak wreszcie zacznę pracować to już sobie obiecałam – chociaż jedna nowa książka na miesiąc :) trzymam mocno kciuki za zdanie wszystkich egzaminów :)

  14. pesymistka13 24 Styczeń, 2012 o 10:18 Reply

    oczywiście miało być swoją, ale ta klawiatura jest złośliwa :)

  15. Cinnamon 24 Styczeń, 2012 o 11:11 Reply

    Jestem oczarowana Twoją biblioteczką… Mnie do takiego ideału jeszcze sporo brakuje, ale może kiedyś uda się uzbierać taki księgozbiór :)
    Powodzenia na sesji, trzymam kciuki! Jestem pewna, że uda się nam wytrwać ;)

  16. miqaisonfire 24 Styczeń, 2012 o 11:12 Reply

    @Cyrysia: Twoja biblioteczka mizerna? Coś nie chce mi się wierzyć. Trzymam kciuki za to by plany weszły w życie i zostały zrealizowane!
    @Książkówka: dziękuję i nie dziękuję zarazem :*
    @Evita: ach, dzięki wielkie :) Starałam się specjalnie do zdjęć poukładać wszystko ładnie, ale ogólnie w książkach lubię mieć porządek. Pozdrawiam :)
    @Pesymistka: haha :) a wpadaj kiedy chcesz hehe :) Ja kupuję od czasu do czasu, często się też wymieniam. Dużo zawdzięczam wszystkim Wydawnictwom.
    @Cinnamon: dziękuję za miłe słowa :) Oby nam się udało, jejciu jutro czeka mnie literatura… zobaczymy jak to pójdzie.

  17. Isabelle 24 Styczeń, 2012 o 11:15 Reply

    Piękne zbiory :) Widzę mnóstwo pozycji, które chętnie bym CI podkradła :D

  18. Leanne. 24 Styczeń, 2012 o 11:44 Reply

    Jak ja uwielbiam oglądać czyjeś zbiory ! :-D

    Przepiękna biblioteczka, zazdroszczę niesamowicie Kinga, Cobena i wielu, wielu innych… ;) Są tak piękne, że gapię się na nie już dobre kilkanaście minut i ani myślę przestać. :-D Gratuluję fantastycznej biblioteczki, trzymam również kciuki za sesję. :)

  19. kamykowa-czytelnia 24 Styczeń, 2012 o 11:46 Reply

    Ojacie… Imponująca biblioteczka, naprawdę :D Staje się nowym obiektem zazdrości :D A ze swoją to się chowam i nie pokazuję, póki nie będzie czego pokazywać :P Super kolekcja, mam nadzieję, że też się takiej doczekam ;)

  20. Edzia 24 Styczeń, 2012 o 12:02 Reply

    Twoja biblioteczka wygląda super! Imponująca, zazdroszczę Ci :) Tyle książek to ja w życiu nie będę miała, ale postanowiłam sobie że po każdej wypłacie to co najmniej jedną książkę muszę kupić :)
    A w sesji życzę powodzenia, trzymam kciuki :) Mi jeszcze zostały 2 egzaminy.

  21. Natula 24 Styczeń, 2012 o 12:04 Reply

    Uwielbiam takie widoki :). Niesamowicie zazdroszczę Ci książek Cobena, chciałabym mieć tka kolekcję.
    Z książkami niestety tak jest, że z czasem nie ma ich gdzie trzymać, u mnie też leża gdzie popadnie, marzy mi się piękny regał – kiedyś się go na pewno doczekam :)
    Powodzenia na egzaminach :)

  22. Miravelle 24 Styczeń, 2012 o 12:36 Reply

    Cudowna ta biblioteczka;) Wiele książek Ci zazdroszczę. Ja niestety mam trochę mniejszy zbiór,aż 300 raczej nie mam;p Chociaż nigdy w sumie nie liczyłam,muszę to kiedyś zrobić;D

  23. miqaisonfire 24 Styczeń, 2012 o 12:38 Reply

    @Isabelle: ach dziękuję, dziękuję :)
    @Leanne: ja również uwielbiam podziwiać czyjeś :) Chciałabym zrobić sobie większą biblioteczkę, ale będę musiałą na to jeszcze poczekać.
    @Kamykowa-Czytelnia: pewnie już masz podobną kolekcję :D
    @Edzia: dziękuję bardzo :) Tobie również życzę powodzenia. Przede mną jeszcze 5. Dwa mam już za sobą egzaminy.
    @Natula: cieszę się bardzo :] *nie dziękuję*
    @Miravelle: to się tak zdaje, że 300 nie masz, a potem się okazuje, że jednak masz :) Policz i zrób zdjęcie swojej biblioteczki koniecznie!

  24. iszkicownik 24 Styczeń, 2012 o 14:11 Reply

    No no niezła biblioteczka ;) Życzę ci ich jeszcze więcej ;)

  25. Gabrielle_ 24 Styczeń, 2012 o 14:13 Reply

    Wspaniała! Ależ bym się kiedyś chciała takiej dorobić. Kciuki trzymam mocno, na pewno sesje zdasz (sesje się zdaje w ogóle?) śpiewająco ;D

  26. Bellatriks 24 Styczeń, 2012 o 16:04 Reply

    Bogate zbiory, aż miło na nie popatrzeć. Ja niestety ubolewam nad brakiem miejsca… Część swoich książek wyniosłam do pokoju siostry, a i tak wciąż brakuje mi wolnej przestrzeni.

  27. magda 24 Styczeń, 2012 o 18:19 Reply

    masz piękną kolekcję książek, aż miło się na nie patrzy :) ja niestety jeszcze się nie dorobiłam żadnego fajnego regału, ale wszystko jest na dobrej drodze :) powodzenia na egzaminach :)

    • miqaisonfire 25 Styczeń, 2012 o 18:30 Reply

      @Iszkicownik: dziękuję !
      @Gabrielle: zdaje się egzaminy w sesji, ale wszyscy mówią zdać sesję :)
      @Bellatriks: brak miejsca z czasem zacznie mi doskwierać, ale w planach już nowa półka :)
      @Magda: ach, dziękuję Ci bardzo :) I życzę byś dorobiła się wymarzonego regału!

  28. Przepowiednia 24 Styczeń, 2012 o 18:53 Reply

    Masz taką śliczną biblioteczkę! Pozazdrościć pięknych zbiorów!

  29. bluszczyk 25 Styczeń, 2012 o 16:50 Reply

    Jestem pod wrażeniem, biblioteczka prezentuje się pięknie. Pozostaje mi sobie życzyć, abym miała równie piękny zbiór co Ty, a Tobie aby biblioteczka wciąż powiększała się o nowe tytuły :)

  30. Bujaczek 27 Styczeń, 2012 o 14:40 Reply

    Ojaaaaaaaaaaaaaaaaaa… ;O
    Wspominałam coś kiedyś o włamaniu się do Ciebie, nie?;D

  31. Dwojra 27 Styczeń, 2012 o 16:44 Reply

    Aaaaaaaaa! Ja też tak chcę! *zabiera półki z zawartością*

  32. miqaisonfire 15 Luty, 2012 o 07:17 Reply

    @Przepowiednia: ach dziękuję bardzo :)
    @Bluszczyk: w takim razie życzę Ci byś miała równie piękne (tak jak mówisz :D) zbiory jak ja hehe :)
    @Bujaczek: haha, o tak, chyba nawet parę razy!
    @Dwojra: no proszę jaka panna Złodziejka :D

  33. Patrycja 22 Luty, 2012 o 23:48 Reply

    Jak to się stało, że przegapiłam ten wpis??
    Biblioteczka świetna! Wiele ciekawych pozycji, HP oczywiście musi być :)
    Zbiorów tylko pozazdrościć! :):)

Skomentuj

