#400. Podsumowanie Kryminalnego Wyzwania #1


Jako pierwsi napisali recenzje: Skrzat, Takitutaki i Książkówka.
Najwięcej kryminalnych recenzji opublikowali: Skrzat (6) i na równi po 5 recenzji napisały: Wiki, Kasia Roszczenko oraz ja :)

Do Kryminalnego Wyzwania, zgłosiły się 24 osoby. Przeczytaliśmy wspólnie w tym miesiącu 43 kryminały, czyli średnio na osobę przypadło 1,79 książki.

Zainteresowanych dołączeniem do Kryminalnego Wyzwania, zapraszam na TĘ STRONĘ, gdzie znajdziecie regulamin, zasady, baner.

W razie gdyby kogoś recenzja nie została tu wyróżniona, proszę o informację pod tym postem. Wydaje mi się, że nie pominęłam żadnej, ale gdyby tak się stało – piszcie :)

Bardzo gratuluję każdej osobie, która przeczytała chociaż jeden kryminał. A za tych, którym w tym miesiącu się nie udało trzymam kciuki, by w następnym było lepiej :) Powodzenia!

LISTA UCZESTNIKÓW KRYMINALNEGO WYZWANIA:

  1. Miqa – miqaisonfire.wordpress.com – 5
    „Pokój straceń” – Jeffery Deaver
    „Po drugie dla kasy” – Janet Evanovich
    „Pretty Little Liars Niewiarygodne – Sara Shepard
    „Siła Strachu” – Koethi Zan
    „Zdrada pachnie pomarańczami” – Iwona Czarkowska

  2. Irena Bujak – zapatrzonawksiazki.blogspot.com – 1
    „Dziedzictwo” – C. J. Daugherty

  3. Marta/naPIĘKNEJ – napieknej.wordpress.com/ – 1
    „Uprowadzona” – Michael Robotham

  4. Skrzat – skrzatowisko.blogspot.com – 6
    „Złodziej tożsamości” – Erica Spindler
    „Lód wżyłach” – Yrsa Sigurdardóttir
    „21:37” – Mariusz Czubaj
    „Uwikłanie” – Zygmunt Miłoszewski
    „Karaluchy” – Jo Nesbø
    „Miłosierna siekiera” – R. N. Morris

  5. Agaaa006 – agaaa006.blogspot.com – 1
    „Puder i pył” – Zbigniew Białas

  6. Takitutaki – takitutaki.wordpress.com – 2
    „Ostre przedmioty” – Gillian Flynn
    „Londyn we krwi” – James Craig

  7. Książkówka – ksiazkowka.blogspot.com – 2
    „Zgliszcza” – Gregg Olsen
    „Burza słoneczna” – Åsa Larsson

  8. Gabrielle_ – skarbnicaksiazek.blogspot.com – 1
    „Miodowa pułapka” – Unni Lindell

  9. Wiki – literaturomania.blogspot.com – 5
    „Dolina trwogi” – Arthur Conan Doyle
    „Najmroczniejsza ciemność” – Carin Gerhardsen
    „Z chirurgiczną precyzją” – Błażej Przygodzki
    „Cienie nocy” – Erica Spindler, J.T. Ellison, Alex Kava
    „W sieci kłamstw” – Hilary Norman

  10. Agnieszka Perzka – perzka.blogspot.com
    0

  11. Agata P – ksiazkiagaty.blogspot.com – 1
    „Farma lalek” – Wojciech Chmielarz

  12. Miłośniczka Książek – magicznyswiatksiazki.pl – 4
    „Ornat z krwi” – Krzysztof Beśka
    „Rycerz lata” – Jim Butcher
    „W ofierze Molochowi” – Åsa Larsson
    „Burza słoneczna” – Åsa Larsson

  13. Monalisap – wybranyswiathistorii.blogspot.pl – 3
    „Babilon” – Camilla Ceder
    „Pierwsze śledztwo Maigreta” – Georges Simenon
    „D jak dłużnik” – Sue Grafton

  14. Ederlezi – frenzybook.blogspot.com
    0

  15. Potravel/Agnieszka – potravel.pl
    0

  16. Monweg – monweg.blog.onet – 2
    „Uwikłanie” – Zygmunt Miłoszewski
    „Ziarno prawdy” – Zygmunt Miłoszewski

  17. FC Zuzia – alezaczytana.blogspot.com
    0

  18. Dominika S. – dosiakksiazkowo.blogspot.com – 1
    „Śmierć letnią porą” – Mons Kallentoft

  19. Tosia – naczytane.blog.pl
    0

  20. Kasia Roszczenko – zksiazkawdloni.blogspot – 5
    „Niebezpieczna zabawa” – Hilary Norman
    „Testament Eleonory” – Artur Daniel Grabowski
    „Fabrykantka aniołków” – Camilla Lackberg
    „Ornat z krwi” – Krzysztof Beśka
    „Trup z Nottingham” – Sasza Had

  21. Papryczka Chili – wyznania-biblioholiczki.blogspot.com
    0

  22. Magda – mojaksiazkolandia.blogspot.co.uk – 2
    „Statek śmierci” – Yrsa Sigurđardóttir
    „Dziewczyny, których pożądał” – Jonathan Nasaw

  23. Fergun – zaczytany–w-ksiazkach.blogspot.com/
    0

  24. Gosia B. – gosia72.blogspot.com – 1
    „Handlarz śmiercią” – Sara Blædel
40 thoughts on “#400. Podsumowanie Kryminalnego Wyzwania #1

  1. Ewa Książkówka 2 Październik, 2013 o 08:37 Reply

    Mała poprawka Marteczko. U mnie jest recenzja „Burzy słonecznej” (jak słusznie prowadzi link do wpisu), nie „W ofierze Molochowi”. :) Słabo się postarałam, ale może w tym miesiącu będzie lepiej. :)

    • miqaisonfire 2 Październik, 2013 o 08:40 Reply

      Wybacz pomyłkę :) już poprawiłam. Trzymam kciuki, za to by październik obfitował w kryminały!

  2. Ala 2 Październik, 2013 o 08:59 Reply

    Gratulacje dla uczestników wyzwania za hart ducha w czytaniu kryminałow

  3. Dosiak 2 Październik, 2013 o 09:23 Reply

    Oj, dość słabo moje wyniki wypadły na tle innych powieści, ale może w październiku będzie lepiej. Czy w każdym miesiącu trzeba się zgłaszać czy wystarczy jak raz zadeklarowałam chęć uczestnictwa w wyzwaniu?

    • miqaisonfire 2 Październik, 2013 o 09:25 Reply

      Lita uczestników jest stała, czyli jak raz się zapisałaś, to jesteś zapisana dopóki się nie wypiszesz lub dopóki wyzwanie nie zostanie oficjalnie przeze mnie zamknięte :) I trzymam mocno kciuki za październik!

      • Dosiak 2 Październik, 2013 o 19:31

        Super :) Postaram się sprostać wyzwaniu :)

  4. cyrysia 2 Październik, 2013 o 09:27 Reply

    Ogólnie nie jest źle zważywszy na to, że na ogół ciężko wygospodarować czas na konkretne wyzwania, dlatego gratuluje wszystkim uczestnikom zabawy.

    • miqaisonfire 2 Październik, 2013 o 09:29 Reply

      Tak, masz rację Cyrysiu :) Ja jestem zadowolona z wyniku jaki wspólnie udało się osiągnąć naszej małej 24-osobowej, ale rosnącej w siłę, grupce :)

  5. Gosia B. 2 Październik, 2013 o 10:26 Reply
  6. Cinnamon 2 Październik, 2013 o 10:51 Reply

    No proszę, do wyzwania zgłosiła się pokaźna liczba uczestników, gratuluję! :) Coś czuję, że z miesiąca na miesiąc statystyki będą znacznie wzrastać. Mam nadzieję, że i mnie w końcu uda się przeczytać jakiś kryminał…
    Pozdrawiam :)

  7. Irena Bujak 2 Październik, 2013 o 10:54 Reply

    Agaaa006 przeczytała jeden, zaraz ją pogonię by Ci link wysłała ;) Ech, co za dziewczyna ;)

    Ja właśnie piszę jedną recenzję już na nowy miesiąc ;)

    • miqaisonfire 2 Październik, 2013 o 10:55 Reply

      Super Bujaczku, w takim razie czekam! :)

  8. takitutaki 2 Październik, 2013 o 11:06 Reply

    no ciekawie.. mam nadzieje że w moim przypadku w tym miesiącu będzie więcej :)

  9. Agaaa006 2 Październik, 2013 o 11:47 Reply

    Jestem jestem Agaaa006 poniżej jest link, nie wiem dlaczego zapomniałam go wcześniej podać:) Dobrze,że mnie Bujaczek upomniała:)))

    http://agaaa006.blogspot.com/2013/09/puder-i-py.html

  10. kasandra_85 2 Październik, 2013 o 11:56 Reply

    Wyzwanie świetne! Szkoda, że nie mogę zmobilizować się i do niego dołączyć:(

  11. Paulina J. Król 2 Październik, 2013 o 12:09 Reply

    Mam nadzieję, że zawsze będziesz robiła takie podsumowania :) Pomimo, że w wyzwaniu nie biorę udziału (praktycznie każda moja notka byłaby podłączona do wyzwania) to jest to zestawienie bardzo cenne. Przynajmniej dla mnie :) Bo sobie właśnie pobuszuję po niektórych notkach, których tytuły mnie zaciekawiły.

  12. ania notuje 2 Październik, 2013 o 12:43 Reply

    Gratuluję świetne wyniki. Ja niestety nie dołączę. Ze względu na kilka, w których uczestniczę mogłabym się nie wyrabiać :P

  13. Irena Bujak 2 Październik, 2013 o 15:33 Reply

    Tadaaam!
    Krąg – Mats Strindberg, Sara Bergmark Elfgren
    http://zapatrzonawksiazki.blogspot.com/2013/10/w-magicznym-kregu.html

  14. Agata P 2 Październik, 2013 o 16:04 Reply

    U mnie przeczytanych kryminałów całkiem sporo, ale z pisaniem recenzji już gorzej…dobrze, że chociaż z jedną się udało :)

    Pozdrawiam

  15. monalisap 2 Październik, 2013 o 16:15 Reply

    Ładny wynik przeczytanych kryminałów się uzbierał :) I całkiem spora grupa osób. Pozdrawiam uczestników wyzwania.

  16. Beatriz 2 Październik, 2013 o 17:55 Reply

    Takie wyzwanie mogłoby być dla mnie bodźcem, by w końcu zacząć regularnie czytać kryminały. Pomyślę nad tym.

  17. Miłośniczka Książek 2 Październik, 2013 o 18:08 Reply

    Nie ma jednej mojej książki. Mianowicie „Burza słoneczna” Asa Larsson
    http://magicznyswiatksiazki.pl/burza-sloneczna-asa-larsson-przedpremierowa-recenzja-322/

    pozdrawiam :)

    • miqaisonfire 5 Październik, 2013 o 21:00 Reply

      Wybacz kochana, już dodałam. Proszę o wyrozumiałość, bo to dopiero moje pierwsze starcie z tego typu formą zabawy ;)

  18. AnnRK 2 Październik, 2013 o 20:23 Reply

    Bo kryminał jest dobry na wszystko!

  19. Tosia 2 Październik, 2013 o 20:47 Reply

    Muszę się poprawić w tym miesiącu! :)

  20. Rodeel 2 Październik, 2013 o 21:14 Reply

    Gratuluję wszystkim. :)

  21. Ambrose 2 Październik, 2013 o 21:41 Reply

    Aj, od kryminałów zaczynałem moją przygodę z literaturą, ale w chwili obecnej jakoś nie cenię sobie zbytnio tego gatunku.

  22. Marta 3 Październik, 2013 o 06:11 Reply

    Ale niektórzy zaszaleli :D

  23. alison2 3 Październik, 2013 o 06:34 Reply

    Cieszę się że wyzwanie tak pieknie się rozwinęło :-)

  24. Czytelnia 3 Październik, 2013 o 08:35 Reply

    I dlatego, wybacz kochana Miqo, się nie zgłaszałam, bo mam takie zaległości i listę czytelniczą u siebie na półce, ze co mc, byłoby u Ciebie – Czytelnia – 0szt :P Ale wspaniałe wyzwanie i życzę udanej lektury wszystkim!!!

  25. Ewa 3 Październik, 2013 o 10:31 Reply

    Świetne wyniki :D Ja być może w tym miesiącu dołączę do wyzwania. ;)

  26. monweg 3 Październik, 2013 o 15:49 Reply

    Sorki, ale przeczytałam też „Ziarno prawdy” również Zygmunta Miłoszewskiego. Pozdrawiam :)

    • miqaisonfire 5 Październik, 2013 o 21:00 Reply

      Poprawione, wybacz, że pominęłam :( Tak jak pisałam wyżej, proszę piszcie, gdybym pominęła. Czasem dostaję dużo komentarzy i mi się to gubi. Dopiero pierwszy raz zmierzam się z takim wyzwaniem, ale dojdę do perfekcji. Proszę o cierpliwość!

  27. magda 3 Październik, 2013 o 19:32 Reply

    mam nadzieję, że w październiku pójdzie mi lepiej :) chociaż jeśli chodzi o wrzesień, to na 2 przeczytane przeze mnie książki, obydwie to były akurat kryminały, więc nie zaniedbuję wyzwania hehe :)

  28. S. 5 Październik, 2013 o 07:06 Reply

    Niezłe wyniki :-)

  29. Gabrielle_ 5 Październik, 2013 o 10:44 Reply

    Zgłaszam małą pomyłkę. A mianowicie u mnie widnieje zero, a powinna być jedyneczka. Link do „Miodowej pułapki” podesłałam 26 września i powinnaś go mieć pod notką z opisem wyzwania ;)

    • miqaisonfire 5 Październik, 2013 o 12:20 Reply

      Już poprawiłam, wybacz najmocniej ! :)

  30. finkaa 5 Październik, 2013 o 15:01 Reply

    O rany, gdybym tylko miała nieco więcej czasu, dołączyłabym do Twojego wyzwania. I do wielu, wielu innych. Gratuluję pomysłu!

  31. missfeather 9 Październik, 2013 o 17:39 Reply

    Jak fajnie, że październik dopiero się rozkręca i mam szanse przeczytać chociaż jeden kryminał, żeby rozpocząć wyzwanie z czymś więcej niż „0” :)

Skomentuj

