#531. Wakacyjny (?) come back.


Witajcie! Cześć… w sumie nie wiem nawet jak zacząć po tak długim czasie przerwy.

Przede wszystkim dziękuję Wam, za to, że byliście przez cały ten czas ze mną. Dziękuję za komentarze, aktywny udział w Wyzwaniu Kryminalnym, za odwiedziny (wyświetlenia raz rosły, raz malały, ale i tak było ich zadziwiająco dużo jak na ciszę z mojej strony), za wiadomości na różnych portalach społecznościowych – ogólnie za zainteresowanie oraz za to, że dzięki takim Osobom jak WY, wiem, że moje blogowanie, moje recenzowanie, to nie było byle co.

Czasami człowieka nachodzą myśli, czy to co robi ma sens? Wydawało mi się, że moje recenzowanie i aktywne życie blogowe jest ważne tylko dla mnie. Moja rodzina i najblizsi cieszyli się z sukcesów, które odnosiłam, ale niezbyt często przyłapywałam ich na czytaniu mojego bloga… Dlatego też nie miałam pojęcia, że znajdują się tutaj ludzie, którzy naprawdę czytali to, co pisałam i że… no mimo wszystko było to w jakimś stopniu dobre! Taki feedback jest niezwykle ważny, zwłaszcza, gdy człowiek się zastanawia czy wrócić czy nie.

Dzięki takim ludziom jak Wy, wiem, że nie warto porzucać swojego hobby, dlatego też wracam z nową energią do działania. Ostatnie miesiące były dla mnie naprwdę napięte – rozpoczęłam równolegle drugi kierunek studiów, do tego pracowałam dorywczo… dlatego ciężko mi czasem było znaleźć czas na napisanie recenzji, a jeśli chodzi o czytanie – głównie czytałam lektury oraz książki potrzebne do pracy magisterskiej.

WordPress też się przez ten czas trochę pozmieniał, także mam niemałe zaległości, ale mam nadzieję, że szybko uda mi się ogarnąć te nowe funkcje, nowy wygląd i zmiany, które tu zaszły.
Oczekujcie mnie z recenzją niebawem!

46 thoughts on “#531. Wakacyjny (?) come back.

  1. Anne18 24 Czerwiec, 2015 o 19:07 Reply

    Witaj ponownie w blogosferze.

  2. T. 24 Czerwiec, 2015 o 19:08 Reply

    Brawo Kosmala, wreszcie jakaś decyzja :)

  3. Aleksandrowe myśli 24 Czerwiec, 2015 o 19:25 Reply

    Witaj :) Mam nadzieję na dłużej. Brakuje nam tu Ciebie :)

    • miqaisonfire 24 Czerwiec, 2015 o 22:48 Reply

      Ach <3 jak miło słyszeć takie słowa! Ja też mam nadzieję, że na dłużej, że na stałe!

  4. Klaudyna Futbolowa Maciąg 24 Czerwiec, 2015 o 19:34 Reply

    Super! A już trochę wątpiłam, przyznaję :)

    • miqaisonfire 24 Czerwiec, 2015 o 22:51 Reply

      I ja już sama nie wiedziałam, czy znajdę czas i siły… tak wstyd mi trochę, że zaniedbałam bloga… ale naprawię to! Buziaki!

  5. Ambrose 24 Czerwiec, 2015 o 19:42 Reply

    Witamy na pokładzie :)

  6. Kinga G. 24 Czerwiec, 2015 o 20:19 Reply

    No w końcu jesteś! :)

  7. Agata 24 Czerwiec, 2015 o 20:30 Reply

    Na reszcie powrót :) Trzymam kciuki i życzę powodzenia w come backu :)

    • miqaisonfire 24 Czerwiec, 2015 o 22:52 Reply

      Bardzo, bardzo dziękuję za trzymanie kciuków i wsparcie! :) Postaram się nie zawieść!

  8. Wiki 24 Czerwiec, 2015 o 22:31 Reply

    Dobrze, że wracasz :)

  9. Paweł 24 Czerwiec, 2015 o 22:50 Reply

    Gratulacje dobrej decyzji, powodzenia dalej!

  10. tommyknocker 25 Czerwiec, 2015 o 05:00 Reply

    Bardzo się cieszę z Twojego powrotu :)

    • miqaisonfire 25 Czerwiec, 2015 o 08:12 Reply

      Dziękuję! Wiele znaczą dla mnie takie słowa :)

  11. cyrysia 25 Czerwiec, 2015 o 05:27 Reply

    Witaj! Mam nadzieję, że na dłużej teraz zagościsz w blogosferze :)

    • miqaisonfire 25 Czerwiec, 2015 o 08:12 Reply

      Oby! :) Trzymaj za mnie kciuki Cyrysiu :)

  12. Kinga 25 Czerwiec, 2015 o 06:29 Reply

    Super, że już jesteś :-)

  13. awiola 25 Czerwiec, 2015 o 07:24 Reply

    Witamy ponownie. Fajnie, że wróciłaś :)

  14. takitutaki 25 Czerwiec, 2015 o 07:50 Reply

    witamy i wytrwałości zyczę :D

    • miqaisonfire 25 Czerwiec, 2015 o 08:16 Reply

      Dziękuję! Mam nadzieję, że tym razem będę wytrwała :D Po takiej długiej przerwie to już by wypadało!

  15. kamyk 25 Czerwiec, 2015 o 07:58 Reply

    Dobrze Cię znowu widzieć wśród blogujących :) Właśnie ostatnio sama wleciałam w taki dołek i myślenie „czy to ma sens?”, ale jakoś udało mi się wygrzebać – na szczęście u mnie trwało to trochę krócej, bo tylko miesiąc, więc tym bardziej podziwiam, że po tak dużej przerwie znalazłaś siłę i zapał, żeby wrócić :) Powodzenia w nadrabianiu zaległości i do rychłego usłyszenia przy okazji nowego posta na blogu :D

    • miqaisonfire 25 Czerwiec, 2015 o 08:17 Reply

      Strasznie mi tego brakowało, wiesz? Mimo wszystko jak się bloguje latami, to potem, nawet po długiej przerwie, zaczyna tego brakować :) A teraz wakacje, więc powinno wszystko pójść dobrze i powinnam szybko wdrążyć się w tryb blogowania :)

  16. Ola 25 Czerwiec, 2015 o 08:06 Reply

    I dobrze Miqa, wreszcie jakaś dobra wiadomość :-) Powodzenia

  17. Bombeletta 25 Czerwiec, 2015 o 10:50 Reply

    Wracaj, już wracaj, bo ile można Ciebie nie czytać? :D
    Trzymam mocno kciuki! :*

  18. elima 25 Czerwiec, 2015 o 12:05 Reply

    Brawo! Czekamy w takim razie :D

  19. Ewa Książkówka 25 Czerwiec, 2015 o 12:31 Reply

    Kto to wrócił, kogo me oczęta widzą?? ;D Super! Czekam na nowe wpisy, Marteczko. :)

  20. Krzysztof 25 Czerwiec, 2015 o 13:20 Reply

    Marta, dobrze, że jesteś, działaj, czytaj, pisz:-)

  21. Moje książki 25 Czerwiec, 2015 o 15:20 Reply

    To się nazywa miła niespodzianka :-) Tak się cieszę że do nas powracasz :-) No i czekam na nową recenzję. Pozdrawiam!

  22. monweg 25 Czerwiec, 2015 o 17:24 Reply

    Nareszcie :)
    Mam nadzieję, że na dobre wróciłaś.
    A do wyzwania kryminalnego mam jeszcze kilka książek. Czy mam je dodać? Dasz radę?
    Pozdrawiam serdecznie :)

  23. Cassin - Zakładka do Przyszłości 25 Czerwiec, 2015 o 21:58 Reply

    Też przez ubiegłe trzy lata studiowałam jednocześnie dwa kierunki (angielski na mgr, niemiecki na licencjacie), więc wiem, ile to potrafi pochłaniać czasu, kiedy człowiek biega tak w obie strony i stara się to wszystko zgrać (terminy zaliczeń, egzaminów w równoległych sesjach). Teraz jestem przed drugą obroną w tym roku i mam nadzieję, że po niej będzie troszkę więcej czasu na czytanie ;)
    Cieszę się, że wróciłaś i oczekuję nowych wpisów :D

  24. AnnRK 28 Czerwiec, 2015 o 21:54 Reply

    Witaj z powrotem na pokładzie! :)

  25. Agnes 28 Czerwiec, 2015 o 22:18 Reply

    Buźka, jesteś :)

  26. Aneta 29 Czerwiec, 2015 o 17:13 Reply

    szmat czasu :)

  27. barwinka 30 Czerwiec, 2015 o 05:00 Reply

    Jesteś jedną z osob, których mi brakowało, dlatego bardzo się cieszę, że zdecydowałaś się wrócić. Przy takim nagromadzeniu obowiązków wyobrażam sobie, że ciężko jest znaleźć czas ale mam nadzieję, ze Ci się uda. Wakacje to dobry okres, a potem może przynajmniej od czasu do czasu będziesz się pojawiać :) Witaj z powrotem :D

  28. Julia Orzech 30 Czerwiec, 2015 o 20:51 Reply

    No :) I już nie znikaj :)

  29. Paweł Kosmala 2 Lipiec, 2015 o 09:44 Reply

    wreszcie zniknie trochę książek z Twojego pokoju jak je wreszcie przeczytasz i odłożysz na półkę…

  30. Olek 17 Lipiec, 2015 o 07:44 Reply

    Brawo :) i powodzenia życzę

Skomentuj

