#325. Wydawnictwo ColorfulMedia prezentuje magazyny do nauki języka obcego!


„ColorfulMedia”

Na Wydawnictwo ColorfulMedia trafiłam przypadkiem, całkiem niedawno. Poszukując magazynów z języka francuskiego natknęłam się na „Français Présent” (szczegółowa recenzja tego magazynu ukaże się w przyszłym tygodniu). Wydawnictwo to specjalizuje się w magazynach do nauki języka obcego zarówno dla uczniów szkół, studentów, nauczycieli czy samouków. Jest to jedyne takie Wydawnictwo oferujące łatwo dostępne magazyny do nauki języka obcego, na polskim rynku. Czy słyszeliście już o Wydawnictwie ColorfulMedia i tych magazynach?

Wydawnictwo ColorfulMedia oferuje magazyny do nauki języków obcych, takie jak:

1. Business English Magazine – magazyn pełen ciekawych artykułów, informacji i wiedzy na temat gospodarki i świata stworzony z myślą o nauce języka angielskiego biznesowego. Business English Magazine to pismo ludzi aktywnych, ceniących sobie merytoryczny przekaz treści. Zawiera polskie słownictwo. Jest to dwumiesięcznik.

2. English Matters – magazyn cieszący się bardzo dużą popularnością wśród wszystkich chcących rozwijać swój język angielski. Poziom średniozaawansowany. Jest to dwumiesięcznik.

3. Deutsch Aktuell – pierwszy magazyn wydawnictwa, ukazujący się od 2003 roku. Poruszono w nim wiele przyjemnych i trudnych zagadnień. Idealny magazyn dla osób chcących poszerzyć wiedzę z języka niemieckiego.

4. ¿Español? Sí, gracias – czasopismo dla fanów krajów hiszpańskojęzycznych i języka hiszpańskiego chcących rozwiajać język we własnym zakresie. Do każdego artykułu polskie słownictwo. Dwumiesięcznik.

5. ОСТАНОВКА: РΟССИЯ – magazyn dla uczących się języka rosyjskiego, który ukazuje się od 2011 roku i jest kwartalnikiem.

6. Français Présent – magazyn dla uczących się języka francuskiego, dla wszystkich chcących zgłębić kulturę i wiedzę na temat Francji i tematów z nią związanych. Jest to mój ulubiony magazyn :)

Oraz inne magazyny nie związane z nauką języka obcego, a z biznesem, samochodami i gadżetami. Więcej informacji na stronie Wydawnicta – > KLIKNIJ TU.

Co można znaleźć w magazynach do nauki języka obcego ColorfulMedia?

Przede wszystkim teksty z różnych dziedzin, o różnej tematyce. Wiadomości z różnych krajów, wydarzenia społeczno-kulturalne, ciekawostki, tradycje i obyczaje, sylwetki znanych osób, kuchnię danego kraju/regionu, opis ciekawych miejsc z całego świata, poruszona zostaje problematyka społeczna, informacje związane ze społeczeństwem a w ramach ćwiczeń krzyżówki, kawały i listy słówek. Także bez wątpienia każdy znajdzie coś dla siebie. Pod każdym artykułem znajduje się glosariusz w którym słówka z języka obcego przetłumaczone zostały na j. polski. Co więcej niektóre z tekstów można przesłuchać pobierając ze strony Wydawnictwa plik mp3. Dzięki temu jesteś w stanie nauczyć się poprawnej wymowy i osłuchać z językiem. A dla nauczycieli przygotowane zostały specjalne testy pod dany artykuł – także warte sprawdzenia i polecenia.

Gdzie można kupić te magazyny?
W salonach sieci Empik, salonikach prasowych InMedio, Relay, Kolporter i Ruch oraz w księgarniach językowych (np. sieci Omnibus, Polanglo, Bookland), a także przez internet na stronie Wydawnictwa. Więcej informacji na stronie konkretnego magazynu.

Prenumerata i wydania archiwalne
Wydawnictwo oferuje również prenumeratę magazynów, co jest z pewnością najwygodniejszą i najtańszą formą zakupu. Najlepiej zebrać się w dwie lub więcej osób, wtedy zaoszczędzamy od 10 zł w górę. „Wszystkie wykupione w prenumeracie numery przychodzą do Państwa pocztą w połowie miesiąca – gdy tylko ukaże się magazyn. Wpłacając na konto kwotę za wybrany rodzaj prenumeraty płacą Państwo mniej niż w jakikolwiek inny sposób, a poza tym w razie ewentualnej podwyżki ceny magazynu, nie ponoszą Państwo żadnych kosztów.” Wydawnictwo oferuje możliwość zamówienia konkretnych wydań archiwalnych (z czego ja skorzystałam i do czego zachęcam!). Wydania archiwalne są dostępne na stronie konkretnego magazynu. Darmowa przesyłka obowiązuje zamówienia od 25 zł w górę. Zamówienia poniżej tej kwoty wysyłane są Pocztą Polską za 3,80 zł.

POLECAM SERDECZNIE

Otagowane:

25 komentarzy do “#325. Wydawnictwo ColorfulMedia prezentuje magazyny do nauki języka obcego!

  1. Klaudyna Futbolowa Gąsior 12 Maj, 2013 o 11:19 Reply

    Czytuję regularnie English Matters, to naprawdę świetny magazyn. Planuję za jakiś czas sięgnąć również po wersję hiszpańską i rosyjską, jak tylko przyłożę się nieco do nauki :)

    PS. A ten rosyjski to w końcu kwartalnik czy dwumiesięcznik? Bo nawet nie wiem.

    • miqaisonfire 12 Maj, 2013 o 11:20 Reply

      Machnęło mi się :) Kwartalnik, dzięki, że zauważyłaś. „English Matters” przeglądałam i podobał mi się bardzo, ale prędzej jednak sięgnę po „Business English Magazine”, bo bardziej mi się przyda :)

  2. awiola 12 Maj, 2013 o 11:32 Reply

    Nie planuję w najbliższym czasie nauki języka, gdyż nie mam na to czasu. Ale będę pamiętać o tym wydawnictwie,

  3. Isadora 12 Maj, 2013 o 11:54 Reply

    Bardzo ciekawa propozycja, trzeba się będzie rozejrzeć za tymi magazynami, zwłaszcza angielskim i francuskim:)
    Pozdrawiam serdecznie!

  4. Ewa Książkówka 12 Maj, 2013 o 12:07 Reply

    Fajna opcja, ale nie na mój poziom znajomości angielskiego (ten znam w stopniu bardzo podstawowym). :)

    • miqaisonfire 12 Maj, 2013 o 12:12 Reply

      @Awiola: na język zawsze powinno się mieć czas :) Można sobie przecież dawkować artykuły i tym sposobem przetrwa się te dwa miesiące do kolejnego wydania magazynu :)
      @Isadora: angielski widziałam wszędzie, nawet na dworcu w Sosnowcu hehe :) Niestety z francuskim było gorzej, albo większy popyt na ten język jest albo za mały i nie zamawiają tych magazynów :( W każdym razie ja zamówiłam sobie już 11 egzemplarzy ze strony Wydawnictwa, skorzystałam z promocji wydań archiwalnych i zamówiłam najnowszy numer czerwiec/lipiec.
      @Ewa Książkówka: n oto musisz się troszkę podszkolić i „English Matters” będzie dla Ciebie idealne ;)

  5. giffins 12 Maj, 2013 o 13:41 Reply

    Dobra, jestem oficjalnie kupiona :D Nie próbowałam jeszcze takiego sposobu nauki, ale chętnie zajrzałabym do jakiegoś magazynu po angielsku i francusku, naprawdę niezły pomysł na przemycenie wiedzy do głowy! :) A cena też nie jest tragiczna więc z pewnością rozejrzę się za nimi (zwłaszcza za Francais Present).

  6. Antyśka 12 Maj, 2013 o 15:49 Reply

    Szkoda, że wcześniej nie słyszałam o tym magazynie. Zerknę w Empiku jak będę, albo w kolporterze. ;)

  7. uczulona na czekoladę 12 Maj, 2013 o 16:18 Reply

    Chętnie rozejrzę się za którymś z tych magazynów, zwłaszcza o angielskim i rosyjskim

  8. Beatriz 12 Maj, 2013 o 16:32 Reply

    Znam te magazyny:) Czytałam kiedyś „English Matters” i „Deutsch Aktuell” i uważam, że to bardzo dobry sposób nauki, rozwijający słownictwo i wpajający struktury językowe.

    • miqaisonfire 12 Maj, 2013 o 16:51 Reply

      @Giffins: cena jest przystępna, zwłaszcza, że najczęściej trzeba te 10 zł uzbierać w dwa miesiące, więc da radę nawet jeśli się jest studentem :)) Cieszę się, że mogłam Cię zachęcić.
      @Antyśka: no ja też żałuję, że dopiero teraz się dowiedziałam, ale na szczęście mogłam kupić wydania archiwalne!
      @Uczulona na czekoladę: polecam serdecznie :)
      @Beatriz: o proszę :) Czyli jednak ktoś oprócz mnie je zna hehe :) Masz rację, są super, chociaż niemieckiego nie przeglądałam.

  9. cyrysia 12 Maj, 2013 o 16:45 Reply

    Ciekawe magazyny. Dla mnie raczej nie przydatne, ale moja bratanica zapewne z nich skorzysta.

  10. Agnieszka Perzka 12 Maj, 2013 o 16:56 Reply

    Z chęcią powróciłabym do nauki j. angielskiego, ale niestety znowu się powtórzę, że brak wolnego czasu, przynajmniej na razie mi to uniemożliwia. Ale mam syna, który jest chętny do nauki języków obcych i jemu polecę tego typu magazyny:)

  11. Marta 13 Maj, 2013 o 05:56 Reply

    Szkoda, że nie ma czeskiego :)

  12. alison2 13 Maj, 2013 o 07:16 Reply

    Sama juz jakis czas temu mialam przyjemnosc poznac Business English Magazine, znam osoby, ktore korzystaja z innych tytulow, wszyscy sa bardzo zadowoleni. Troszke sie balam ze zabraknie osob zainteresowanych takimi magazynami i szybko przepadna. Ciesze sie ze tak sie nie stalo. Moze i ja za jakis czas pokusze sie o napisanie posta na temat ktoregos z tych magazynow…

  13. kasandra_85 13 Maj, 2013 o 09:29 Reply

    Widzę, że mam sporo do nadrobienia:)

  14. Perry 13 Maj, 2013 o 09:40 Reply

    A ja się pytam gdzie jest Italiano!? :D W Polsce wiele osób uczy się włoskiego, wydawnictwo powinno zadbać również o nich :-)
    Często sobie przeglądam magazyn o języku angielskim, ostatnio nawet widziałam wydanie specjalne poświęcone wyłącznie filmom. Niemniej wolę czytać w sieci różne artykuły po angielsku, które nie są pisane specjalnie dla polskiego czytelnika, tylko po prostu są skierowane do anglojęzycznych osób, moim zdaniem tam język jest jakiś taki bardziej naturalny.

  15. Hanna 13 Maj, 2013 o 12:29 Reply

    Mam 2 numery magazynu „English Matters”. Nie kupuję każdego, bo cena jest dość wysoka, poza tym nie zawsze znajduję w tej gazecie coś, co mnie zainteresuje. No i popieram Perry – czemu nie ma podobnego magazynu dla uczących się włoskiego? :D Kupowałabym chętnie :D

  16. Ambrose 13 Maj, 2013 o 16:05 Reply

    Całkiem niedawno przeglądałem w Empiku Business English Magazine oraz English Matters. Rzeczywiście, całkiem interesujące pozycje.

    Przy okazji literatury obcojęzycznej, mała dygresja. Studentom polecam gorąco korzystać z dobrodziejstw biblioteki uczelnianej, w której można znaleźć wiele interesujących pozycji w języku angielskim/obcym. Większe uczelnie oferują dostęp zarówno do papierowych magazynów jak i wersji elektronicznych. Wydaje mi się, że to najlepsza metoda nauki języka „branżowego”. A o tym, które czasopisma są dla nas najodpowiedniejsze najlepiej zapytać wykładowców.

    Gdyby ktoś był zainteresowany zagadnieniami związanymi z chemią węgla, paliwami, różnorakimi formami energii, czy ogólnie technologią chemiczną, to z własnego doświadczenia mogę polecić Fuel, Fuel and Energy, czy Fuel Processing Technology :)

  17. versatile 14 Maj, 2013 o 07:44 Reply

    Bardzo lubię tego typu gazety. Mam kilka numerów „English Matters” i planuję dalsze kupno tego magazynu :)

  18. Varia 14 Maj, 2013 o 08:43 Reply

    tak często bywam w empiku a nigdy nie zwróciłam uwagi na tego typu wydawnictwa. czasem kupię po angielsku coś w stylu In Style lub Marie Claire, ale na nowości też chętnie rzucę okiem.

  19. Ewa 14 Maj, 2013 o 10:58 Reply

    Magazyny prezentują się znakomicie. Szkoda, że z takim trudem przychodzi mi nauka języków obcych. :P

  20. AnnRK 14 Maj, 2013 o 11:08 Reply

    Żebym ja się potrafiła zmobilizować do samodzielnej nauki, to bym sięgnęła po hiszpański. :)

  21. Azumi 16 Maj, 2013 o 10:23 Reply

    Zainteresowały mnie „English Matters” i „ОСТАНОВКА: РΟССИЯ”. Myślę, że w którymś z krakowskich empików bez problemu znajdę te tytuły;)

  22. Basia Pelc - Czytelnia 6 sierpnia, 2013 o 20:24 Reply

    English matters jest świetny

Dodaj komentarz