#303. Zapowiedź książki „Michael Vey. Więzień celi 25” Richarda Paula Evansa i konkurs z tej okazji…


„Michael Vey. Więzień celi 25″”

Michael Vey więzień celi nr 25” rozkochał w sobie tysiące amerykańskich nastolatków oraz ich rodziców i nauczycieli. Bestsellerowa powieść przygodowa o nadziei, lojalności, odwadze i miłości syna do matki. Prawdziwy hit w literaturze dla młodzieży.
Jestem Michael Vey. Jestem więźniem samego siebie. To moja historia. Może trochę dziwna, lecz moja. Mam 14 lat i jestem zwyczajnym nastolatkiem, jakich wielu. Jak ty i twoi rówieśnicy. Czasem zwracam na siebie uwagę przez moją chorobę – zespół Tourette’a – spokojnie, da się z tym żyć! Mam w sobie coś jeszcze – prąd elektryczny. Nie wszyscy o tym wiedzą. To czyni mnie wyjątkowym. Z tego właśnie powodu ktoś stara się mnie złapać.

Informacje o książce:
Tytuł: „Michael Vey. Więzień celi 25”
Autor: Richard Paul Evans
Wydawnictwo: Fabryka Słów
Ilość stron: 400
ISBN: 978-83-7574-770-6
Cena:
Data premiery: 12.04.2013
Więcej informacji: strona Wydawnictwa

A teraz konkurs!
Wystarczy, że podacie swój adres email (co będzie jednoznaczne z akceptacją regulaminu konkursu) i odpowiecie na jedno proste pytanie: CZY JESTEŚ ZAINTERESOWANY/A KSIĄŻKĄ RICHARDA PAULA EVANSA – „MICHAEL VEY. WIĘZIEŃ CELI 25”?

Regulamin:
1. Konkurs trwa od 5.03.2013 – 11.04.2013 (do godziny 24:00).
2. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga miqaisonfire.wordpress.com.
3. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest udzielenie odpowiedzi na pytanie konkursowe i podanie adresu email w celu weryfikacji Waszej osoby.
4. Osoby posiadające bloga powinny umieścić baner konkursowy na swoim blogu linkując go do posta konkursowego -> http://oi47.tinypic.com/1rzxjq.jpg
5. Ze zwycięzcą organizatorka będzie kontaktowała się przez podanego przez nią/niego maila w komentarzu.
6. Nagrodą jest jedna z 3 zaproponowanych przez właścicielkę bloga książek. Jeśli żadna z tych propozycji nie przypadnie zwycięzcy do gustu autorka wybierze kolejne 3 książki ze swojej biblioteczki.
7. Zwycięzca oficjalnie zostanie ogłoszony najpóźniej 14.04.2013r.

Zapraszam do zabawy!

80 komentarzy do “#303. Zapowiedź książki „Michael Vey. Więzień celi 25” Richarda Paula Evansa i konkurs z tej okazji…

  1. Isadora 25 marca, 2013 o 16:36 Reply

    Z przyjemnością umieszczam banerek na blogu, a uczestnikom życzę powodzenia w konkursie:)

    • miqaisonfire 26 marca, 2013 o 07:42 Reply

      Dziękuję bardzo :) A sama do konkursu się nie zgłosisz ?? :)

  2. Aleksnadra 25 marca, 2013 o 17:25 Reply

    Bardzo, bardzo chcę przeczytać tę książkę. Autor po wielu cenionych i poczytnych książkach głównie o miłości, zdecydował się zmienić lub też pokazać swoją drugą twarz. Z tego co słyszałam autor sam cierpi na zespół Tourette’a więc jego nowa książka będzie na wskroś rzeczywista a emocje i uczucia w niej pokazane nie będą wzięte z powietrza a czerpane z własnych doświadczeń i obserwacji. Dla mnie jest to gwarancją dobrej i wartościowej lektury.
    Poza tym Richard Paul Evans robi milowy krok w oswajaniu tej choroby, tolerancji i akceptacji…

    aleksnadra@interia.eu
    baner w zakładce „Wasze rozdania”

  3. sardegna 25 marca, 2013 o 17:43 Reply

    sardegna@poczta.onet.eu
    Jestem bardzo zainteresowana :) Nie pogardzę nowością w wydaniu Evansa :)

  4. Jenah 25 marca, 2013 o 18:18 Reply

    Myślę, że może to być niezwykle ciekawa książka, dlatego – tak, jestem zainteresowana :) Poza tym do tej pory jeszcze nie miałam okazji poznać twórczości tego autora.
    jenah83@wp.pl

  5. cyrysia 25 marca, 2013 o 18:19 Reply

    Jestem zainteresowana tą książką i to bardzo!!!
    Banerek już jest u mnie w zakładce: blogowe kokursy.
    Pozdrawiam.
    krysia2304@buziaczek.pl

  6. barwinka 25 marca, 2013 o 18:41 Reply

    Z chęcią również wezmę udział w konkursie. Oczywiście, że chciałabym przeczytać tą książkę, bo wydaje się ciekawa. Tym bardziej że FS jest wydawnictwem, do którego mam duży sentyment ;) barwinka4@gmail.com, banerek wrzucam u siebie.

  7. Agata P 25 marca, 2013 o 19:29 Reply

    Z chęcią bym przeczytała tę książkę i dlatego się zgłaszam :)
    agatap1988@gmail.com

  8. elima 25 marca, 2013 o 21:04 Reply

    Widziałam zwiastun tej książki i bardzo chciałabym ją przeczytać.
    elima@poczta.fm

  9. spokowap 25 marca, 2013 o 23:11 Reply

    Bez dwóch zdań, jestem zainteresowany. Od czasu Gone nie wpadła mi w ręce żadna porządna powieść przygodowa dla młodzieży, a „Więzień…” zapowiada się co najmniej smakowicie i ma szansę te pustkę zapełnić. Fabuła nie grzeszy może szczególnie oryginalnością, jednak w rękach dobrego rzemieślnika ma szansę przemienić się w kawał wciągającej, trzymającej w napięciu historii. I głównie tego od książki oczekuje. A poza tym…cóż, podoba mi się okładka. Bije z niej taki oldschoolowy klimacik książek fantastycznych sprzed kilkudziesięciu lat. Miodzio! :-)

    • spokowap 25 marca, 2013 o 23:12 Reply

      Z tego wszystkiego aż zapomniałem podać e-maila. Shame on me :)
      spokowap@o2.pl
      Serdeczne pozdrowienia :)

      • miqaisonfire 26 marca, 2013 o 07:42

        haha :) dobrze, że sobie przypomniałeś, bo to był jeden z warunków zgłoszenia! :) Pozdrawiam!

  10. miroszka 26 marca, 2013 o 08:46 Reply

    Jestem zainteresowany książką. miroszkap@o2.pl

  11. Olek 26 marca, 2013 o 09:14 Reply

    Zgłaszam się. Mail: lesic@o2.pl

    Bardzo chciałbym przeczytać książkę Richarda Paula Evansa, ponieważ nazwisko pisarza niejednokrotnie obiło mi się o uszy, a ta książka wydaje się być naprawdę ciekawa. Trailer mówi sam za siebie.

  12. Ambrose 26 marca, 2013 o 11:33 Reply

    Szczerze, to nie jestem zainteresowany tą książką. Fabuła wydaje się sztampowa i przewidywalna – klasyczny X-man. No i sam początek: „Mam 14 lat i jestem zwyczajnym nastolatkiem”. A dalej: „Mam w sobie coś jeszcze – prąd elektryczny. (…) To czyni mnie wyjątkowym”. To w końcu koleś jest zwykłym nastolatkiem, czy niezwykłym nastolatkiem z prądem elektrycznym? A może klasyczne rozdwojenie jaźni?
    Przepraszam bardzo, ale bardziej intrygujące wydają się przygody gniazdka elektrycznego.

    Mój mail: zielony_sznurek@o2.pl

    Baner konkursowy zamieszczę jak wrócę do domu, w godzinach wieczornych :)

    • Ambrose 26 marca, 2013 o 18:26 Reply

      Baner umieszczony w zakładce „Konkursy”. Pozdrawiam i równocześnie chylę czoła przed częstotliwością konkursów, które odbywają się na Twoim blogu.

      • miqaisonfire 26 marca, 2013 o 18:47

        Ha :) Staram się jakoś uatrakcyjnić moje życie blogowe, bo ostatnio z recenzjami u mnie kiepsko w porównaniu do ubiegłych lat. Dziękuję za zgłoszenie się do konkursu!

  13. Ewa 26 marca, 2013 o 11:35 Reply

    e.kluska@wp.pl

    Jestem piekielnie zainteresowana tą książką.
    Ps. Bannerek też umieszczam.

  14. Luniaczek 26 marca, 2013 o 19:06 Reply

    madzik-dragon@wp.pl
    Jestem bardzo, bardzo bardzo zainteresowana tą książką :)

  15. Paweł 26 marca, 2013 o 19:24 Reply

    pawit1@o2.pl

    Chyba nie będę jedyny, jeśli napiszę, że książka mnie bardzo zaciekawiła :)

  16. JoanneDevian 26 marca, 2013 o 20:41 Reply

    Evansa to ja zawsze chętnie, zgłaszam się ;)
    asik27@onet.eu

  17. Antyśka 26 marca, 2013 o 22:57 Reply

    Muszę przyznać, że niechętnie sięgam po książki oscylujące wokół tego gatunku. Zawsze uważałam, że będzie mi trudno odnaleźć się w tak oryginalnym świecie stworzonym przez autorów. Jednak mój wewnętrzny opór zaczął powoli pękać i robię malutkie kroczki w kierunku takich książek. Niewiele za mną, lecz ile świetnych przede mną! Taką książką wydaje mi się być „Więzień celi 25”. Intrygujący opis fabuły, który sprawił, że nie mogłam o niej zapomnieć. Po obejrzeniu filmiku promującego i zapowiadającego tę pozycję, poczułam dreszcze na całym ciele i jak krew płynie w moich żyłach. Słowa wypowiedziane przez chłopaka sprawiły, że owionął mną chłód. Żadna, ale to żadna książka nie zrobiła na mnie takiego wrażenia, nim w ogóle po nią sięgnęłam! Jedno jest pewne – nie mogę przejść obojętnie obok tak interesującej historii tajemniczego więźnia. Czuję, jak powolutku wchodzę w świat stworzony przez Evansa. Nie mogę wspomnieć o tym, że autora znam z łzawych powieści dla kobiet, więc „Więzień…” będzie naprawdę fascynującą odmianą!
    a_4marca@o2.pl (bannerek po prawej stronie bloga).

  18. Andra 27 marca, 2013 o 09:59 Reply

    Być może to nie jest książka w moim guście, ale trzeba przyznać, że tytuł mnie zaintrygował. Poza tym, autor nie jest postacią anonimową co może być wyznacznikiem całkiem miłej lektury. Zawsze warto stykać się z czymś nowym i poszerzać horyzonty czytelnicze, dlatego mimo wszystko chciałabym przeczytać tę książkę

    • miqaisonfire 28 marca, 2013 o 06:37 Reply

      Proszę jeszcze podąć email, jeśli Twój komentarz jest zgłoszeniem do konkursu :)

  19. Marta 27 marca, 2013 o 16:03 Reply

    Jestem zainteresowana wyzej wymienioną książką, wydaje się bardzo ciekawa i pomysłowa. Jestem pewna, że jest to naprawdę interesująca lektura.

    Banerek dodaje tutaj:
    http://nikusiowo1.blogspot.com

    • miqaisonfire 29 marca, 2013 o 10:19 Reply

      Droga Marto, zapomniałaś w komentarzu podać adres email, proszę, byś go dopisała, by Twoje zgłoszenie mogło być brane pod uwagę :)

  20. iszkicownik 27 marca, 2013 o 19:53 Reply

    szkicownik@hotmail.com
    Książka wydaje się interesująca ;) Lubię czytać pokręcone przygody nastolatków. Sądzę, że kiedy nie będę mieć tych „nastu” lat to i tak z chęcią będę po nie sięgać (-:

  21. Andra 28 marca, 2013 o 07:50 Reply

    Zapominalska ze mnie. Oto mój email: noweinka@gmail.pl

  22. Tokom 28 marca, 2013 o 08:12 Reply

    Także jestem zainteresowana tą książką. Wydaje się być wciągająca.
    tokom@op.pl

  23. Marta 28 marca, 2013 o 08:33 Reply

    Jestem bardzo zainteresowana tą książką!:)
    martosek@wp.pl

  24. Varia 28 marca, 2013 o 08:39 Reply

    powieść Evansa o której nigdy jeszcze nie słyszałam, co więcej nawet nie widziałam że jest zaplanowana kolejna premiera, ale chętnie zobaczę jak do poważniejszego tematu podszedł gość od Stokrotek i Noel. WIęc tak, jestem zainteresowana książką: RICHARDA PAULA EVANSA – “MICHAEL VEY. WIĘZIEŃ CELI 25″ :))

    • miqaisonfire 28 marca, 2013 o 19:59 Reply

      Vario! Jeśli Twój komentarz to zgłoszenie do konkursu, to proszę byś jeszcze podała adres email :)

      • Varia 28 marca, 2013 o 20:02

        varia-blog@gg.pl – formalność dopełniona :) dzięki za przypomnienie.

  25. Shemmer 28 marca, 2013 o 10:16 Reply

    To pytanie jest jak najbardziej nie na miejscu! Jakże można by nie być zainteresowanym tą książką? ;) Moje półki już wiją dla niej wygodne gniazdko^^

    alex1624@interia.pl

  26. Paweł Kosmala 28 marca, 2013 o 11:59 Reply

    Mail: pawitkos@gmail.com
    Tak! Chcę ją przeczytać.

  27. Jasmine 28 marca, 2013 o 14:18 Reply

    aga18ilm@interia.eu

    Jestem zainteresowana tą książką z wielu powodów. Intrygujący tytuł, znany autor, ciekawy opis i elektryzujący zwiastun… ale jest jeszcze taki mały szczegół, do którego być może nie powinnam się przyznawać publicznie ;) Nie jestem już nastolatką, a mimo to książka przemawia do tej części mnie, która wciąż nią pozostała :) Dlatego tak, jestem zainteresowana tą pozycją :)

  28. Agatha 28 marca, 2013 o 19:41 Reply

    agatka105@gazeta.pl
    Tak ,jestem bardzo zainteresowana ;D

  29. ginger150 28 marca, 2013 o 21:36 Reply

    Oczywiście jestem zainteresowana. Nie wyobrażam sobie, że mogę nie przeczytać tej książki : )

    • miqaisonfire 29 marca, 2013 o 10:18 Reply

      Ginger150, żeby Twój komentarz był brany pod uwagę musisz podać swój adres email w komentarzu!

    • ginger150 29 marca, 2013 o 11:54 Reply
  30. Thrish ♥ 28 marca, 2013 o 22:39 Reply

    Książka jest wyjatkowa! Z taką historią się jeszcze nie spotkałam. Więc oczywiście jestem zainteresowana :)))
    thrish10213@gmail.com

  31. archer81 29 marca, 2013 o 10:22 Reply

    o kurczę!!! jestem ciekawa jak Autor poradził sobie z innym gatunkiem literackim niż dotychczas :) bo przecież Richard Paul Evans pisze głównie książki dla kobiet a tu taki surprajs ;-) Zgłaszam chęć udziału a co :)

    mój adres e-mail: martakurczyk@gmail.com

    pozdrawiam serdecznie

  32. Marta 29 marca, 2013 o 10:22 Reply

    Ajjj dziękuję pięknie za przypomnienie. Moja odpowiedź jest gdzieś tam wyżej…
    Już śpieszę podać email: martakoscik@onet.eu

  33. Wiedźma 29 marca, 2013 o 14:26 Reply

    Nie znam autora, ale skoro mam możliwość przeczytania jego książki, a co za tym idzie, poznania jego twórczości, to zgłaszam się do konkursu :)
    wiedzma-czyta@o2.pl

  34. Patka 29 marca, 2013 o 17:09 Reply

    Cóż za szalone pytanie! Oczywiście, że jestem zainteresowana. Słowo pisane przyciąga mnie w każdej postaci :)
    mail: patrycjakuchta@onet.pl

  35. Elen 30 marca, 2013 o 15:55 Reply

    Jak najbardziej jestem zainteresowana. Tematyka to moje klimaty, ale przede wszystkim chcę zobaczyć Evansa w nowym wydaniu!

    elen231096@interia.pl

  36. soulmate 30 marca, 2013 o 23:37 Reply

    Tak, ponieważ jeszcze nic tego autora nie czytałam i jestem strasznie ciekawa :)
    marta_kusz@wp.pl

    Heh, długo mnie tu nie było… Prześliczne tło! :)

  37. Haffer 31 marca, 2013 o 09:49 Reply

    Cześć, ja też jestem zainteresowany książką. Taka zapowiedź robi swoje.
    haffer95@o2.pl

  38. Kasia 1 kwietnia, 2013 o 08:06 Reply

    Nie miałam styczności z tym autorem, a ponieważ jestem otwarta na nowości bardzo chętnie przeczytam tą książkę.

  39. kwiatusia 1 kwietnia, 2013 o 16:01 Reply

    Tak jestem zainteresowana książką o skromnym 14-latku z nadprzyrodzonymi zdolnościami. Okładka przeciągła moje spojrzenie :)
    pozdrawiam,

    kwiatusia1@gmail.com

  40. martka 1 kwietnia, 2013 o 16:18 Reply

    Oczywiście, że jestem zainteresowana ta książką!
    martucha180@tlen.pl

  41. kiziamizia 1 kwietnia, 2013 o 16:20 Reply

    Jestem bardzo, ale to bardzo zainteresowana książką RICHARDA PAULA EVANSA – “MICHAEL VEY. WIĘZIEŃ CELI 25″.
    kotekso@o2.pl

  42. atraM 1 kwietnia, 2013 o 21:42 Reply

    Bardzo mnie zaciekawiła tym bardziej ,że reszta książek tego autora w ogóle mnie nie interesują.

  43. omartuso 2 kwietnia, 2013 o 06:35 Reply

    omartuso@orange.pl
    Czytałam jedną książkę Richarda P. Evansa dlatego chciałabym przeczytać i tę, to znaczy jestem bardzo zainteresowana!

  44. Krzysiek 3 kwietnia, 2013 o 07:31 Reply

    Tak, jestem zainteresowany tą książką. Lubie czytać książki o nadziei, lojalności, odwadze.

    archeolog21@vp.pl

  45. Sosenka 3 kwietnia, 2013 o 09:02 Reply

    Jestem bardzo zainteresowana.Uwielbiam R.P. Evansa!Banerek jeszcze dziś umieszczę na blogu:)Pozdrawiam

    gosagon5@gmail.com

  46. Agaaa006 3 kwietnia, 2013 o 12:53 Reply

    Ciekawa książka się zapowiada:) Powodzenia uczestnikom konkursu!:)
    Pozdrawiam!

  47. mellka1994 3 kwietnia, 2013 o 15:41 Reply

    Pomimo moich usilnych prób wykrzesania z siebie chociaż odrobiny entuzjazmu nie jestem w stanie przekonać się do tej książki. Nie podoba mi się wiek bohatera (wiem, nie ocenia się książki po wieku bohaterów, ale czasami to jest silniejsze ode mnie ;D) i niestety nie czuję się zainteresowana fabułą. Gdy w opisie pojawia się hasło o wyjątkowości głównego bohatera, to aż chce mi się krzyczeć, że to już było. I to nie raz. Na koniec dodam, że najgorszy z tego wszystkiego zdaje się być zwiastun. Oglądnęłam go zaledwie raz i czuję, że nie byłabym w stanie powtórzyć tego doświadczenia. Chociaż do tego powinnam podejść raczej z rezerwą, bo zwiastuny książek rzadko mnie zachwycają. No cóż, jestem strasznie wybredna. :)

    asiunia34@poczta.onet.eu

  48. Carvel 3 kwietnia, 2013 o 19:39 Reply

    Jestem.
    Jestem zainteresowana.
    Jestem piekielnie zainteresowana.
    Jestem piekielnie zainteresowana tą książką.
    Jestem piekielnie zainteresowana tą fascynującą książką.
    Jestem piekielnie zainteresowana tą fascynującą książką o intrygującym chłopcu.
    Jestem piekielnie zainteresowana tą fascynującą książką o intrygującym chłopcu w moim wieku.
    Jestem piekielnie zainteresowana tą fascynującą książką o intrygującym chłopcu w moim wieku, z nadzwyczajnymi zdolnościami.
    Jestem piekielnie zainteresowana tą fascynującą książką o intrygującym chłopcu w moim wieku, z nadzwyczajnymi zdolnościami, i mam nadzieję, że kiedyś będę mogła ją przeczytać.

    hanka-cyganka@wp.pl

  49. Julia K. 3 kwietnia, 2013 o 20:47 Reply

    Jestem bardzo zainteresowana tą książką. Nie znam tego autora, a mimo czuję, że ta książka nie może zostać przeze mnie nieruszona. Uwielbiam książki wszelkiego rodzaju, ale cokolwiek z nutką „niesamowitości” jak tu np rażenie prądem samym sobą kupuje mnie całkowicie. To tego motyw „polowania”. Mmmm… Tak, ta książka będzie pochłonięta przeze mnie w jeden dzień.
    julia321998@gmail.com
    baner na blogu http://designs-and-disguises.blogspot.com/

  50. Agnieszka Janiak 4 kwietnia, 2013 o 15:10 Reply

    Z wielką chęcią przeczytam tę książkę. Czytałam jej opis już wcześniej i bardzo mnie zaintrygowała – nie tylko sama fabuła książki, bo jestem wielką fanką książek, w których pojawiają się u głównych bohaterów nadprzyrodzone zdolności, ale to, że Evans napisał książkę trochę innego typu niż dotychczas. Bardzo chciałbym zobaczyć jak sobie z tym poradził:)

    aguuu_2206@wp.pl

  51. Melon dotcom 5 kwietnia, 2013 o 18:31 Reply

    To może i ja się zgłoszę ;).
    Ok, co mi tam, zgłaszam się :D.
    mejus250@interia.pl

    Miłego wieczoru!
    Melon

    PS: Niezły pomysł na nabicie wyświetleń, if You know what I mean ;P.
    PS2: Banerek zaraz będzie.

  52. DanielP 5 kwietnia, 2013 o 19:27 Reply

    Jestem zainteresowany tą książką;)
    Zgłaszam się.
    daniel.pamula@onet.eu

  53. Zosiek 6 kwietnia, 2013 o 10:06 Reply

    Również jestem zainteresowana tą książką.
    bumpy@onet.pl
    Pozdrawiam. :)

  54. Jemenos 6 kwietnia, 2013 o 11:53 Reply

    Ja także jestem bardzo zainteresowany książką Richarda Paula Evansa ponieważ uwielbiam fantastyczne powieści z umiejscowieniem w świecie współczesnym, a jak jeszcze do tego dojdzie nastolatek z nadprzyrodzonymi umiejętnościami to już po prostu bajka. Zgłaszam się do konkursu jak najbardziej mój adres email: thebestmikihl@gmail.com lub w przypadku gdybym nie odpowiadał: awgieksa@gmail.com :) A no i baner zamieszczę na moim blogu.
    Pozdrawiam.

  55. MyBooks 6 kwietnia, 2013 o 12:03 Reply

    Hej :) Z przyjemnością wezmę udział w konkursie – bardzo jestem ciekawa jak wypadnie u mnie ta książka, a poleca ją bardzo dużo osób. Chciałabym się dowiedzieć jaka jest moja opinia na jej temat i czy rzeczywiście jest taka ciekawa. Przyznam, że na twoim blogu jestem pierwszy raz, ale podoba mi się on i mam zamiar wpadać częściej! :) Mam cichą nadzieję, że kiedyś uda mi się tę książkę przeczytać ;)

    Mail: my.books.1220@gmail.com

  56. Zuzia 8 kwietnia, 2013 o 19:36 Reply

    Zgłaszam się:
    pytanie: Bardzo chciałabym przeczytać tą książkę, poniewież jest polecana przez wielu blogerów, fabuła jest bardzo ciekawa i uwielbiam takie książki (fantastykę). Okładka jest bardzo ładna i to tez trochę zachęciło do przeczytania.
    e-mail: zkudlinska@gmail.com

  57. miki 9 kwietnia, 2013 o 14:50 Reply

    Jak najbardziej jestem zainteresowana tą książką. Bardzo ciekawie się zapowiada.

    • miqaisonfire 10 kwietnia, 2013 o 12:02 Reply

      Jeśli Twój komentarz, to zgłoszenie konkursowe, proszę o podanie adresu email w celu weryfikacji.

    • miki 15 kwietnia, 2013 o 09:55 Reply
  58. Liliana 10 kwietnia, 2013 o 07:48 Reply

    Ja, Ja wybierzcie mnie ja chce tą książkę!!!! Proszę…

    • miqaisonfire 10 kwietnia, 2013 o 12:01 Reply

      Jeśli Twój komentarz to zgłoszenie do konkursu, to radzę przeczytać regulamin, gdyż:
      a) nie podałaś swojego maila
      b) w konkursie do wygrania jest jedna z 3 oferowanych przeze mnie książek, a nie książka R. P. Evansa.

  59. Pręgusek 10 kwietnia, 2013 o 10:39 Reply

    Oczywiście, że jestem zainteresowana i to bardzo. Historia wydaje się dość ciekawa, a na dodatek wątek jest oryginalny. :)
    asia.bolly@wp.pl
    banerek wstawiony na bloga :)

  60. Monika Marek 10 kwietnia, 2013 o 17:45 Reply

    Opis brzmi intrygująco, chętnie bym przeczytała tę książkę.

  61. Monika Marek 10 kwietnia, 2013 o 17:47 Reply

    Opis brzmi intrygująco, chętnie bym przeczytała tę książkę.
    mon_ma@wp.pl

  62. http://urodzona-by-pisac.blogspot.com/ 11 kwietnia, 2013 o 08:58 Reply

    domka0808@gmail.com

    Z
    A
    I
    N
    T
    E
    R
    E
    S
    O
    W
    A
    N
    A

    …bardzo jestem tą książką. Przedstawiony skrót fabuły mocno zachęca po sięgnięcie po tę pozycję.

  63. Liliana 16 kwietnia, 2013 o 17:37 Reply

    kiedy zostaną wyłonieni zwycięzcy?

Dodaj komentarz