#457. English Matters numer 44 – recenzja


„English Matters”

Z pewnością niektórzy z Was w ramach postanowień noworocznych zdecydowali przysiąść do nauki jakiegoś języka obcego. Sama mam taki zamiar :) Jeśli szukacie ciekawych motywatorów, a nie podręczników do nauki, to mogę Wam polecić magazyny Wydawnictwa Colorful Media. Dziś zrecenzuję jeden z nich – English Matters, ale bez obaw. Wydawnictwo ma w swojej ofercie magazyny nie tylko z języka angielskiego (w tym magazyn z języka biznesu), niemieckiego, francuskiego czy hiszpańskiego. Jest także język rosyjski a od niedawna i włoski!

Najnowszy numer English Matters był dla mnie skarbnicą wiedzy, ciekawostek i nowego słownictwa – a tego nigdy za wiele! Artykuły były jak wybrane dla mnie, więc tym bardziej czytałam teksty z ogromną ciekawością. Magazyn składa się z 43 stron, 9 działów i 14 artykułów, w tym aż 6 jest do odsłuchu. Wystarczy, że z tej strony pobierzecie nagranie mp3, które możecie odsłuchać wszędzie. Ciekawą opcją i już pewnie coraz bardziej Wam znaną jest możliwość wykorzystania kodów QR. W dowolnym miejscu i czasie skanujecie kod i nagranie natychmiast pobieracie. Do pobrania jest także alfabetyczna lista słówek z tekstów umieszczonym w tym numerze oraz konspekt pracy dla nauczyciela. Dodatkowo dla czytelników magazynu na stronie magazynu umieszczono gratisowy artykuł na święta, który być może zachęci Was do lektury tego magazynu.

Pewnie większość z Was kojarzy już ten magazyn albo dzięki moim recenzjom albo dlatego, że jesteście jego czytelnikami. Ale dla tych, którzy nie wiedzą, jakim magazynem i dla kogo przeznaczonym jest English Matters króciutkie wyjaśnienie.
Jeśli: uczysz się języka angielskiego, lubisz niekonwencjonalny, a przy tym przyjemny sposób nauki języka obcego, gdyż uważasz, że podręczniki nie spełniają Twoich wymagań, jeśli lubisz uczyć się z przejrzystych i dobrze opracowanych materiałów chcesz poznawać nie tylko sam język, ale także nowinki z krajów anglojęzycznych, historię, kulturę, politykę…

TO MAGAZYN DLA CIEBIE.

W tym miesiącu przeczytacie między innymi o: zwycięskiej recenzji dzieł Henryka Sienkiewicza czy o kasowym serialu Gra o Tron (Game of Thrones). Dowiecie się także czym jest konkurs Open Mic UK oraz co stereotypowo przynosi pecha, a co szczęście. Poznacie także różne zdania Polaków mieszkających i pracujących w Anglii. Poczytacie troszkę na temat gaf językowych – mam nadzieję, że ten artykuł przestrzeże Was przed nimi. Pod koniec znajduje się obszerny tekst poświęcony gadżetom Bonda – wszyscy fani tego bohatera na pewno z wielkim zaciekawieniem będą czytali ten artykuł. Ale to nie wszystkie artykuły, które znajdują się w tym magazynie! Mam nadzieję, że choć trochę Was zachęciłam i że podzielicie się ze mną Waszym zdaniem na temat tego lub innych magazynów Wydawnictwa Colorful Media. Zapraszam!

Do pobrania także:

English Matters na facebooku!

Tytuł: English Matters
Wydawnictwo: Colorful Media
Liczba stron: 34
Dwumiesięcznik nr: 44 styczeń-luty
Cena: 9,50 zł
Do kupienia: w salonach sieci Empik, salonikach prasowych InMedio, Relay, Kolporter i Ruch oraz w księgarniach językowych (np. sieci Omnibus, Polanglo, Bookland)
Możliwość prenumeraty i kupna przez internet: kliknij tutaj

Otagowane:

17 thoughts on “#457. English Matters numer 44 – recenzja

  1. Agata P 29 Styczeń, 2014 o 18:16 Reply

    Mam wielką ochotę na magazyn dla uczących się angielskiego i hiszpańskiego. Obydwu się już nie uczę, choć angielskim na co dzień posługuję się w pracy, to chciałabym rozwijać słownictwo :) Muszę się wybrać do jakiegoś empiku.

    Pozdrawiam

  2. cyrysia 30 Styczeń, 2014 o 07:40 Reply

    Poleciłam już ten magazyn mojej bratanicy i muszę się jej kiedyś zapytać, czy przypadł jej do gustu.

  3. Julia van Derhooven 30 Styczeń, 2014 o 08:17 Reply

    Kupiłam, ale przez egzaminy nie miałam czasu jeszcze, by przeczytać choćby jeden artykuł…

    • miqaisonfire 30 Styczeń, 2014 o 08:32 Reply

      @Agata P: wiadomo, lepiej mieć stały kontakt z języki, bo po prostu człowiek zapomina pewne sprawy. Polecam :)
      @Cyrysia: bardzo się cieszę, spytaj koniecznie i daj mi znać!
      @Julia van Derhooven: och, to mam nadzieję, że po egzaminach znajdziesz czas, by wreszcie przeczytać jakie ciekawe teksty tam są :)

  4. Paweł Kosmala 30 Styczeń, 2014 o 08:21 Reply

    Czytałem :D Dzięki Tobie

  5. awiola 30 Styczeń, 2014 o 10:57 Reply

    Czytałam, czytałam. Jak zawsze ciekawe artykuły i do tego nauka. Polecam.

  6. Maey 30 Styczeń, 2014 o 12:30 Reply

    Bardzo lubię!. Przydaje mi się codziennie do szkoły. Zawsze dostaję 5 jak robię prezentacje z tych artykułów xD

  7. Basia Pelc z Czytelni 30 Styczeń, 2014 o 15:23 Reply

    Uwielbiam ten magazyn!

  8. Ambrose 30 Styczeń, 2014 o 22:44 Reply

    Ha, postanowienia noworoczne – czy ludzkość wymyśliła coś gorszego :) Jeśli chodzi o sam magazyn, to chyba się skuszę na ten numer – interesująco zapowiada się artykuł o Polakach na Wyspach.

    • miqaisonfire 1 Luty, 2014 o 22:43 Reply

      @Paweł Kosmala: jasna sprawa :)
      @Awiola: to prawda :)
      @Maey: wcale się nie dziwię, bo są naprawdę fajnie przygotowane :)
      @Ambrose: no oj, czepiasz się szczegółów :D Jeśli ktoś postanawia sobie i w tym trwa, to dlaczego miałoby to być złe? Gorzej jeśli to tylko czcze słowa.

  9. Marta Kor 31 Styczeń, 2014 o 09:00 Reply

    świetna recka! polecę komu trzeba…pozdrawiam ciepło

  10. Irena Bujak 31 Styczeń, 2014 o 16:41 Reply

    Moja recenzja do wyzwania ;)
    1. Czarny Książę – Katarzyna Michalak
    http://zapatrzonawksiazki.blogspot.com/2014/01/sekrety-miasta.html

    Wiem, wiem. Poległam w grudniu, w tym miesiącu też szału nie ma ;(

  11. Mery 31 Styczeń, 2014 o 16:58 Reply

    Prenumeruję i niestety, na razie to się nie sprawdza jakoś strasznie. Niestety, leniwa jestem, nie wszystko mnie tam interesuje, jedynie tekst o Grze o tron był do przeczytania z zainteresowaniem. Ale trzeba się wziąć, czekają języki obce na maturze…

  12. Marie Bell 31 Styczeń, 2014 o 18:16 Reply

    Zaczynam powtarzać angielski, już kilka lat minęło jak nie mam z tym językiem do czynienia, a niestety, jak sie nie ćwiczy, to sie zapomina….
    Taki magazyn to na pewno dobre ‚narzędzie’ do nauki języka :)

    • miqaisonfire 1 Luty, 2014 o 22:52 Reply

      @Marta Kor: dzięki za miłe słowa i mam nadzieję, że osoba, której polecisz będzie zadowolona :)
      @Irena Bujak: u mnie też bez szału, ale w lutym ferie więc się biorę za zaległości recenzenckie i wyzwaniowe :) Dzięki za link!
      @Mery: serio? Mnie ciekawiła większość tekstów :) Może z dwa uznałabym za średnie. No, ale to zależy jak się trafi nie? :)
      @Marie Bell: to prawda, najlepiej mieć jakiś stały kontakt z językiem, choćby raz w tygodniu przysiąść :)

  13. Mmonika 1 Luty, 2014 o 22:23 Reply

    Widziałam kilka razy ten magazyn, ale nie kupiłam nigdy. Może skuszę się tym razem.

  14. Wiki 2 Luty, 2014 o 15:27 Reply

    No proszę jest nawet artykuł o Polakach w Wielkiej Brytanii – ciekawe czy dobrze o nas napisali ;)

Skomentuj

