#179. Trailer książki „Strażnicy historii” Damiana Dibbena


Witajcie :)
Dzisiaj mam przyjemność zaprezentować Wam trailer do książki, której recenzję wkrótce będziecie mogli przeczytać na moim blogu – pierwszą część trylogii „Strażnicy historii” zatytułowaną „Nadciąga burza” autorstwa Damiana Dibbena.
Książkę już zaczęłam czytać i przyznam, że zapowiada się naprawdę obiecująco (tak samo jak trailer, do którego obejrzenia Was zapraszam). Z pewnością przypadnie do gustu nie tylko młodzieży, ale również i starszym czytelnikom :)

Rodzice Jake’a Djonesa zaginęli bez wieści i nie wiadomo, w jakim są miejscu na Ziemi i w jakim momencie historii. Jake poznaje ich zdumiewający sekret: oboje należą do Tajnych Służb Straży Historii, stowarzyszenia, którego członkowie podróżują przez stulecia, aby udaremniać poczynania złoczyńców manipulujących przy dziejach świata. W poszukiwaniu rodziców Jake przenosi się z Londynu XXI wieku do dziewiętnastowiecznej Francji, gdzie trafia do Punktu Zero, głównej siedziby strażników historii. Tam poznaje barwną grupę młodych agentów i wraz z nimi wyrusza do epoki renesansu, aby podjąć misję ratowania dziejów przed złowrogim Zeldtem, który zamierza zniszczyć świat, jaki znamy. Przeszłość jest w niebezpieczeństwie i tylko Jake Djones może ją ocalić!

 

Podstawowe informacje:
Tytuł: „Nadciąga burza”
Seria: „Strażnicy historii”
Autor: Damian Dibben
Wydawnictwo: Egmont
Strony: 328
ISBN: 978-83-237-5202-8
Data wydania: 18.04.2012 r.
Forma: papier / audiobook

Otagowane:

19 thoughts on “#179. Trailer książki „Strażnicy historii” Damiana Dibbena

  1. barwinka 21 Kwiecień, 2012 o 18:30 Reply

    Z niecierpliwością czekam na Twoją recenzję. Sama chcę się zapatrzeć w tą książkę, ale chyba dopiero w następnym miesiącu.
    A co do traileru, to zirytowało mnie to „następca Harrego Pottera” – nienawidzę porównania do innych znanych dzieł.

  2. S. 21 Kwiecień, 2012 o 20:45 Reply

    Książka póki co mnie nie ciekawi, dlatego czekam na recenzje :)

  3. kasandra_85 21 Kwiecień, 2012 o 21:31 Reply

    W sumie nie miałam tej książki w planach, ale liczne recenzje na blogach dają mi do myślenia:)

    • miqaisonfire 22 Kwiecień, 2012 o 09:02 Reply

      @Barwinka: ja również nienawidzę porównań jednak oni chcieli porównać tę książkę raczej do efektu jaki wywarła niż do treści :) Mam nadzieję, że moja recenzja Cię zachęci.
      @S.: mam nadzieję, że wraz z recenzją to się zmieni!
      @Kasandra: to się cieszę :D

  4. cyrysia 22 Kwiecień, 2012 o 06:02 Reply

    Zapowiedź przedstawia się ciekawie. Zbaczymy, czy całość ksiązki jest równie interesująca.

  5. Edyta 22 Kwiecień, 2012 o 06:37 Reply

    Czekam na recenzję.
    Dopadło mnie choróbsko i tydzień trzymało. Powoli wracam do formy. Dzięki za troskę i zainteresowanie. Pozdrawiam i spokojnej udanej niedzieli.
    Buziaki.

  6. Marta 22 Kwiecień, 2012 o 08:41 Reply

    Zapowiada się bardzo ciekawie. Czekam na recenzję :)

  7. Wakacyjna 22 Kwiecień, 2012 o 11:55 Reply

    Brzmi ciekawie, również nie mogę się doczekać recenzji ;)

    • miqaisonfire 22 Kwiecień, 2012 o 12:05 Reply

      @Cyrysia: z tego co już przeczytałam, mogę zdradzić w sekrecie, że… tak !
      @Edyta: recenzja niedługo, a Tobie życzę zdrowia :*
      @Marta & Wakacyjna: dzięki dziewczyny, recenzja, tak jak pisałam wyżej – już niedługo!

  8. Juliette 22 Kwiecień, 2012 o 12:09 Reply

    Premiera, której postaram się nie przegapić! Uwielbiam powieści przygodowe, a podróże w czasie pokochałam po przeczytaniu „Czerwieni rubinu”.
    Żeby tylko jakiś szczęśliwym trafem prędko na nią trafić… ;)

  9. safiree 22 Kwiecień, 2012 o 12:10 Reply

    Lubię bardzo trailery książek:):) Ale jak na razie określenie „następca Harry’ego Pottera” działa na mnie zniechęcająco…

  10. Samash 22 Kwiecień, 2012 o 18:06 Reply

    Zachęcające :)
    Skuszę się !

  11. marichetti 22 Kwiecień, 2012 o 18:22 Reply

    Mam dziwne wrażenie że gdzieś to już widziałam…. i chyba się skuszę ;)

    • miqaisonfire 22 Kwiecień, 2012 o 18:23 Reply

      @Juliette: w takim razie trzymam kciuki żebyś jak najszybciej trafiła na tę książkę!
      @Safiree: nie ma co się zniechęcać, bo ksiązka treścią podobna nie jest. Chodzi tu bardziej o efekt jaki wywiera na czytelników, którzy od razu ją pokochają! :)
      @Samash: cieszę się :)
      @Marichetti: polecam na skuszenie!

  12. Mery 22 Kwiecień, 2012 o 20:51 Reply

    kusi książka, oj kusi…

  13. Paula33 26 Kwiecień, 2012 o 10:57 Reply

    Jeśli reszta książki jest tak ciekawa jak trailer to nie mogę się doczekać recenzji! :)

  14. Varia 6 Maj, 2012 o 08:04 Reply

    muszę się w koncu zapoznać z tą ksiązką

  15. Monweg 6 Maj, 2012 o 08:06 Reply

    Czytałam Strażników…i jestem zaczarowana i oczarowana.
    monweg.blox.pl

    • miqaisonfire 6 Maj, 2012 o 08:09 Reply

      @Mery: w rzeczy samej :D
      @Paula: jest…. już wkrótce się przekonasz!
      @Varia: koniecznie!
      @Monweg: to tak jak i ja po przeczytaniu ich :)

Skomentuj

