#361. Wyniki konkursu z Wydawnictwem MAG.


Do wczoraj mogliście zgłaszać się do konkursu :) A dziś już wyniki, bo pewnie nie możecie się już doczekać, kto został szczęśliwcem!
Pytania konkursowe były następujące: (jedno do wyboru)
– dla osób znających serię książek o Sookie Stackhouse lub serial True Blood – Która postać z książki lub serialu wywarła na Tobie największe wrażenie i dlaczego?
– dla osób nie znających serii książek i serialu – Gdybyś mógł/mogła przemieniać się w jakieś zwierzę, jakie zwierzę by to było i dlaczego?
Najbardziej kreatywna odpowiedź zostanie nagrodzona NOWĄ, NAJNOWSZĄ W SERII KSIĄŻKĄ CHARLAINE HARRIS „PUŁAPKA NA MARTWEGO”.

Ciężko było mi wybrać jedną odpowiedź, która przypadłaby mi do gustu najbardziej. Wszystkie odpowiedzi naprawdę bardzo mi się podobały i były kreatywne. Ale trzeba było podjąć wybór.

Zwycięża NIEIDENTYCZNA (mail: zuniek@onet.pl)

Abra kadabra!Hokus pokus! I już jestem przesłodkim, grubiutkim misiem koala :) Całe dnie wylegiwałabym się na słońcu w koronie drzew, objadałabym się liśćmi eukaliptusa, a każdy wzdychałbym na samo wspomnienie o mnie i mówił: „Och, toż to miś koala. Jaki słodziak z niego!”, ekolodzy walczyliby zawzięcie o mnie i moje środowisko naturalne, a w Teleexpressie pokazaliby mojego krewniaka, który urodził się w jednym z zoo.
I choć byłabym ważną „osobą”, nie przewróciłoby mi się w głowie, bo w swoim prostym, acz szczęśliwym życiu, takie błahostki jak sława, uznanie, pieniądze, cały ten wyścig szczurów nic by nie znaczył, wręcz nie miał by sensu. Byłabym prawdziwie wolna i prawdziwie szczęśliwa.

Nieidentyczna, proszę Cię o przesłanie adresu do wysyłki książki na mój mail: x.miqa.x@hotmail.com do soboty.
W przeciwnym wypadku w niedzielę wybieram kolejną osobę.

11 thoughts on “#361. Wyniki konkursu z Wydawnictwem MAG.

  1. Maialis 22 Lipiec, 2013 o 14:00 Reply

    Nie dziwię się, że wygrała – bo opis doprawdy urzekający :)

  2. cyrysia 22 Lipiec, 2013 o 14:08 Reply

    Gratuluje!!!

  3. Edyta 22 Lipiec, 2013 o 14:10 Reply

    Gratulacje!

  4. Isadora 22 Lipiec, 2013 o 15:13 Reply

    Ciekawy, zabawny i mądry tekst, a taki krótki:) Gratulacje!

  5. Karriba 22 Lipiec, 2013 o 15:16 Reply

    Tekst jest po prostu fantastyczny! Gratuluję :) P.S. Ja chyba jakaś nieogarnięta jestem ciągle, bo pierwszy raz widzę te nowe barwy na twoim blogu! Muszę to napisać: jest idealnie!

  6. Jagna 22 Lipiec, 2013 o 15:24 Reply

    Sympatyczna odpowiedź, gratuluję wygranej. :)

  7. Agnieszka Perzka 22 Lipiec, 2013 o 15:28 Reply

    Krótki ale jaki urzekający, świetny tekst!! Gratuluję wygranej:)

  8. nieidentyczna 22 Lipiec, 2013 o 16:53 Reply

    Bardzo dziękuję za książkę i za tak miłe komentarze :)
    Pozdrawiam serdecznie

  9. giffins 22 Lipiec, 2013 o 17:23 Reply

    Ze mnie taki miś koala jest przez całe wakacje ;)) Gratulacje!

  10. S. 22 Lipiec, 2013 o 18:28 Reply

    Gratulacje!

  11. Basia Pelc 22 Lipiec, 2013 o 22:07 Reply

    Gratulacje!

Skomentuj

