#445. Wyniki konkursu z ОСТАНОВКА: РΟССИЯ! i 2014 rok – rokiem Chucka Palahniuka!


Niestety nie zgłosiło się zbyt wiele osób chętnych do wygrania 8 numeru magazynu do nauki języka rosyjskiego – ОСТАНОВКА: РΟССИЯ! [Moja recenzja TU] W przypadku, gdyby zgłoszeń było 30 obiecałam rozlosować drugi egzemplarz, mój własny – niestety wygrana będzie tylko jedna. Postanowiłam nagrodzić pierwszą osobę, która się zgłosiła do konkursu, a jest nią…

BEATA z bloga miros de carti

Ogromne gratulacje! Mam nadzieję, że magazyn będzie świetnym dodatkiem do nauki języka rosyjskiego, który ostatnio zaczęłaś sobie odświeżać. Czekam na maila z danymi do wysyłki ( martha.kosmala@gmail.com )

Drugą sprawą jest moje prywatne „wyzwanie” czytelnicze. Ponieważ skompletowałam już wszystkie wydane na polskim rynku książki Chucka Palahniuka, darzę autora niezwykłą sympatią i podziwem za jego minimalistyczną ordynarność, postanowiłam, że warto byłoby wreszcie się wziąć w garść i przeczytać jego książki oraz je zrecenzować na blogu. Także wiecie już czego oprócz kryminałów, fantastyki, Murakamiego, książek na konkretną literkę, czy tematycznych okładek spodziewać się na moim blogu w tym roku.

19 thoughts on “#445. Wyniki konkursu z ОСТАНОВКА: РΟССИЯ! i 2014 rok – rokiem Chucka Palahniuka!

  1. Agnieszka 4 Styczeń, 2014 o 20:15 Reply

    Gratuluję i zazdroszczę kompletu książek Palahniuka – czekam na recenzje :)

    • miqaisonfire 4 Styczeń, 2014 o 21:16 Reply

      Muszę się z nimi sprężyć, ale pewnie pierwsza dopiero w lutym, bo teraz niestety czytanie odkładam na bok ze względu na naukę.

  2. Czytelnia - Basia Pelc 4 Styczeń, 2014 o 20:31 Reply

    Gratulacje!! Miqa – jaka ty śliczna laleczka jesteś!!!

    • miqaisonfire 4 Styczeń, 2014 o 21:16 Reply

      Oj Basiu kochana, bez przesadyzmu hehe :) Buziaki!

  3. Ambrose 5 Styczeń, 2014 o 02:33 Reply

    Ha, z niecierpliwością czekam na te obiecane recenzje książek Palahniuka :)

    • miqaisonfire 5 Styczeń, 2014 o 11:55 Reply

      I się doczekasz! :) Muszę w tym roku nadrobić Palahniukowe zaległości, nie ma innej opcji.

  4. barwinka 5 Styczeń, 2014 o 08:36 Reply

    Gratuluję wygranej. I trzymam kciuki za Twoje wyzwanie czytelnicze :)

  5. Agata P 5 Styczeń, 2014 o 09:36 Reply

    Gratuluję Beacie! Moja przyjaciółka uwielbia Palahniuka, a ja jeszcze żadnej jego książki nie czytałam. Chyba czas to zmienić :)

    • miqaisonfire 5 Styczeń, 2014 o 11:56 Reply

      Pożycz od przyjaciółki Fight Club lub Niewidzialne Potwory, bardzo polecam ;)

  6. cyrysia 5 Styczeń, 2014 o 11:54 Reply

    Gratuluje!!!

  7. Klaudia 5 Styczeń, 2014 o 11:56 Reply

    Gratuluje zwycięstwa! Niestety nie wiedziałam o tym konkursie :( Chociaż nie wiem, czy brałabym udział,, bo „Opętani” nieco zrazili mnie do książek Palahniuka

    • miqaisonfire 5 Styczeń, 2014 o 11:57 Reply

      Naprawdę? Mnie się „Opętani” podobali akurat :) Ale za to „Pigmej” był już perwersją… Aczkolwiek nie poprzestaję na tym i prę dalej w lekturze jego książek.

  8. monweg 5 Styczeń, 2014 o 12:06 Reply

    No to trzeba czekać na Palahniukowe recenzje :)

    • miqaisonfire 6 Styczeń, 2014 o 13:31 Reply

      Troszkę trzeba, ruszę w lutym :) po sesji i zaliczeniach…

  9. tommyknocker 5 Styczeń, 2014 o 18:03 Reply

    „minimalistyczna ordynarność” – jestem zaintrygowany i wypatruję Twoich recenzji :)

    • miqaisonfire 6 Styczeń, 2014 o 13:32 Reply

      Ach, chciałam napisać coś twórczego i jednocześnie oddającego prawdę :) Dziękuję za wsparcie!

  10. palanee 6 Styczeń, 2014 o 09:59 Reply

    Zazdroszczę Palahniukowej kolekcji! Podobnie jak inni, czekam na recenzje :)

    • miqaisonfire 6 Styczeń, 2014 o 13:32 Reply

      Na Mikołaja dostałam od chłopaka ostatnią brakującą książkę – Snuff, mam nadzieję, że nie jest to wybrakowany egzemplarz, bo na fejsie wydawnictwa czytelnicy się skarżyli.

Skomentuj

