#154. Stosik nr 11.



To już powoli robi się tradycją – post ze stosikiem oznacza post ze statystykami :) Także przechodzimy szybciutko do lutego. Luty okazał się być bardzo produktywnym miesiącem. Dodałam 15 postów, z czego 14 było recenzjami. To oznacza również 14 przeczytanych książek. Co się zaś tyczy wyświetleń bloga, były niestety mniejsze od stycznia. Miqaisonfire.wordpress.com była wyświetlona 3,585 razy, czyli o 492 wyświetlenia mniej niż w miesiącu poprzednim.

  • „600 fiszek Phrasal Verbs”: zrecenzowane dzięki Wydawnictwu Edgard. Recenzja dostępna TUTAJ.
  • „Czy to prawda, że…” – Christoph Drösser: zrecenzowane dzięki uprzejmości Wydawnictwa Naukowego PWN. Recenzję można przeczytać klikając TUTAJ.
  • „Czy to prawda, że…” – Christoph Drösser: również od Wydawnictwa Naukowego PWN. Recenzję TUTAJ.
  • „Zakupy na obcasach” – J. Cunningham, P. Roberts: również od Wydawnictwa Naukowego PWN. Recenzję TUTAJ.
  • „Samolubny mózg” – Achim Peters: zrecenzowane dzięki uprzejmości Wydawnictwa Naukowego PWN. Recenzję można przeczytać klikając TUTAJ.
  • „Marionetki” – Paweł Jaszczuk: moja pierwsza książka do recenzji, którą otrzymałam od Wydawnictwa Prószyński i S-ka. Dobry, polski kryminał. Link do recenzji TU.
  • „Milczące słowa” – Jagoda Wochlik: kolejna polska pozycja, tym razem od Wydawnictwa Novae Res. Ciekawy motyw wampiryczny. Recenzja TU.
  • „Miecz” – Timo Parvela: część pierwsza skandynawskiego cyklu opublikowana przez Wydawnictwo Kojro. Recenzja TUTAJ.
  • „Juniper Berry” – M.P. Kozlowsky: świetna książka dla dzieci, którą długo wyczekiwałam. Dostałam do recenzji od Wydawnictwa Esprit. Bardzo fajna, wartościowa pozycja, recenzja TU.
  • „Łaska” – Terry Virgo: kolejna książka od Wydawnictwa Esprit. Recenzja TUTAJ.
  • „Pustkowia” – Blake Crouch: thriller, który otrzymałam od Wydawnictwa Replika. Polecam lekturze, a recenzja do przeczytania TU.
  • „Zemsta najlepiej smakuje na zimno” – Joe Abercrombie: do recenzji od Wydawnictwa MAG. Zdecydowany hit lutego w dziedzinie fantastyka. Recenzja TUTAJ.
  • „Jak szybko opanować język obcy” – Anna Szyszkowska-Butryn: kolejna, tym razem książka od Wydawnictwa Edgard. Świetna pozycja, jeśli ktoś chce podszkolić naukę języka obcego TU.

Stosik nabywczy:

  • „Czysta jak łza” – Charlaine Harris: efekt wymiany na LubimyCzytać.
  • „Czyste szaleństwo” – Charlaine Harris: zakup własny.
  • „Czyste intencje” – Charlaine Harris: efekt wymiany na LubimyCzytać.
  • „Czyste sumienie” – Charlaine Harris: efekt wymiany na LubimyCzytać.
  • „Wycieczka na tamten świat” – A. i S. Litwinowie: wygrana w ramach Syndykatu Zbrodni Zbrodni w Bibliotece.
  • „Fałszywa Śmierć” – J.D. Robb i inni: wygrana u Marty.
  • „Theodor Boone” – John Grisham: efekt wymiany na LubimyCzytać.
  • „Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet” – Stieg Larsson: efekt wymiany z Magdą

Otagowane:

32 thoughts on “#154. Stosik nr 11.

  1. Wakacyjna 4 Marzec, 2012 o 11:49 Reply

    Świetne stosiki. Chętnie bym ci podkradła “Jak szybko opanować język obcy” :)

  2. Gabrielle_ 4 Marzec, 2012 o 12:13 Reply

    Wspaniałe pozycje. Nie pozostaje mi nic innego jak tylko zazdrościć ;)

  3. Edyta 4 Marzec, 2012 o 12:13 Reply

    Bardzo budujący stosik. Pracuś z Ciebie prawdziwy. ;)

  4. sardegna 4 Marzec, 2012 o 12:22 Reply

    Stos bardzo interesujący :) nie „kręcą” mnie jedynie książki Ch, Harris, ale to tylko moje subiektywne zdanie :) podziwiam za konsekwencję w uczeniu się języka. Mnie to jakoś nigdy nie wychodziło :)

  5. miqaisonfire 4 Marzec, 2012 o 12:28 Reply

    @Wakacyjna: bardzo dobry poradnik, polecam ;)
    @Gabrielle & Edyta: ach dziękuję :D
    @Sardegna: ja lubię jej serię z Sookie Stackhouse, a ciekawią mnie te kryminały więc muszę się z nimi zapoznać :)

  6. magda 4 Marzec, 2012 o 12:43 Reply

    świetny stosik, ciekawią mnie zwłaszcza książki Charlaine Harris, sama jestem posiadaczką Czystych intencji, ale jeszcze nie czytałam :)

  7. Bujaczek 4 Marzec, 2012 o 13:15 Reply

    Zazdroszczę „Juniper Berry”, strasznie bym chciała ją przeczytać ;)

  8. kasandra_85 4 Marzec, 2012 o 13:56 Reply

    O kurka wodna:D. Piękne stosy!!

  9. Dwojra 4 Marzec, 2012 o 13:56 Reply

    Aaaale stosisko. Do końca świata bym się z tym urabiała. Ambitne z Ciebie dziewczę :)
    Zazdroszczę „Mężczyzn, którzy nienawidzą kobiet” – sama próbuję znaleźć czas i nie mogę.
    Buziaki :)

    • miqaisonfire 4 Marzec, 2012 o 15:09 Reply

      @Magda: ja muszę znaleźć więcej czasu, bo chciałabym je przeczytać wszystkie na raz :)
      @Bujaczek: bardzo fajna książka, serdecznie polecam :)
      @Kasandra: ach dziękuję :D
      @Dwojra : to tak jak i ja :) Ale jeszcze i tak jestem „za świeżo po filmie”, także odkładam lekturę na wakacje.

  10. Kolmanka 4 Marzec, 2012 o 14:38 Reply

    Piękne stosy. Ja obecnie uczę się z fiszek wyd Edgard. Są świetne.

  11. Ruczek 4 Marzec, 2012 o 15:01 Reply

    Świetne stosy! Ach, „Zemsta…” wygląda imponująco, uwielbiam takie cegły :) Nie mogę się doczekać, aż ją zdobędę :)
    I życzę miłego czytania tych pozycji, które czekają na swoją kolej ;)

  12. Samash 4 Marzec, 2012 o 15:23 Reply

    Wow !
    Mega stos :)
    Jedną z książek, która przydałaby mi się to fiszki :)
    Resztę z chęcią bym przeczytała :)

  13. tommyknocker 4 Marzec, 2012 o 18:33 Reply

    Gratuluję nabytków. Larsson godny uwagi, ciekaw jestem Twojej opinii o serii Charlaine Harris.

  14. miqaisonfire 4 Marzec, 2012 o 19:29 Reply

    @Kolmanka: dziękuję :) Masz rację, są super!
    @Ruczek: cegła niezła :) A historia wciągająca bardzo, polecam.
    @Samash: fiszki są naprawdę bardzo dobre :) Polecam.
    @TommyKnocker: muszę wreszcie wygospodarować sobie więcej czasu na czytanie :D

  15. Książkówka 4 Marzec, 2012 o 19:35 Reply

    Piękne stosisko i statystyki robią wrażenie. :D

  16. Isadora 4 Marzec, 2012 o 20:20 Reply

    Rany, jestem pod wrażeniem! Luty okazał się wyjątkowo obfity pod względem książek:)
    Pozdrawiam serdecznie!

  17. Aleksandra 4 Marzec, 2012 o 20:56 Reply

    „Zemsta…” robi wrażenie. ;) Czekam na kilka luźniejszych dni, by się za nią zabrać. :)

  18. K-Alinki 4 Marzec, 2012 o 21:00 Reply

    Chętnie zakradłabym się do Twojego stosiku i podkradła, albo pożyczyła jakąś pozycję.
    Dziękujemy za udział w konkursie i życzymy powodzenia podczas losowania ;)

    • miqaisonfire 6 Marzec, 2012 o 18:59 Reply

      @Książkówka: a dziękuje :D
      @Isadora: masz rację. Wyjątkowo pozytywny i obfity :)
      @Aleksandra: mam nadzieję, że spodoba Ci się ona co najmniej tak bardzo jak i mnie :)
      @K-Alinki: haha :D W takim razie zapraszam :)

  19. Immora 4 Marzec, 2012 o 21:19 Reply

    Świetne stosy, szczególnie ten lewy :) Bardzo Ci zazdroszczę takiej produktywności, ja ostatnio nie mam za dużo czasu na czytania, a już w szczególności recenzowanie książek.

  20. cyrysia 5 Marzec, 2012 o 07:38 Reply

    Twoje statystyki wypadają naprawdę bardzo dobrze. Tylko pozazdrościć. co do stosu ksiązkowego, to widzę parę pozycji, które sama bym chętnie podkradła np. ,,Fałszywa śmierć” itp.
    Pozdrawiam.

  21. Juliette 5 Marzec, 2012 o 08:12 Reply

    Ehh, seria Charlaine Harris, która mnie strasznie interesuje. Zazdroszczę… Książki o Sookie może i mi się nie podobały, ale ten cykl… po prostu lubię kryminały. :D
    A „Mężczyźni, którzy Nienawidzą Kobiet” są świetni. :)

  22. Agniecha 5 Marzec, 2012 o 11:44 Reply

    Przytłaczający ten stos :D tyle książek… wow :D
    Z tego wszystkiego to mam tylko Stiega na półce i wciąż czeka na to, żeby go przeczytać :D już od pół roku…

    Miłej lektury :)
    Pozdrawiam

    • miqaisonfire 6 Marzec, 2012 o 19:02 Reply

      @Immora: a ja ostatnio każdą wolą chwilę poświęcam czytaniu, co niestety odbija się na moich ocenach i ogólnej wiedzy…
      @Cyrysia: cieszę się bardzo! :)
      @Juliette: a ja w sumie lubię książki o Sookie, chociaż czytałam na razie 1 a druga czeka w kolejce. Słyszałam, że główna bohaterka bywa irytująca.
      @Agniecha: u mnie pewnie też tak długo przeleży…

  23. z głową w ksiażce 5 Marzec, 2012 o 17:05 Reply

    Stosik piękny. Kilku pozycji szczerze zazdroszczę…

  24. Miravelle 5 Marzec, 2012 o 18:08 Reply

    Świetne stosiki!
    Czytałam „Czystą jak łza”, a kolejne części czekają;)
    A „Mężczyzn, którzy nienawidzą kobiet” mam od dawna w planach, trzeba w końcu kupić;D
    Miłego czytania;*

  25. Mery 5 Marzec, 2012 o 18:15 Reply

    Ech, ten drugi stosik – cudo! Szczególnie Larsson i Harris. Poza tym „Juniper Berry”…:)

  26. Cinnamon 5 Marzec, 2012 o 18:31 Reply

    Zazdroszczę i książek, i statystyk :)

    • miqaisonfire 6 Marzec, 2012 o 19:04 Reply

      @Z głową w książce & Cinnamon: dzięki dziewczyny :)
      @Miravelle: dziękuję bardzo :D Jak przeczytam „Czystą jak łza” to porównamy nasze opinie.
      @Mery: Juniper Berry jest super, polecam!

  27. Varia 6 Marzec, 2012 o 16:55 Reply

    na temat kryminałów pani Harris czytałam już bardzo sprzeczne ze sobą opinie, dlatego ciekawa jestem Twojego zdania.

    a co do powieści Larssona nie pozostaje mi nic innego jak gorąco ją polecić :)

  28. finkaa 7 Marzec, 2012 o 09:57 Reply

    Z niecierpliwością czekam na recenzję książki J.D. Robb. Czeka u mnie na półce już kilka dobrych miesięcy, ale nie mogę się jakoś za nią zabrać. Z tej serii czytałam już „Śmiertelną fantazję”, która mnie oczarowała, także myślę, że nie powinnyśmy się „Fałszywą śmiercią” zawieść. :)

Skomentuj

