Archiwum dnia: 13 Czerwiec, 2012

#206. Wyniki konkursu i… drugi konkurs!

Witajcie :)
Wybaczcie mi moje nieregularne pisanie i równie nieregularne odwiedzanie Waszych blogów. W tej sesji było przede mną 11 egzaminów (!). Z czego dziś dowiem się czy zdałam dwa, jeśli zdałam je to w czwartek czekają mnie dwa ustne z francuskiego. W piątek kolejny egzamin z literatury amerykańskiej i wyniki z cywilizacji amerykańskiej i w poniedziałek ostatni egzamin. Także trzymajcie za mnie kciuki! P.S. Ale mecze oglądam i mocno naszym kibicuję :D!

Już nie narzekam na moje ciężkie studencie życie i przechodzę do konkursu.
Wspólnie z Autorem książki, Krzysztofem Spadło, doszliśmy do wniosku, że nagroda w postaci książki z autografem i małymi umilaczami, należy się… (famfary):

! FUZJI !

Fuzję, proszę o wysłanie mi na maila adresu. (mailto: x.miqa.x@hotmail.com)

ALE! Proszę się nie smucić, ponieważ OSOBY, KTÓRE BRAŁY UDZIAŁ W TYM LOSOWANIU DOSTAJĄ AUTOMATYCZNIE MOŻLIWOŚĆ ZOSTAWIENIA DWÓCH KOMENTARZY ZGŁOSZENIOWYCH W KOLEJNYM KONKURSIE! Zachęcam Was serdecznie do wzięcia w nim udziału, ponieważ do wygrania jest książka z autografrem Pana Krzysztofa Spadło. Moja recenzja „Marzycieli i Pokutników” TUTAJ.

A oto zasady konkursu:

  1. Tym razem nie odpowiadacie na żadne pytanie, tylko podajecie swój mail i zwyczajne ‚zgłaszam się’.
  2. Wpisujecie się w komentarzu pod tym wpisem.
  3. Każdy użytkownik może zostawić JEDEN WPIS. ALE! osoby, które brały udział w poprzednim konkursie, w którym była do wygrania ta książka mogą zostawić DWA KOMENTARZE.
  4. Osoby nie posiadające bloga również MOGĄ WZIĄĆ UDZIAŁ w losowaniu. W komentarzu proszę podać swoje imię i adres e-mail.
  5. Konkurs trwa od 13 czerwca do 30 czerwca. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi po tym terminie, możliwie jak najszybciej.
  6. Osoby posiadające bloga PROSZĘ aby umieścić baner konkursowy na swoim blogu. Kod banera można pobrać klikając TUTAJ.
