#272. „Liebster-blog”


Jakiś czas temu zostałam zaproszona do tej zabawy przez Marichetti i Aleksandrę. Teraz dopiero znalazłam chwilkę, by odpowiedzieć na pytania.

Pytania Marichetti
1. Załóżmy że możesz stworzyć dowolne zwierzę, mające być twoim przyjacielem, niestety możesz połączyć ze sobą ograniczoną liczbę zwierzaków – trzy warunkujące jego wygląd, oraz trzy odpowiadające za zachowanie. Jaka byłaby to szóstka?
– Myślę, że z wyglądu byłyby to wszystkie kociaki, dajmy na to: gepard, lew i ryś, a z zachowania: pies – wierny człowiekowi, kot – wiecznie dumny z siebie ;) i może szczur – inteligentny.
2. Książka, której nigdy byś nikomu nie oddał/oddała?
– Jest ich sporo. Konkretniej nie podam, ale byłyby to książki Chucka Palahniuka, Harlana Cobena i Haruki Murakamiego.
3. Gorący romans czy mroczny kryminał?
– Tym razem zdecydowanie mroczny kryminał!
4. Zabierasz jedną rzecz na bezludną wyspę, co to jest ?
– Książka haha :)
5. Taniec czy śpiew?
– Nie umiem odpowiedzieć na to pytanie. Jak myślę, że napiszę taniec, to od razu chcę zmieniać na śpiew i na odwrót.
6. Największe marzenie ?
– Mieć czarne skórzane buty do połowy uda… na szpilce.
7. Wolisz przebywać w samotności, czy też z gromadką znajomych?
– Częściej w samotności.
8. A gdyby tak koniec świata miał nadejść jutro – co byś teraz zrobił/zrobiła? Spróbowałbyś/-łabyś spełnić marzenie, załamałbyś/-łabyś się, czy pożegnał/-ła z rodziną i znajomymi? A może wszystko naraz lub jeszcze coś innego?
– Chyba bym się załamała, ponieważ nie spróbowałam jeszcze w życiu tak wielu rzeczy, nie byłam w tak wielu miejscach i nie poznałam tak wielu ludzi…
9. Dobra wróżka daje ci możliwość wybrania daru na dowolnym instrumencie: jaki by to był?
– Skrzypce.
10. Możesz cofnąć jedną błędną decyzję w swoim życiu – jaka by to była?
– Wybór liceum. Wybrałabym jakieś o profilu ścisłym.
11. Wolisz być super piękny/-na czy super mądry?
– Oto i pytanie na które nie lubię odpowiadać. Chyba jednak wolałabym być super piękna haha :D

Pytania Aleksandry
1. O jakim zawodzie marzyłaś w dzieciństwie?
– Piosenkarki.
2. Największy obciach, jaki przydarzył Ci się w latach szkolnych?
– No cóż… było tego sporo, ale chyba lądowanie na dywaniku u dyrektorki jako jedyna z dziewcząt.
3. Czy Twoja pierwsza miłość została tą na zawsze?
– Chyba nie… chociaż kto wie?
4. Twoja największa porażka?
– Niezdanie egzaminu prawa jazdy za 1 razem.
5. Gdybyś mogła cofnąć czas i naprawić jeden fakt ze swojej przeszłości, co by to było?
– Naprawić? Chciałabym mówić 3 obcymi językami. Już teraz.
6. Która z literackich bohaterek najlepiej oddaje Twój charakter?
– Chyba jakaś wariatka ;)
7. Która lektura szkolna zrobiła na Tobie największe wrażenie?
– Podobała mi się bardzo „Lalka” i „Mistrz i Małgorzata”.
8. Czy jest taka książka, którą mogłabyś określić „strata papieru”?
– „Pamiętnik” Sparksa.
9. Czy jest taki autor, którego książki nigdy nie przeczytasz?
– Powyższy. + Coelho,Cohelo… nigdy nie wiem jak pisać.
10. Jak według Ciebie powinna wyglądać książka przyszłości?
– Powinna być obszerna, ale ważyć tyle co piórko, bo czasami strasznie bolą mnie nadgarstki.

Dziewczynom bardzo dziękuję za zaproszenie! Ja swoich pytań nie wymyślam, bo pewnie większość z Was już brała udział w tej zabawie. Życzę udanego tygodnia!

11 thoughts on “#272. „Liebster-blog”

  1. Cassin 18 Listopad, 2012 o 22:31 Reply

    Sporo się o Tobie dowiedziałam z tej zabawy blogowej :) O wezwanie do dyrektorki nie podejrzewałam ;D
    Mi też cierpną nadgarstki od lektury tych obszerniejszych lektur ;(
    To „Pamiętnika” nie przeczytam – ale obejrzę film XD

  2. cyrysia 19 Listopad, 2012 o 07:19 Reply

    Ciekawe wypowiedzi. dziwiłam się, że ,,Pamiętnik” Sparksa określiłaś, jako stratę papieru. Książki nie czytałam wprawdzie, ale oglądałam ekranizacje tej historii i mi się bardzo podobała.

  3. Karriba 19 Listopad, 2012 o 08:43 Reply

    Ta zabawa naprawdę daje szanse poznania lepiej innych blogerów :)

    • miqaisonfire 20 Listopad, 2012 o 07:34 Reply

      @Cassin: cieszę się :) Także widzę, że obszerna książka ważąca tyle, co piórko to nasz typ :P A film „Pamiętnik” polecam, bo warto. Jest lepszy od książki.
      @Cyrysia: film jest sto razy lepszy od książki :) Tak, to może być mylące, ale niestety tak jest…
      @Karriba: masz rację :)

  4. Ewa Książkówka 19 Listopad, 2012 o 11:39 Reply

    Wybór bycia super piękną to całkiem niegłupi pomysł…Piękni w życiu mają znacznie łatwiej. :) Tego im zazdroszczę. :)

  5. Aleksnadra 19 Listopad, 2012 o 12:15 Reply

    Bardzo dziękuję za odpowiedzi na moje pytania :) Uchyliłaś rąbka swojej osobowości i wydajesz się być przemiłą i dowcipna osóbką :))))

  6. kasandra_85 20 Listopad, 2012 o 07:54 Reply

    Świetne odpowiedzi:). Fajnie, że uchyliłaś rąbek tajemnicy i mogłam się czegoś więcej dowiedzieć o Tobie:))
    Pozdrawiam!!

  7. cyrysia 20 Listopad, 2012 o 09:18 Reply

    miqaisonfire : W takim razie cieszę się, ze książki nie czytałam, gdyż zepsułaby mi ona cały ,,piękny’ obraz historii ,,Pamiętnika”, który miałam okazje poznać w wersji filmowej.

    • miqaisonfire 21 Listopad, 2012 o 09:49 Reply

      @Ewa Książkówka: co Ty opowiadasz kochana, przecież Ty jesteś piękna! :* Nie chcę słuchać takich bzdur.
      @Aleksandra: ja dziękuję za zaproszenie i miłe słowa :)
      @Kasandra_85: cieszę się :)
      @Cyrysia: dokładnie tak! :) I cieszę się, że zrozumiałaś mój punkt widzenia i że się z nim zgadzasz.

  8. marichetti 22 Listopad, 2012 o 15:35 Reply

    Ojże, ja też chciałabym pomykać na skrzypcach =3
    A któż to nie marzył w dzieciństwie by nie zostać piosenkarką (łącznie ze mną)? :D

  9. soulmate 1 Grudzień, 2012 o 15:51 Reply

    To jeszcze u mnie masz pole do popisu :)

Skomentuj

