#323. Relacja z gliwickiego spotkania blogowego.


„Zapakowane prezenty książkowe”

To już drugie nasze blogowe spotkanie. Tym bardziej ciekawsze, ponieważ nasze grono zostało wzbogacone w nowych członków. Po wielu naradach udało nam się wybrać dogodne miasto i wspaniałe miejsce i można było wyruszyć na spotkanie śląskich blogerów.

Spotkałyśmy się w czwartek, 2 maja, w bardzo klimatycznej kawiarni we francuskich klimatach: Cafe & Collation przy Alei Przyjaźni 11 w Gliwicach. Kupiłam sobie smaczną kawę mrożoną (troszkę tylko zwykłego lodu było w niej za dużo, ale i tak była słodka).
Co niesamowite, Ktrya i Sardegna postarały się o „sponsoring”, który wszystkie nas pozytywnie zaskoczył książkowymi prezentami! Ja zostałam obdarowana książką „Niezwykła wędrówka Harolda Fry” Rachel Joyce z Wydawnictwa Znak. Za książkowe prezenty serdecznie dziękuję w swoim i dziewczyn imieniu następującym Wydawnictwom:

Sponsorzy

MY


A oto i my! Od prawej na górze: ja, Isadora, Agata Adelajda, Ktrya, Kasia (córka Aneczki), Archer, Sardegna. I teraz dół: Sebastian i Scathach, Magdalenardo, Agnieszka (córka Isadory), Aneczka. I był także fotograf, Osobisty Jakub Archer ;)
Było naprawdę rewelacyjnie, jak zresztą i poprzednim razem, i już nie mogę doczekać się kolejnego blogerskiego spotkania!

I na zakończenie szczęśliwa ja przed otworzeniem paczki z prezentem i już po :) (ech ten rozwiany włos na czole…)

oto i ja

29 thoughts on “#323. Relacja z gliwickiego spotkania blogowego.

  1. Isadora 7 Maj, 2013 o 19:56 Reply

    Było wspaniale! Już nie mogę się doczekać powtórki! Następnym razem zamówię kawę, którą ty piłaś, dla odmiany :-D
    Pozdrawiam serdecznie :-)

  2. Agata P 7 Maj, 2013 o 19:58 Reply

    Zazdroszczę Wam tego spotkania :) Może przełamię kiedyś wrodzoną nieśmiałość i wybiorę się na takie spotkanie organizowane w stolicy?

  3. sardegna 7 Maj, 2013 o 20:08 Reply

    Było wesoło i twórczo :) a Tobie też chyba książka przypadła do gustu :)

  4. Beatriz 7 Maj, 2013 o 20:20 Reply

    Ale fajne spotkanie:) Do tego taka miła niespodzianka w postaci nagrody:) Super:)))

  5. archer 7 Maj, 2013 o 20:30 Reply

    normalnie nie mogę się doczekać kolejnego spotkania :) fajnie znów było się spotkać :)

  6. Agata Adelajda 7 Maj, 2013 o 20:30 Reply

    Było naprawdę bardzo sympatycznie:)

  7. magdalenardo 7 Maj, 2013 o 20:49 Reply

    Heh, jak sobie przypomnę nasze podniecenie przed otwarciem torebek z książkami to śmiać mi się chce :) Było cudnie :)

    A jak tam nasz banerek? Robi się???

  8. ktrya 7 Maj, 2013 o 20:55 Reply

    Emocje najważniejsze! :) Było radośnie i to się liczy!

  9. Julia Orzech 7 Maj, 2013 o 21:01 Reply

    Jejku Martuś, nie wiem dlaczego, ale wbiłam sobie do głowy, że ty jesteś z Warszawy:) Dziwiłam się, że przyjeżdżasz na spotkania z tak daleka:):) Dopiero teraz zajrzałam do zakładki „o mnie” i padłam. Gliwice!! Moje rodzinne miasto! Ale numer:) Mam nadzieję, że spotkamy się na kolejnym zlocie koleżanko z tej samej metropolii:):)

  10. Ambrose 7 Maj, 2013 o 21:22 Reply

    Rany Julek! Kawa/herbata, książki, mole książkowe. Toż to istny raj!

  11. Agnieszka Perzka 7 Maj, 2013 o 21:27 Reply

    Marzę o takim spotkaniu blogowym, ale zawsze mam daleko do miejsc, w których organizowane są takie spotkania:( Z wielką przyjemnością wpatrywałam się w zdjęcie, z którego bije taka radość i ciepło!

  12. Aneczka 7 Maj, 2013 o 22:38 Reply

    Było po prostu rewelacyjnie i z pewnością musimy je znowu powtórzyć:)
    Pozdrawiam :)

  13. tommyknocker 8 Maj, 2013 o 03:56 Reply

    „Niezwykła wędrówka Harolda Fry” to piękna książka. Koniecznie przeczytaj :)

  14. barwinka 8 Maj, 2013 o 03:59 Reply

    Gratuluję Wam tego spotkania i trochę zazdroszczę. Mnie do tej pory nie udało się wybrać na takie spotkanie w Wawie, ale mam nadzieję, że to jeszcze nadrobię :)

  15. elima 8 Maj, 2013 o 05:12 Reply

    Widać, że spotkanie było bardzo udane :)
    Pozdrawiam

  16. Ewa Książkówka 8 Maj, 2013 o 06:24 Reply

    Już u Isadora zazdrościłam Wam tego spotkania a teraz u Ciebie… :)

  17. Azumi 8 Maj, 2013 o 06:40 Reply

    Miło przeczytać o takiej pozytywnej inicjatywie;)

  18. alison2 8 Maj, 2013 o 07:11 Reply

    Alez Wam zazdroszcze ze mialyscie okazje znowu sie spotkac :-) Mam nadzieje ze wczesniej czy pozniej i ja na takie spotkanie sie zalapie…

  19. Ania 8 Maj, 2013 o 08:01 Reply

    Mam nadzieję, że kolejne spotkanie odbędzie się jak najszybciej!

  20. Scathach 8 Maj, 2013 o 08:02 Reply

    Mam nadzieję, że kolejne spotkanie odbędzie się jak najszybciej!

  21. AnnRK 8 Maj, 2013 o 20:40 Reply

    Jej, zazdroszczę. Musiało być naprawdę świetnie!

  22. finkaa 8 Maj, 2013 o 20:44 Reply

    Miqa, „lubię” to za mało. Powinien być przycisk „uwielbiam”. :) Super to Wasze spotkanie było. Żałuję, że u nas nic podobnego nie ma miejsca. :)

  23. Aleksnadra 9 Maj, 2013 o 07:19 Reply

    Fajny tekst, świetne spotkanie i cudowny prezent w postaci książki :))))

  24. Varia 9 Maj, 2013 o 07:47 Reply

    ależ bym się chętnie wybrała na takie spotkanie. trzeba pomyśleć i w okresie wakacyjnym stworzyć jakiś zlot na Krakowie. może się uda :)

  25. Marta 9 Maj, 2013 o 07:56 Reply

    Super takie spotkania:) zazdroszczę!!! :) sama chciałabym uczestniczyć w czymś takim :)

  26. Simon 9 Maj, 2013 o 14:44 Reply

    No fajnie, fajnie. Ja tam do Gliwic mam „pół Polski”, ale takie spotkania jak najbardziej świetne. Fajnie, że blogerzy potrafią nawiązać kontakt nawet poza blogosferą:)

  27. kasjeusz 9 Maj, 2013 o 15:46 Reply

    Spotkanie blogowe – i przy Alei Przyjaźni! ;) Trochę zazdroszczę, chociaż mnie samej nie starczyłoby na to śmiałości.

  28. Marta 10 Maj, 2013 o 15:04 Reply

    wprowadzimy wielki zamęt w świat blogerów :) zatrzęsie się blogosfera ot co!!!

Skomentuj

