#286. Syndykat Zbrodni w Bibliotece prezentuje… Oficynkę.


Konkurs dla członków Syndykatu

Moja przygoda z Oficynką zaczęła się od momentu, kiedy wygrałam w konkursie na portalu LubimyCzytać.pl książkę Jacka Skowrońskiego zatytułowaną „Mucha” [recenzja książki tu].

Dzięki portalowi Zbrodnia w Bibliotece, a później dzięki samemu Syndykatowi miałam okazję być na bieżąco jeśli chodzi o sprawę nowości Wydawnictwa Oficynka, oraz niejednokrotnie miałam okazję wygrać wydane przez to Wydawnictwo kryminały.

Oficynka proponuje książki z następujących serii: ABC, BOOKARNIA, CRIMINAL MINDS, DETEKTYW MURDOCH, JA GORĘ, POP, SZPUNT DO ANTAŁKA i ZBRODNIA W BIBLIOTECE.

Ebooki

Promocja


Koniecznie sprawdźcie też najnowszą Oficynkową promocję na dwa świetne kryminały („Morderstwo na mokradłach” Saszy Hady i „Morderstwo w Miłowie” Alicji Minickiej)
oraz Oficynkowe ebooki dostępne na dwóch stronach z ebookami :)
Polecam.

Teraz zaprezentuję Wam ciekawe nowości i zapowiedzi Oficynki na 2013 rok. Są naprawdę niezłą gratką dla miłośników kryminałów! Mam nadzieję, że moje propozycje Was zainteresują do sięgnięcia po te książki.

26 thoughts on “#286. Syndykat Zbrodni w Bibliotece prezentuje… Oficynkę.

  1. missfeather 9 Styczeń, 2013 o 12:19 Reply

    Z Oficynki przeczytałam dotychczas tylko „Ostatnią kartą jest śmierć” Anny Klejzerowicz. Ale chyba będę musiała dokładniej przejrzeć ich ofertę, bo już 1 „coś dla siebie” upatrzyłam :)

  2. cyrysia 9 Styczeń, 2013 o 13:07 Reply

    Ja chce koniecznie przeczytać ,,O zmierzchu”. Znam twórczość autorki i wiem, że pisze rewelacyjnie, dlatego wierzę, że i tym razem czeka mnie dużo emocji.

  3. Agata 9 Styczeń, 2013 o 13:16 Reply

    Nie czytałam jeszcze żadnego kryminału Oficynki, ale bardzo mnie kusi „/morderstwo na mokradłach” :)

    • miqaisonfire 9 Styczeń, 2013 o 17:25 Reply

      @Missfeather: to cieszę się bardzo :) Mam nadzieję, że coś jeszcze sobie upatrzysz.
      @Cyrysia: z pewnością tak jest! :) Mnie bardzo podoba się okładka tej książki, no… jak i wielu innych z tej oferty :P
      @Agata: ja je mam i muszę wreszcie przeczytać, bo słyszałam same pozytywne recenzje, więc coś w tym musi być!

  4. Karriba 9 Styczeń, 2013 o 13:17 Reply

    Czytałam „Morderstwo na mokradłach”, a w domu mam jeszcze „Morderstwo w Miłowie”, które czeka na swoją kolej :)

  5. Ewa Książkówka 9 Styczeń, 2013 o 13:18 Reply

    Mam w domu „Zaporę” i na pewno przeczytam. :)

  6. Rodeel 9 Styczeń, 2013 o 13:32 Reply

    Coś mnie zaciekawiła okładka ”Detektyw Murdoch” i może nieco obeznam się z tym tytułem. W kryminałach nie gustuję, ale to okładki przyciągają ludzkie oko. Może skuszę się kiedyś zakupić.A tak w ogóle to już niedługo recenzja ”Triumfu…” :).

  7. Antyśka 9 Styczeń, 2013 o 16:57 Reply

    Nie pamiętam, bym cokolwiek od nich czytała. Ale mam ochotę na „O zmierzchu” ;)

    • miqaisonfire 9 Styczeń, 2013 o 18:14 Reply

      @Karriba: ja bym z chęcią „Morderstwo w Miłowie” przeczytała, ale zobaczymy jak będzie :)
      @Ewa Książkówka: w takim razie polecam i czekam na Twoją recenzję.
      @Rodeel: o :) To polecam. I oczywiście czekam na Twoją recenzję „Triumfu…” :D
      @Antyśka: mam nadzieję, że uda Ci się przeczytać tę książkę, skoro masz na nią ochotę.

  8. Natula 9 Styczeń, 2013 o 18:47 Reply

    Zdarzyło mi się przeczytać kilka kryminałów Oficynki i źle nie było :-)
    Z tego co widzę to jest w czym wybierać, przejrzałam szczegóły i na pierwszy rzut poszłaby „Zapora”, serie zabójstw zawsze mnie nakręcają ;-)

  9. Antyśka 9 Styczeń, 2013 o 19:02 Reply

    Kochana, oczywiście, że można się spodziewać niedługo opinii 4 tomu. ;) Mam na czytniku 7 tomów, więc spokojnie czytam. Właściwie 4 kończę, ale recenzja pojawi się pewnie jakoś w przyszłym tygodniu, bo mam sporo obowiązków. Ale jak dam radę to pojawi się szybciej. ;)

  10. Ambrose 10 Styczeń, 2013 o 05:32 Reply

    Sporo tego! Bardzo podoba mi się okładka książki „Teraz”.

  11. Dosiak 10 Styczeń, 2013 o 06:37 Reply

    Lubię to wydawnictwo i zawsze z sympatią myślę o ich książkach. Na pewno skuszę się na kilka zapowiadanych pozycji :)

    • miqaisonfire 10 Styczeń, 2013 o 19:53 Reply

      @Natula: to tak jak i mnie :) Cieszę się, że i Ty masz za sobą parę kryminałów Oficynki.
      @Antyśka: a to się bardzo cieszę :) W takim razie z niecierpliwością będę jej wyczekiwała. Kolejnych oczywiście też :)
      @Ambrose: masz rację, sporo! I oby było jeszcze więcej. Mnie równie okładka książki „Teraz” bardzo się podoba :)
      @Dosiak: a to fajnie!

  12. takitutaki 10 Styczeń, 2013 o 07:00 Reply

    Chyba nic nie czytałem z Oficynki, przynajmniej nie kojarzę. Patrząc na te zapowiedzi i nowości, chyba sięgnę po coś :) Tym bardziej, że moje klimaty :)

  13. Miłośniczka Książek 10 Styczeń, 2013 o 12:19 Reply

    bardzo fajny wpis na konkurs :) trzymam kciuki

  14. tommyknocker 10 Styczeń, 2013 o 17:46 Reply

    Koniecznie przeczytaj „Morderstwo na mokradłach”, to najlepsza książka z tego wydawnictwa.

  15. Antyśka 10 Styczeń, 2013 o 20:09 Reply

    Na czytniku jest mi wygodniej czytać, a w bibliotece i w księgarniach trudno dostać pierwszy tom. :) Oczywiście, poinformuję. Powodzenia na sesji!

    • miqaisonfire 12 Styczeń, 2013 o 09:55 Reply

      @Takitutaki: zdecydowanie Twoje klimaty, a skoro jeszcze nie czytałeś żadnej książki tego Wydawnictwa, to warto spróbować :)
      @Miłośniczka Książek: dziękuję!
      @TommyKnocker: muszę wreszcie je przeczytać, ostatnio czytała moja mama i bardzo jej się książka podobała. Więc na pewno coś w tym jest.
      @Antyśka: masz rację, w bibliotekach rzadko te książki się pojawiają. Niestety. W każdym razie dziękuję !

  16. Jenah 11 Styczeń, 2013 o 07:28 Reply

    Nie czytałam jeszcze żadnej książki z tego wydawnictwa, ale widzę kilka fajnych tytułów, z którymi chętnie bym się zapoznała :)

  17. S. 12 Styczeń, 2013 o 13:29 Reply

    Książkę Collinsa mam w planach :-)

  18. giffins 12 Styczeń, 2013 o 16:14 Reply

    Miałam okazję czytać już kilka oficynkowych książek, najlepiej wspominam kryminał: „Biedny Tom już wystygł” i ciągnie mnie do jego kontynuacji – „Spuśćmy psy” :))

  19. asymaka 12 Styczeń, 2013 o 19:16 Reply

    czytałam „Schodząc ze ścieżki, bardzo dobra ksiązka, pozdrawiam

    • miqaisonfire 13 Styczeń, 2013 o 17:28 Reply

      @Jenah: w takim razie serdecznie polecam, ja także mam te książki na oku :D
      @S.: w takim razie będę czekała na Twoją recenzję!
      @Giffins: o proszę :) Mam nadzieję, że będziesz miała okazję przeczytać „Spuśćmy psy” :)
      @Asymaka: będę musiała ją przeczytać, skoro polecasz :) Dziękuję za odwiedziny.

  20. Varia 14 Styczeń, 2013 o 09:49 Reply

    schodząc ze ścieżki ma absolutnie fantastyczna okładkę!

  21. alison2 16 Styczeń, 2013 o 13:46 Reply

    bardzo się cieszę, że wydawnictwo wydaje też wersje elektoroniczne, to zawsze znacząco ułatwia mi sprawę. póki co musze jednak nadrobić zaległości na półkach – Ostatnią kartą jest śmierć, Morderstwo w Miłowie, Morderstwo na Mokradłach czy poprzednie Criminal Minds … oj tylko życia brak by to wszystko czytać…

Skomentuj

