#538. Pocztówka od Wydawnictwa Smak Słowa dla…


Już na początku września swoją polską premierę będzie miała kolejna książka JØRNA LIERA HORSTA – „Poza sezonem”.

Jesienna mgła spowija nadmorski krajobraz. Ove Bakkerud zamierza spędzić ostatni spokojny weekend w domku letniskowym przed końcem sezonu. Jednak, gdy przybywa na miejsce, odkrywa, że dacza została splądrowana i wywrócona do góry nogami, a w sąsiednim domku znajduje mężczyznę pobitego na śmierć.
Komisarz William Wisting widział niejedną groteskową śmierć, ale desperacja, z jaką tej jesieni spotyka się w Stavern, jest dla niego zaskoczeniem. Jakby sprawca nie miał nic do stracenia. Dlatego nie jest zbytnio zachwycony, kiedy jego córka Line wprowadza się do drewnianego domku u ujścia fiordu. Jego niepokój wzrasta, kiedy policja odkrywa wśród szkierów kolejne zmasakrowane ciała, a z nieba spadają martwe wróble.

Od Wydawnictwa otrzymałam dwie pocztówki – jedną dla mnie, drugą dla wybranej przeze mnie osoby, która otrzyma egzemplarz recenzencki. Postanowiłam, że nagrodę jedną z najbardziej aktywnych osób z mojego Kryminalnego Wyzwania. Kto to będzie? Niespodzianka! Szczęśliwa osoba dowie się w momencie znalezienia pocztówki w swojej skrzynce :) Mam nadzieję, że sprawię temu komuś niezwykłą radość i niespodziankę – w końcu kochamy kryminały!

A tymczasem ja od jutra jadę nad morze :) Zapraszam do wzięcia udziału w MOIM KONKURSIE NA FACEBOOKU. Udanych wakacji i Wam!

17 thoughts on “#538. Pocztówka od Wydawnictwa Smak Słowa dla…

  1. cyrysia 13 Sierpień, 2015 o 17:19 Reply

    Ale super :)

  2. martucha180 13 Sierpień, 2015 o 18:18 Reply

    Fantastyczny pomysł. Wydawnictwa robią się coraz bardziej kreatywne w promocji książek.

    • miqaisonfire 13 Sierpień, 2015 o 21:19 Reply

      To prawda :) co w sumie cieszy najbardziej nas – blogerów!

  3. Asia 13 Sierpień, 2015 o 18:34 Reply

    O ja to bym chciala dostac taka pocztówkę!

    • miqaisonfire 13 Sierpień, 2015 o 21:19 Reply

      Na pewno ktoś będzie organizował konkurs, musisz pośledzić różne blogi :)

  4. awiola 13 Sierpień, 2015 o 19:21 Reply

    Ja też właśnie dzisiaj odebrałam takie pocztówki. Zastanawiam się teraz komu ją wysłać :)

    • miqaisonfire 13 Sierpień, 2015 o 20:41 Reply

      To mam nadzieję, że nie wyślemy tej samej osobie :D

  5. kasjeusz 13 Sierpień, 2015 o 20:20 Reply

    Ale fajny sposób na promocję tytułu! Podoba mi się. ;)

  6. Wiki 13 Sierpień, 2015 o 21:14 Reply

    Też dostałam te pocztówki i zastanawiam się, komu wysłać ;)

    • miqaisonfire 13 Sierpień, 2015 o 21:18 Reply

      Sytuacja troszkę utrudniona, bo trzeba wysłać blogerowi/blogerce, którzy przeczytają książkę i zrecenzują :D Ale na pewno znajdziesz godną tego zadania osobę :)

      • Wiki 24 Sierpień, 2015 o 09:42

        Wiem :)

  7. Edyta 14 Sierpień, 2015 o 07:08 Reply

    Świetna ta pocztówka. :) Hasło też chwytliwe. Swoją drogą byłaby to niezła ilustracja do Joylandu S. Kinga.

  8. tommyknocker 14 Sierpień, 2015 o 07:37 Reply

    Jaka kreatywna promocja książki ! Bardzo fajne :)

  9. Gab riela 14 Sierpień, 2015 o 09:03 Reply

    Świetny pomysł :P Ja to nie będę na pewno, ale życzę milej niespodzianki osobie, której się uda :D

  10. tosiaantonina 18 Sierpień, 2015 o 07:57 Reply

    Podoba mi się, że wydawnictwa coraz częściej mają fajne pomysły na promocje ;)

Skomentuj

