Archiwum dnia: 21 Maj, 2013

#328. ŚBK – czyli Śląscy Blogerzy Książkowi odsłona 1.

Wybaczcie baner, ja jestem jego godną pożałowania autorką. Godną pożałowania z tego powodu, że nie zdążyłam dorobić polskich znaków (jako że oryginalna czcionka ich nie miała) i w tym czasie dysk w laptopie mi padł, a teraz nie mam photoshopa. Jeśli ktoś chciałby mnie wspomóc, a tym samym i ŚBK, to byłabym wdzięczna :)) miałybyśmy wtedy już baner gotowy!

ŚBK, to nowa inicjatywa, na którą wpadłyśmy z dziewczynami podczas ostatniego spotkania blogerek w Gliwicach. Na pewno jeszcze nie raz będzie o nas głośno, przynajmniej takie są nasze plany! Dziś prezentujemy Kwestionariusz Prousta i nasze odpowiedzi, a teraz zapraszam Was do jego lektury.

1. Główna cecha mojego charakteru?
jestem uparta

2. Cechy, których szukam u mężczyzny?
uczuciowy, romantyk, ale musi być też bardzo męski, poczucie humoru, inteligentny (co za pytanie….)

3. Cechy których szukam u kobiety?
poczucie humoru, zdolność porozumiewania się bez słów, inteligencja

4. Co cenię najbardziej u przyjaciół?
poświęcenie, empatię, poczucie humoru

5. Moja główna wada?
nieustępliwość

6. Moje ulubione zajęcie?
czytanie, słuchanie muzyki, poznawanie języków

7. Moje marzenie o szczęściu?
szczęście kojarzy mi się z wszechogarniającym poczuciem bezpieczeństwa, spokoju i uśmiechem na twarzy

8. Co wzbudza we mnie obsesyjny lęk?
pomijając pająki, to starość i rodzenie dzieci

9. Co byłoby dla mnie największym nieszczęściem?
śmierć bliskiej mi osoby

10. Kim lub czym chciałabym być, gdybym nie był tym, kim jestem?
lekarzem, prawnikiem, bogatym nierobem?

11. Kiedy kłamię
nikt nie wie, że to robię, chociaż czasem się w tym gubię

12. Słowa, których nadużywam?
nie wypada pisać

13. Ulubieni bohaterowie literaccy?
Myron Bolitar, Harry Dresden

14. Ulubieni bohaterowie życia codziennego?
brak
15. Czego nie cierpię ponad wszystko?
przemądrzałych, zadufanych w sobie ludzi

16. Dar natury, który chciałbym posiadać?
czy podróż w czasie lub przewidywanie przyszłości się liczy?

17. Jak chciałbym umrzeć?
(kolejne głupie pytanie) nie chcę umierać, nie teraz i nie mnie o tym decydować, On wie.

18. Obecny stan mojego umysłu?
confused, dizzy (martini bianco <3)

19. Błędy które najczęściej wybaczam?
nie wybaczam! żarcik, najczęściej wybaczam złamane obietnice, przynajmniej ostatnimi czasy zdarza mi się często to wybaczać…